Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Praktiske oplysninger om Betalings-Move

Recommended Posts

Hvor kommer Køb en betalingspasse til at stå inde i kontrolpanelet?

Under Options, og med bold - det kommer ikke til at kunne overses.

Jeg skal nok også sætte et direkte link andre relevante steder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor kommer Køb en betalingspasse til at stå inde i kontrolpanelet?

Under Options, og med bold - det kommer ikke til at kunne overses.

Jeg skal nok også sætte et direkte link andre relevante steder.

Super Duper :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad med alle de pasword beskyttede fora, f.eks. "gamle vintermor", bliver de eller skal et guld-medlem (administrator) oprette dem igen og invitere de "gamle" medlemmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad med alle de pasword beskyttede fora, f.eks. "gamle vintermor", bliver de eller skal et guld-medlem (administrator) oprette dem igen og invitere de "gamle" medlemmer.

 

Vintermor er en undtagelse - den fortsaette uforandret.

 

Alle de andre password fora fortsaetter - som udgangspunkt. Men jeg tror der er flere der vil lukke ned, pga manglende aktivitet. Det giver ingen mening med saa mange inaktive password fora, saa en del vil nok blive nedlagt og evt. erstattet af private netvaerksfora, oprettet af dem der ikke kan leve uden. Men det er op til de enkelte moderatorer.

 

Soelv- og Guldfisk beholder deres password og adgang - gratister mister adgangen til dem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

 

Og jeg kiggede ikke så godt efter at det først var fra den 28. så der ligger lidt lommepenge til Lenkaj på hendes netbank :whistle: :blush:

 

Jeg prøver guld for et år, så ser vi om jeg skal fortsætte med det eller om jeg skal nedjustere.

 

:knus:

 

Hvem kan man egentltig invitere ind i sit private fora, er det alle eller er det "kun" de betalende?

 

Og smølfeforaene fortsætter vel gør de ikke?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvem kan man egentltig invitere ind i sit private fora, er det alle eller er det "kun" de betalende?

 

Og smølfeforaene fortsætter vel gør de ikke?

Kun betalende kan inviteres som udgangspunkt - men både sølvfisk og guldfisk.

 

Og smølfefora fortsætter :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

 

Og jeg kiggede ikke så godt efter at det først var fra den 28. så der ligger lidt lommepenge til Lenkaj på hendes netbank :whistle: :blush:

hvor gør man det?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er man kun med i konkurrencen hvis man betaler for et helt år :spudwhat:

 

MAJET :ja: vigtigt :ja: spørgsmål :ja:

 

Det er et utroligt spaendende og vigtigt spoergsmaal du der rejser til debat ;) :ja: Og svaret er :trommehvirvel: : Ja.

Sådan noget kan man da ikke lokke med :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

 

Og jeg kiggede ikke så godt efter at det først var fra den 28. så der ligger lidt lommepenge til Lenkaj på hendes netbank :whistle: :blush:

hvor gør man det?

 

Indlæg #1 står der er reg og konto nummer.

 

:knus:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det efterlader mig nok ved en alm bankoverførsel. Men må man indbetale før d. 28.? Bare så man er sikker på ikke at gå glip af noget :sådet:

Altså, jeg afviser nok ikke dine penge hvis de kommer ind før :P - men officielt er der åbent d. 28. Også så det er mest fair i forhold til at trække lod blandt de hurtigste.

og så blev jeg lige paranoid og skyndte mig ind for at se, om man allerede nu, kan betale :ups:

 

Og jeg kiggede ikke så godt efter at det først var fra den 28. så der ligger lidt lommepenge til Lenkaj på hendes netbank :whistle: :blush:

hvor gør man det?

 

Indlæg #1 står der er reg og konto nummer.

 

:knus:

tak :buket: nu er move registreret som årligt post

 

så må vi håbe at Lenka ikke tager vores penge og rejser hjem til Polen :fear::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvs. at man kan få det første års guldfisk-medlemsskab til nedsat pris?? - Såfremt man bliver guldfisk inden 17. marts??

 

Det er da en udemærket rabat... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dvs. at man kan få det første års guldfisk-medlemsskab til nedsat pris?? - Såfremt man bliver guldfisk inden 17. marts??

 

Det er da en udemærket rabat... :D

Helt korrekt :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
så må vi håbe at Lenka ikke tager vores penge og rejser hjem til Polen :fear::lol:

Jeg brænder lige serveren af først (Fire, fire.. høhø :punk:), snupper alle pengene, og SÅ rejser jeg "hjem" til Polen :D

 

So long suckers!! (and thanks for all the fish!)

 

:rabler: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tidligere informerende links

Link til det oprindelige indlæg om betalings-MoVe i oktobers:

MoVe bliver til betalingsforum (her kan du finde begrundelser og lidt tidlig udkast)

 

Link til den tidligere FAQ:

Betalings-FAQ (her kan du finde svar på en del af de spørgsmål der har været stillet løbende)

 

Hvad får man som gratis / sølv og guld-medlem - læs om medlemsfordele her: Medlemsfordele

 

Vigtige Dato'er:

Torsdag d. 28. februar: der bliver åbnet for muligheden for betaling, så dem der betaler med almindelig bankoverførsel kan nå at overføre i god tid, og således ikke gå glip af noget den dag forummet laves om til betalingsforum.

 

Mandag d. 3. marts: Forummet laves om til betalingsforum. Hhv. gratis, sølv- og guld-medlemskab vil fremover omfatte de muligheder der kan læses i medlemsfordelene (link ovenover).

