Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Oprydning i netværk uden guldnetværksejer

Recommended Posts

Jeg har nu skrevet til de netværksejere der ikke længere står som guldmedlemmer om hvorvidt fortsættelse af netværket ønskes. Der er dog desværre nogle af netværksejerne der ikke længere er aktive eller som ikke kan modtage PM'ere pga. overskridelse af kvota (gerne fordi de ikke længere er betalende medlemmer).

 

Jeg giver det en uge (til mandag d. 4/6), hvorefter jeg midlertidigt deaktiverer de netværk der stadig ikke har en netværksejer med guldmedlemskab, dvs. netværket vil ikke længere kunne skrives i (men eventuelle medlemmer vil kunne læse/gemme deres indlæg, hvis noget skulle være vigtigt/personligt at gemme) og vil ikke længere kunne ses af oversigten (primært af hensyn til de nye medlemmer der ansøger om medlemskab men ikke får svar). På den måde er der intet der pludseligt går tabt, men mulighed for at beholde et aktivt netværk fremadrettet er kun med en guld-netværksejer.

 

Da der som sagt er enkelte netværksejere der er helt inaktive og derfor ikke modtager/læser deres PM's og der jo sagtens kan være grupper der evt. lever videre uden, vil jeg bede medlemmer af netværk som I ønsker at forsætte aktivitet i, at sikre at der findes en guldmedlem som ejer, og hvis ikke og hun evt. ej hellere er aktiv, sørge for at en anden i gruppen vil kunne overtage. Skriv til mig hvis dette er tilfældet, så kigger jeg på det

 

Hep!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået omtalte mail :) Men jeg deler jo 'mine' netværk med guldmedlemmer? (tror jeg da nok :unsure: ) Jeg fratræder gerne når jeg ikke er guldmedlem men så længe der er et eller flere guldmedlem om mit netværk, så er det vel ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fået omtalte mail :) Men jeg deler jo 'mine' netværk med guldmedlemmer? (tror jeg da nok :unsure: ) Jeg fratræder gerne når jeg ikke er guldmedlem men så længe der er et eller flere guldmedlem om mit netværk, så er det vel ok?

Samme svar herfra. Forstår ikke hvad det her går ud på. Jeg er ikke netvœrksejer,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fået omtalte mail :) Men jeg deler jo 'mine' netværk med guldmedlemmer? (tror jeg da nok :unsure: ) Jeg fratræder gerne når jeg ikke er guldmedlem men så længe der er et eller flere guldmedlem om mit netværk, så er det vel ok?

Samme svar herfra. Forstår ikke hvad det her går ud på. Jeg er ikke netvœrksejer,

Du står som netværksejer på to netværk - skriv evt. PM hvis du ikke ved hvilke.

 

Der kan kun være en netværksejer på hvert netværk og denne skal være guldmedlem. Der kan derimod sagtens være flere moderatorer på, dem er der ingen krav til. Man kan evt. selv afgive sit netværk til andet guldmedlem inde under netværksindstillingerne, hvis man ikke længere er guldmedlem, men ønsker at netværket skal kunne køre videre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×