Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Tilmelding til pakkeleg 2015

Recommended Posts

:jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul:

 

Tilmelding til pakkeleg 2015 er nu åben! Skriv lige, hvis der er noget der ikke virker.

 

Alle registrerede medlemmer af morsverden.dk kan tilmelde sig. Seneste tilmelding er Lørdag d. 21. november og søndag d. 22. er der nisseparring :-D :wub:

 

Reglerne er som hvert år: man skal bare nå at købe/skabe og sende en gave til sin nisseven inden juleaften. Send gerne i god tid. Man behøver ikke at gøre mere ud af det, men må selvfølgelig gerne.

 

Som de sidste tre år, kan man vælge at blive matchet på ca. prisniveau (hvis man har lyst) og ca. nisse-niveau (hvis man har lyst). Der er kun to niveau i begge dele.

Man skal være opmærksom på at:

- 100% match som tilgodeser alles ønsker ikke nødvendigvis er mulig (men ud fra erfaring de seneste to år kan jeg se at det plejer at passe!)

- man fortsat ikke binder sig til andet end blot en gave inden jul, uanset angivelsen her

- ens valg er private og bliver ikke afsløret

- valgene kan ændres i, sålænge tilmelding er åben (til og med fredag d. 21/11)

 

Dvs. at selvom man vælger at ville gøre mere ud af det og sågar blive matchet sådan, skal man stadig ikke være obs på at alt er relativt, opfattelser især og intentioner kan være nok så gode ... reglen er uanset valg stadig: Blot en gave der sendes til modtagelse inden juleaften! Det valgte prisniveau er vejledende. Hjemmegjort og personligt kan være svært at prissætte.

 

De fleste har en travl december

Pakkelegen lægger ikke op til at gøre den hverken travlere eller dyrere. Den går ud på lidt hygge, en lille ekstra overraskelse i løbet af julen. Og måske på at lære et enkelt move-medlem bedre at kende. Tilmeld dig dog alligevel kun hvis du kan overholde reglen med en gave inden jul. Det er så surt at stå tilbage og ikke have modtaget noget i sidste ende. Er du kommet ud i en rigtig uheldig situation, som gør at du ikke når det, så skriv enten til din nisse eller til mig så hurtigt som muligt - vi skal nok finde ud af det, og de fleste har forståelse for at man kan fejle, så ingen grund til at lave strudsen.

 

Forum for pakkeleg 2015 - kommer efter tilmelding

Når tilmeldingen er slut vil jeg også oprette et forum for pakkelegen, hvor alle der er med i legen kommer automatisk vil kunne læse med. Alle der derudover er interesserede, må også gerne blive lukket ind i gruppen, uanset om de er med i legen eller ej. Man kan ligeledes se gruppen når man er logget ud, og dermed skrive anonymt til sin nisseven. På den måde vil alle deltagende og også nysgerrige kunne læse med i forummet uden at skulle logge seperat på hver gang, og samtidig slipper alle andre for at blive spammet af pakkeleg i december.

 

Nå ja - husk at sende et eller flere hints til din nisse, sammen med din gave (eller ved anden lejlighed), da det ellers kan være svært at gætte dig. Gættelegen starter efter juleaften.

 

God nisseleg!

 

:julefjolle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup: Vi er pt. 4 tilmeldte :hopper: :nissehop: :gaknisse: :gnæknisse: (gad vide hvor mange af de sædvanlige koder, man kan sætte nisse for-bag og få en nissesmiley :hmm: :nissehmm: :hmmnisse::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:åhnej: It's complicated. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal krydse af i :wah: og om jeg skal være med.

 

Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:åhnej: It's complicated. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal krydse af i :wah: og om jeg skal være med.

 

Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel :)

:fnis: husk det ikke behøver at fylde voldsomt :knus: Kun det hygge du kan overskue

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:åhnej: It's complicated. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal krydse af i :wah: og om jeg skal være med.

 

Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel :)

:fnis: husk det ikke behøver at fylde voldsomt :knus: Kun det hygge du kan overskue

Jeg overvejer også da jeg også er ude af drift, men det er jo så hyggeligt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:åhnej: It's complicated. Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal krydse af i :wah: og om jeg skal være med.

 

Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel :)

Jeg er også meget i tvivl :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg springer over i år, men jeg vil gerne følge nisse-forummet alligevel. Kan jeg det?

Ja, det kan du sagtens. Jeg har ikke oprettet det endnu, men tilføjer dig bare på linje med de andre, når jeg gør :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at deltage i år, da jeg ikke er helt på toppen, men nu gør jeg det....så det kan blive jul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har i alle de tidligere år været i tvivl og alligevel tilmeldt mig.

 

Så I ved jo godt, hvad det ender med, ikke?

Ja.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at deltage i år, da jeg ikke er helt på toppen, men nu gør jeg det....så det kan blive jul :P

 

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilmelder I jer til under 150 eller over? Hvordan er fordelingen egentlig? Hvis man må spørge?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tilmelder I jer til under 150 eller over? Hvordan er fordelingen egentlig? Hvis man må spørge?

 

Jeg ved ikke hvad foreskellen er :)

 

Jeg tror Lenka mixer lidt tilfældigt og ser om hun kan matche forventningerne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tilmelder I jer til under 150 eller over? Hvordan er fordelingen egentlig? Hvis man må spørge?

Det er også noget jeg tænker på, og nej det skal jo være hemmeligt, så det hjælper nok ikke at spørge. Nu er det lidt sent at komme med ønsker og gode råd, men :-D , jeg synes som jeg har sagt hvert år, at man skulle lave en gaveleg der hedder at man skal være betalende dvs. over +25 medlem, og så ikke noget med inddeling i beløb og aktivitet.

:ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiver lige den her op, selvom jeg ikke selv er tilmeldt, men der er kun 20 nisser tilmeldt i år, så håber da at der kommer flere XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×