Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Sulle

Termins/mødregruppe Efterår 2011

Recommended Posts

Der er i hvert fald et par stykker til den :wub:

 

Eller er det bare mig, der ikke kan finde den?

 

:jubii::jubii::jubii: hvad er det du siger, er du :gravid:

 

Stort tillykke :kram:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Der er i hvert fald et par stykker til den :wub:

 

Eller er det bare mig, der ikke kan finde den?

:jubii: - er der noget du vil fortælle ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, der er noget, jeg gerne vil fortælle :wub: :-D

 

Og tak :knus:

 

Nææææææææææææææææææææ nu bliver jeg helt rørt. Stort tillykke med den fineste lille spire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nåeeeeee... sikke en fin lille spire.

Hvornår har du termin.

7/10 - er 8+4, har lige været til terminsscanning i dag. Jeg har PCO, så anede ikke hvor langt, jeg var henne - andet end at jeg ER begyndt at kaste op <_< Og så troede vi faktisk heller ikke at vi skulle have flere børn, men når den nu insisterer på den måde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hele tre tests :peger:

 

Tillykke :blomst:

 

Jaja da. Jeg gik lige og sagde FUCK FUCK FUCK en hel aften. Vi har været i behandling i 1½ år, så vi havde opgivet. Har købt en lille bitte bil osv. Min kære mand troede ikke på testen - der måtte jo være en fejl :peger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hele tre tests :peger:

 

Tillykke :blomst:

 

Jaja da. Jeg gik lige og sagde FUCK FUCK FUCK en hel aften. Vi har været i behandling i 1½ år, så vi havde opgivet. Har købt en lille bitte bil osv. Min kære mand troede ikke på testen - der måtte jo være en fejl :peger:

 

Træls, at der skulle gå så længe med behandlinger (må man spørge hvad?), men fedt at det så er lykkedes :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, der er noget, jeg gerne vil fortælle :wub: :-D

 

Og tak :knus:

:knus: stort tillykke, så vidt jeg husker har det ikke været nemt for jer (?).

 

EDIT: og så kunne jeg jo bare have læst indlæggene - så fik jeg jo svaret...:ups:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hele tre tests :peger:

 

Tillykke :blomst:

 

Jaja da. Jeg gik lige og sagde FUCK FUCK FUCK en hel aften. Vi har været i behandling i 1½ år, så vi havde opgivet. Har købt en lille bitte bil osv. Min kære mand troede ikke på testen - der måtte jo være en fejl :peger:

 

Træls, at der skulle gå så længe med behandlinger (må man spørge hvad?), men fedt at det så er lykkedes :jubii:

 

Jamen, det har "bare" været IUI. Så ikke det helt store. Men nok til at jeg har mærket at det ikke er rart for kroppen med alle de hormoner. Det sjove er at Tobias også bare kom, faktisk var jeg på p-piller. Da han så var 1½ ville vi gerne have en mere, men det kom der ikke. Så startede jeg i behandling. Jeg er insemineret sidste gang i december sidste år. Men det er altså en til hjemmelavet reje. Jeg må bare ikke selv bestemme, hvornår jeg vil have børn. :rolleyes::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke - hjemmelavet for dig også :) Sådan er det for mig, vi har også gået igennem IUI men spiren kom i en pause :) bonusspire på os begge :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stort tillykke - hjemmelavet for dig også :) Sådan er det for mig, vi har også gået igennem IUI men spiren kom i en pause :) bonusspire på os begge :)

 

Ja :wub:

 

Hvornår har du termin? Du var en af dem, jeg tænkte på som efterårsmor - og så Dianna også.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jubii: Stort tillykke! :rørt::knus:

 

Jeg vil ellers gerne være i mødregruppe med jer - men min termin blev jo rykket én dag :unsure: Må jeg snige mig med lidt alligevel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stort tillykke - hjemmelavet for dig også :) Sådan er det for mig, vi har også gået igennem IUI men spiren kom i en pause :) bonusspire på os begge :)

 

Ja :wub:

 

Hvornår har du termin? Du var en af dem, jeg tænkte på som efterårsmor - og så Dianna også.

 

Har ikke sat termin dato endnu - skal ind på torsdag men tror det bliver i midt oktober. bør være over 7 uger hende lige nu om min udregning stemmer :)

 

åh bliver helt rørt når du beskriver mig som efterårsmor.... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jubii: Stort tillykke! :rørt::knus:

 

Jeg vil ellers gerne være i mødregruppe med jer - men min termin blev jo rykket én dag :unsure: Må jeg snige mig med lidt alligevel?

 

Ja, det synes jeg da næsten at du skal, der sker ikke rigtigt noget i sommergruppen, er der ikke andre end dig?

 

Stort tillykke - hjemmelavet for dig også :) Sådan er det for mig, vi har også gået igennem IUI men spiren kom i en pause :) bonusspire på os begge :)

 

Ja :wub:

 

Hvornår har du termin? Du var en af dem, jeg tænkte på som efterårsmor - og så Dianna også.

 

Har ikke sat termin dato endnu - skal ind på torsdag men tror det bliver i midt oktober. bør være over 7 uger hende lige nu om min udregning stemmer :)

 

åh bliver helt rørt når du beskriver mig som efterårsmor.... :wub:

 

Ja, det er stort. Jeg er også allerede blevet mere tudefjæs. Vrælede fx til Tvillinger i går, der var en, der fik KS og ikke kunne være sammen med sine børn de første timer, hold da op, jeg flæbede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×