 

Praktiske oplysninger om betaling:

Man vil foreløbigt kunne foreløbigt betale med følgende kort: Dankort, eDankort, VisaElektron, MasterCard, Maestro, JBC Cards

- betaling med en af disse kort vil give øjeblikkelig, automatisk adgang til betalingsdelen

 

Man kan også betale gennem PayPal - dette vil også give øjeblikkelig adgang.

 

Disse betalingsformer vælges gennem Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (fra 28. februar). Her kan du vælge hvilken form for medlemskab du ønsker og klikke videre til betaling. Opgradering af gruppe til sølv / guld sker derefter automatisk.

 

Det er også muligt at overføre penge fra din bankkonto. Foreløbig vil alle former for bankoverførsel tage 1-2 dages administrationstid (der er bestilt Danske Netbetaling til øjeblikkelig betaling fra Danske Bank, men det er ikke sikkert at det er klar til 3. marts)

 

Med en almindelig bankoverførsel skal du overføre penge til Morsverden.dk kontoen i Danske Bank: 4400 4400256772 - VIGTIGT: noter dit brugernavn i overførslen, så jeg ved hvem jeg skal opgradere. Du overfører det beløb, der svarer til den pakke du gerne vil købe. Beløbene vil ses af oversigten under Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (læs også nedenunder).

 

Praktiske oplysninger om betalingspakker:

Som udgangspunkt koster et sølvmedlemskab 300 kr for et år og et guldmedlemskab 450 kr for et år. Du har dog muligheden for at nøjes med at købe en 3-mdrs-pakke. Disse koster hhv 90 kr (sølv) og 125 kr (guld) for 3 måneder. Dette fremgår også af Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (fra d. 28. februar).

 

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Der vil være præmier til de hurtige der køber ÅRSmedlemskab (sølv eller guld). Nærmere info følger.

 

Spørg endelig, hvis der er noget vi har glemt.

 

 

Lenka, du skriver...sandsynligvis...

Hvis man bankoverfører nu...ER der så rabat...altså kr. 400,- for et års guld medlemsskab?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Lenka, du skriver...sandsynligvis...

Hvis man bankoverfører nu...ER der så rabat...altså kr. 400,- for et års guld medlemsskab?

Ja, det kunne være at jeg skal strege sandsynligvis over nu.. for der kommer denne rabat :thumbsup:

 

(tilgengæld må I bære over med at de private netværk ikke er klar til d. 3/3, men måske tidligst en 14 dages tid efter)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Lenka, du skriver...sandsynligvis...

Hvis man bankoverfører nu...ER der så rabat...altså kr. 400,- for et års guld medlemsskab?

Ja, det kunne være at jeg skal strege sandsynligvis over nu.. for der kommer denne rabat :thumbsup:

 

(tilgengæld må I bære over med at de private netværk ikke er klar til d. 3/3, men måske tidligst en 14 dages tid efter)

 

OK :thumbsup:

 

Så overfører jeg d.d. kr. 400,- for et års guld medlemsskab...

Nu har jeg truffet beslutningen...så kan jeg lige så godt gennemføre den :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jamen det er jo lige om lidt det ske så :D

 

Og mig som endnu ikke har besluttet hvad jeg vil, eller om jeg overhovedet vil noget :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Lenka, du skriver...sandsynligvis...

Hvis man bankoverfører nu...ER der så rabat...altså kr. 400,- for et års guld medlemsskab?

Ja, det kunne være at jeg skal strege sandsynligvis over nu.. for der kommer denne rabat :thumbsup:

 

(tilgengæld må I bære over med at de private netværk ikke er klar til d. 3/3, men måske tidligst en 14 dages tid efter)

 

OK :thumbsup:

 

Så overfører jeg d.d. kr. 400,- for et års guld medlemsskab...

Nu har jeg truffet beslutningen...så kan jeg lige så godt gennemføre den :)

 

 

done...

 

Vi ses på det nye MoVe :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der sandsynligvis være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Lenka, du skriver...sandsynligvis...

Hvis man bankoverfører nu...ER der så rabat...altså kr. 400,- for et års guld medlemsskab?

Ja, det kunne være at jeg skal strege sandsynligvis over nu.. for der kommer denne rabat :thumbsup:

 

(tilgengæld må I bære over med at de private netværk ikke er klar til d. 3/3, men måske tidligst en 14 dages tid efter)

hvad gør man så, når man allerede har overført 450?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har vlagt ikke at blive betalingsmedlem.... Ihvertfald ikke lige nu... Det er en fin lidte over, hvad man så har mulighed til, når man ikke betaler.

 

Men jeg skal lige høre om jeg som gratismedlem kan se kageforumet eller om det forsvinder for mig ???

 

Jeg kan se, at jeg vil kunne se opskriftforumet og det er helt fint.

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad hvis man tager alm. medlemskab (sølv?) og finder ud af, at man vil opgradere til guld?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har vlagt ikke at blive betalingsmedlem.... Ihvertfald ikke lige nu... Det er en fin lidte over, hvad man så har mulighed til, når man ikke betaler.

 

Men jeg skal lige høre om jeg som gratismedlem kan se kageforumet eller om det forsvinder for mig ???

 

Jeg kan se, at jeg vil kunne se opskriftforumet og det er helt fint.

 

:knus:

Du vil kunne se kageforummet som gratis medlem :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×