Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
annemarie

bruger i det i fik af nissen

Recommended Posts

Ja!

 

Jeg har fået nogle skåle til cremebrule af mortilmads. Lækre læbepomade fra bodyshop af Ann-Britt. Tørklæde og makeup af Pina, og den flotteste grønne essineglelak af Stina M.

 

Det hele er jeg rigtig glad for, og bliver jævnligt brugt :thumbsup:

 

Derudover har jeg fået gode adventsgaver. Bla en flot grøn fugl, som jeg glæder mig til at finde frem igen i år.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså, hvis det også gælder de andre år, så er svaret :ja: Jeg har faktisk stadig MoVe nøgleringen som jeg fik af Ann første gang jeg var med, sammen med min MoVekrus som hun fik lavet :elsker:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helt klart, brødkniven er i brug hver dag og margreteskålen bruges også tit. Nisserne kommer frem her om lidt. Ingvar er blevet for stor til legetøjet og bodyen men det blev flittigt brugt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg ikke huske det hele jeg har fået :ups: Men kan huske jeg fik en film af HelenaS den har jeg set, fik også en toilettaske af hende, som jeg bruger. Af Perhaps fik jeg cd'er med musik, dem hører jeg da stadig og fik en fin halskæde som jeg ofte bruger :)

 

Og så var der min nissegave som jeg fik af nogle søde mennesker herinde fra, da min nisse svigtede et år, der fik jeg the og en kop, teen er brugt og koppen slåser D og jeg om at bruge, da den er dejlig stor, så den bliver flittigt brugt. Fik også et tørklæde af Line måske samme år, det bliver også brugt, mener også det var der jeg fik en hårbøjle? Den bruger Natalie nu, da hun fik ejerfornemmelse over den ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fik et tørklæde engang, det blev brugt, har fået et barn i Afrika , sød ide. Sidste år fik jeg vanter dem bruger Amalie idet de var for små til mine hænder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg fik et lattekrus af ChristinaA, som blev min mands absolutte favoritkrus. Jeg har ofte tænkt på, at jeg skulle spørge, hvor hun har købt det, så jeg kunne købe nogle flere. Men for en uge siden tabte jeg kruset og det gik i tusind stykker :wah:

 

ChristinaA, du kan vel ikke tilfældigvis huske, hvor du købte det vel :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ja: Altså det, der ikke er spist eller drukket :lol:

Glæder mig til at se the Holiday igen :drømmer: Den er blevet en af mine yndlingsjulefilm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikke helt.... - Fik et stort fedt marcipanbrød forrige år og det blev spist rub og stub :fnis: - Så bruger det ikke længere :lol:

 

Fik også et fedt glitterarmbånd og bruger jeg ofte :negle:

 

Sidste år fik jeg det vildeste og flotteste palliettørklæde af Janni.l - Det var så fedt! - Det skal jeg så meget bruge her i julemåneden, men jeg er så glimmertøs, at jeg har brugt det flere gange udenfor juletid og folk kommenterer det altid!

Det sjove er, at første år, at jeg var med, var jeg Jannis nisse :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nej::ups:

 

:noway: - Jeg bruger selv Nuxe-håndcremen og olien :)

 

:lol: Altså, jeg troede AM mente fra sidste år ;) ellers elskede jeg min Nuxe pakke :elsker: Den læbepomade var fantastisk til E-Ls meget sprukne læber de efterfølgende vintre ;) Så, dine gaver var et stort hit :thumbsup: I det hele taget var 2010 et godt år med masser af hjælpe og gode gaver fra en dejlig nisse :nisse: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ja: Jeg fik En trip trap nisse som hedder Alberte - den sidder troligt oppe over vores fjernsyn - og har gjort det hele året...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:ja: Altså det, der ikke er spist eller drukket :lol:

Glæder mig til at se the Holiday igen :drømmer: Den er blevet en af mine yndlingsjulefilm :)

Og jeg bruger dagligt træpaletkniven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nej::ups:

 

:noway: - Jeg bruger selv Nuxe-håndcremen og olien :)

 

:lol: Altså, jeg troede AM mente fra sidste år ;) ellers elskede jeg min Nuxe pakke :elsker: Den læbepomade var fantastisk til E-Ls meget sprukne læber de efterfølgende vintre ;) Så, dine gaver var et stort hit :thumbsup: I det hele taget var 2010 et godt år med masser af hjælpe og gode gaver fra en dejlig nisse :nisse: :wub:

 

Gud? - Er det 2 år siden? :lol: - Jeg købte selv sættet som en gave til mig selv og fik olien med glimmer i gave :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nej::ups:

 

:noway: - Jeg bruger selv Nuxe-håndcremen og olien :)

 

:lol: Altså, jeg troede AM mente fra sidste år ;) ellers elskede jeg min Nuxe pakke :elsker: Den læbepomade var fantastisk til E-Ls meget sprukne læber de efterfølgende vintre ;) Så, dine gaver var et stort hit :thumbsup: I det hele taget var 2010 et godt år med masser af hjælpe og gode gaver fra en dejlig nisse :nisse: :wub:

 

Gud? - Er det 2 år siden? :lol: - Jeg købte selv sættet som en gave til mig selv og fik olien med glimmer i gave :lol:

 

:lol::gammel: ja, det er to år siden og jeg har stadig olien :thumbsup:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×