Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Ejerløst netværk: For os der må vente på barn

Recommended Posts

Jeg er blevet gjort opmærksom på et ejerløst netværk: For os der må vente på barn (jeg ved at der er flere, men har ikke lige lavet en detaljeret undersøgelse af hvilke). Netværket har sandsynligvis været ejet af en der ikke længere er medlem herinde og er nu uden ejer, hvilket bl.a. betyder at man ikke kan ansøge til det (eller jo, men ingen til at godkende).

 

Er der nogen i gruppen der kan overtage netværket? Ellers bliver jeg desværre nødt til at nedlægge det. Haster ikke, men før eller siden. Send mig evt. en PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne også sagtens hjælpe med der - men er også kun sølv... Men jeg ved ikke om man må være med derinde, hvis man har fået sine børn? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne også sagtens hjælpe med der - men er også kun sølv... Men jeg ved ikke om man må være med derinde, hvis man har fået sine børn? :)

Det må man helt sikkert :ja:

Selvom det er lykkedes, har man stadig en masse erfaring, som dem der er i det kan nyde godt af.

 

Jeg er desværre også kun sølvmedlem :( Ellers ville jeg gerne påtage mig det.

Mener at anettedk overtog? :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne også sagtens hjælpe med der - men er også kun sølv... Men jeg ved ikke om man må være med derinde, hvis man har fået sine børn? :)

Ja, vi kan af gode grunde ikke spørge netværksejer :P

 

- men det må være op til medlemmerne af gruppen - kan de af jer som er medlemmer ikke evt. tage emnet op derinde, og se om nogen har rettigheder og er interesserede i at tage over? XXXx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka, kan man se hvornår man skal forny sit medlemskab?

Hvis jeg snart skal forny, så kan jeg godt opgradere til guldmedlem.

 

Det ville være rigtig ærgeligt hvis netværket blev opløst. Nøj hvor har jeg bare brugt det meget og været ovenudlykkelig for det :elsker:

Der er ikke særlig meget aktivitet lige i øjeblikket, men det afhæger jo meget af om der er nogen der er igang med fertilitetsbehandling osv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, kan man se hvornår man skal forny sit medlemskab?

Hvis jeg snart skal forny, så kan jeg godt opgradere til guldmedlem.

 

Det ville være rigtig ærgeligt hvis netværket blev opløst. Nøj hvor har jeg bare brugt det meget og været ovenudlykkelig for det :elsker:

Der er ikke særlig meget aktivitet lige i øjeblikket, men det afhæger jo meget af om der er nogen der er igang med fertilitetsbehandling osv.

Ja, du kan se det samme sted som du køber nyt medlemskab under kontrolpanel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det oprindeligt. Det var mig, der oprettede det og på et tidspunkt fik en anden det, som så åbenbart ikke har det længere.

 

Jeg synes dog ikke længere, at jeg hører til målgruppen og er heller ikke guld - men måske du kunne overveje at lave det til et forum, som det var engang fremfor et netværk :dunno: eller hvad du nu ellers har af planer rent strukturmæssigt :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg havde det oprindeligt. Det var mig, der oprettede det og på et tidspunkt fik en anden det, som så åbenbart ikke har det længere.

 

Jeg synes dog ikke længere, at jeg hører til målgruppen og er heller ikke guld - men måske du kunne overveje at lave det til et forum, som det var engang fremfor et netværk :dunno: eller hvad du nu ellers har af planer rent strukturmæssigt :dunno:

Der er allerede et passwordbeskyttet forum med samme navn, men dette er ikke aktivt (går jeg ud fra) og skal nedlægges som alle andre passwordbeskyttede fora.

 

Netværk er ejet af brugerne selv, men det kræver jo selvfølgelig lige at der er en bruger der kan eje det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg havde det oprindeligt. Det var mig, der oprettede det og på et tidspunkt fik en anden det, som så åbenbart ikke har det længere.

 

Jeg synes dog ikke længere, at jeg hører til målgruppen og er heller ikke guld - men måske du kunne overveje at lave det til et forum, som det var engang fremfor et netværk :dunno: eller hvad du nu ellers har af planer rent strukturmæssigt :dunno:

Der er allerede et passwordbeskyttet forum med samme navn, men dette er ikke aktivt (går jeg ud fra) og skal nedlægges som alle andre passwordbeskyttede fora.

 

Netværk er ejet af brugerne selv, men det kræver jo selvfølgelig lige at der er en bruger der kan eje det.

 

Jamen så giver det vel sig selv. Hvis ingen vil have det, så går det vel død af sig selv :dunno: med mindre, at man kan sætte en sølv på - men så går der noget andet tabt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, kan man se hvornår man skal forny sit medlemskab?

Hvis jeg snart skal forny, så kan jeg godt opgradere til guldmedlem.

 

Det ville være rigtig ærgeligt hvis netværket blev opløst. Nøj hvor har jeg bare brugt det meget og været ovenudlykkelig for det :elsker:

Der er ikke særlig meget aktivitet lige i øjeblikket, men det afhæger jo meget af om der er nogen der er igang med fertilitetsbehandling osv.

Ja, du kan se det samme sted som du køber nyt medlemskab under kontrolpanel :)

 

Kan du ikke opgradere manuelt, hvis man overfører differencen mellem et guld og et sølv medlemsskab for resten af den periode man er i? Det synes jeg, du har gjort for mig engang :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne også sagtens hjælpe med der - men er også kun sølv... Men jeg ved ikke om man må være med derinde, hvis man har fået sine børn? :)

Det må man helt sikkert :ja:

Selvom det er lykkedes, har man stadig en masse erfaring, som dem der er i det kan nyde godt af.

 

Jeg er desværre også kun sølvmedlem :( Ellers ville jeg gerne påtage mig det.

Mener at anettedk overtog? :???:

 

næh jeg har kun sølv medlemskab så jeg overtog det ikke da Metz stoppede - måske var der ikke rigtig nogen der tpg over fordi der var så meget ballade på det tidspunkt :???:

Trådene fra det password beskyttede forum ligger så vidt jeg ved også i netværket :hmm:

Men det skal bestemt ikke slettes - så opgraderer jeg hellere til guld....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er jeg glad for at høre :wub:

Jeg er jo også kommet ud på den anden side nu,

men husker kun alt for godt at man bare kan have brug for at lufte sine tanker og følelser...

og jeg har brede skuldre til det, hvis der skulle være andre der kan bruge mig til noget.

 

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

 

KÆFT, hvor er jeg bare heldig...og I andre også :P

Tænk, det lykkedes alligevel :lykkelig:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vi kunne jo ikke have det gik tabt :shame: :blomst:

Så nu kan vi forsætte - husk nye medlemmer er meget velkomne.

 

P.S. Også dig skønne hanegal, du var en stor opmuntre da jeg var rumlen igennem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja vi kunne jo ikke have det gik tabt :shame: :blomst:

Så nu kan vi forsætte - husk nye medlemmer er meget velkomne.

 

P.S. Også dig skønne hanegal, du var en stor opmuntre da jeg var rumlen igennem.

:taktak: :knus: og jeg :blowkiss: gør det gerne igen :jubii:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja vi kunne jo ikke have det gik tabt :shame: :blomst:

Så nu kan vi forsætte - husk nye medlemmer er meget velkomne.

 

P.S. Også dig skønne hanegal, du var en stor opmuntre da jeg var rumlen igennem.

:taktak: :knus: og jeg :blowkiss: gør det gerne igen :jubii:;)

Haha :fnis:

Nu må vi se - tror ikke det blir i år, men måske næste år :stille:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×