Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Søs

Bliver smidt af MoVe efter IPhone opdatering

Recommended Posts

Jeg har opdateret min IPhone - og er rigtig glad for opdateringen nye features :jubii:

 

Eneste genrende faktor er at når jeg lukker min safari ned og slukker telefonen, så er jeg pr automatik logget af MoVe :(

 

Jeg har også fået en underlig melding, at jeg åbenbart er registreret som logget på, men at siden fortæller mig at jeg ikke er det :spudwhat:

 

Er der andre der har problemer?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heller ikke nogle problemer her. Bruger faktisk move meget mere efter jeg har fået iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg døjer med det på iPad, men ikke på iPhone.

 

Jeg kan ikke greje om det er noget indstilling af safari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg døjer med det på iPad, men ikke på iPhone.

 

Jeg kan ikke greje om det er noget indstilling af safari.

 

Jeg har ikke haft problemer med det før, jeg lader endda vinduet stå åbent i safari, og når jeg logger ind, så afkrydser jeg at den skal huske mig.

 

Lidt irriterende at starte forfra konstant, samtidig er det ikke nuanceret billede af de nye indlæg, da den registrerer mig som at jeg har været logget på og logget af og derved kan jeg indenfor feks 5 min logge indtil tre nye indlæg, mærket klikker "se nye indlæg"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har foretaget den ekstra opdatering det er kommet og været inde i indstillinger, menjggkan ikkehitte ud af Birgit uggelhuse ryger af?

Randi har du evt fået løst dit problem med at forblive logget på ?

 

Det er til at få fnidder af :gah:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har foretaget den ekstra opdatering det er kommet og været inde i indstillinger, menjggkan ikkehitte ud af Birgit uggelhuse ryger af?

Randi har du evt fået løst dit problem med at forblive logget på ?

 

Det er til at få fnidder af :gah:

 

Hvem er det?????? :fnis:

 

:haha: åh Gud, så galt kan det gå, når man ikke læser ens tekst igennem :ups:

Jeg kan faktisk ikke rigtig huske, hvad der skulle stå i stedet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har foretaget den ekstra opdatering det er kommet og været inde i indstillinger, menjggkan ikkehitte ud af Birgit uggelhuse ryger af?

Randi har du evt fået løst dit problem med at forblive logget på ?

 

Det er til at få fnidder af :gah:

 

Hvem er det?????? :fnis:

 

:haha: åh Gud, så galt kan det gå, når man ikke læser ens tekst igennem :ups:

Jeg kan faktisk ikke rigtig huske, hvad der skulle stå i stedet :lol:

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg oplever problemet på min iPad, men hvis jeg lige klikker på move-ikonet øverst i venstre hjørne, et jeg inde igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg oplever problemet på min iPad, men hvis jeg lige klikker på move-ikonet øverst i venstre hjørne, et jeg inde igen :)

 

:husk: det må jeg prøve næste gang - håber det hjælper her :beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vi blir nødt til at have en Borgit Uggelhuse smiley :lol:

 

Hvordan forestiller du dig hun er ud? Uggelhuse er jo en by nær Randers, så mon hun er bosat der? Kan hun Googles? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birgit Uggelhuse er Ugle agtig!

 

Her et Birgit Uggelhuse fra google. Uglelooket skuffer ikke !

 

:fnis: Spot on :lol:

 

 

 

Update med at trykke på logoet, så hjælper det heller ikke :gah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mit bedste gæt er, at når man lukker Safari og gør noget andet fx App stor eller spille bestemte spil, så lukker den Safari på en måde så man skal logge ind på ting igen fx Move. Det er i hvert fald det jeg oplever.

 

Jeg ser det som en fejl, noget med cookies måske, eller en indstilling af Safari, men jeg kan ikke umiddelbart finde løsningen.

 

Når jeg finder den skal jeg nok sige til, for det generer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mit bedste gæt er, at når man lukker Safari og gør noget andet fx App stor eller spille bestemte spil, så lukker den Safari på en måde så man skal logge ind på ting igen fx Move. Det er i hvert fald det jeg oplever.

 

Jeg ser det som en fejl, noget med cookies måske, eller en indstilling af Safari, men jeg kan ikke umiddelbart finde løsningen.

 

Når jeg finder den skal jeg nok sige til, for det generer.

 

Dejligt du vil sige til :) jeg prøver at se om jeg kan ændre noget i indstillinger igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har endnu et problem, jeg kan ikke finde ud af at tilføje ugenummer til min kalender. Tidligere kunne jeg om mandagen se, hvilken uge det var vi var i - men kan ikke finde ud af at få det tilføjet.

Manden har prøvet, vi har samme indstillinger mht kalender, hans ugenummer fremkommer, men hos mig står står der nada :hmm:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har endnu et problem, jeg kan ikke finde ud af at tilføje ugenummer til min kalender. Tidligere kunne jeg om mandagen se, hvilken uge det var vi var i - men kan ikke finde ud af at få det tilføjet.

Manden har prøvet, vi har samme indstillinger mht kalender, hans ugenummer fremkommer, men hos mig står står der nada :hmm:

 

Hmmm, er det mon under Google man retter det?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har endnu et problem, jeg kan ikke finde ud af at tilføje ugenummer til min kalender. Tidligere kunne jeg om mandagen se, hvilken uge det var vi var i - men kan ikke finde ud af at få det tilføjet.

Manden har prøvet, vi har samme indstillinger mht kalender, hans ugenummer fremkommer, men hos mig står står der nada :hmm:

 

Hmmm, er det mon under Google man retter det?

 

Jeg har i sin tid via en app gået uge numre på min kalender, efter opdateringen har jeg stadig app'en men mit uge nummer er forsvundet.

Går jeg ind i indstillinger, så er det under mail og kalender og der står den som værende aktiv i at vise uge nummeret - men der er intet. Min mands IPhone viser det hos ham.

 

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit spørgsmål om det erunder Google man retter det? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikke decideret løsning, men jeg har skiftet browser til Chrome og det virker umiddelbart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikke decideret løsning, men jeg har skiftet browser til Chrome og det virker umiddelbart.

 

Hvordan gør jeg det? Er det i indstillinger eller skal jeg hente Chrome ned vi en app ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikke decideret løsning, men jeg har skiftet browser til Chrome og det virker umiddelbart.

 

Hvordan gør jeg det? Er det i indstillinger eller skal jeg hente Chrome ned vi en app ? :)

 

Det er en app.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kan også slå "badge" til og vælge ugenumre .... Skal lige se om jeg kan finde det igen, fandt det nemlig i går :P

 

Iøvrigt har jeg samme problem med at skulle logge på Move hver gang, men kun på iPhonen ikke på iPad' en :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikke decideret løsning, men jeg har skiftet browser til Chrome og det virker umiddelbart.

 

Hvordan gør jeg det? Er det i indstillinger eller skal jeg hente Chrome ned vi en app ? :)

 

Det er en app.

Tak det må jeg lige undersøge nærmere :)

 

Du kan også slå "badge" til og vælge ugenumre .... Skal lige se om jeg kan finde det igen, fandt det nemlig i går :P

 

Iøvrigt har jeg samme problem med at skulle logge på Move hver gang, men kun på iPhonen ikke på iPad' en :hmm:

Er det i indstillinger jeg skal slå "badge" til?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×