Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
annemarie

har oprettet et nætværk men kan ik åbne det

Recommended Posts

Jamen du skal jo oprette det før du kan komme derind. I toppen af siden klikker du på netværk og vælger dit netværk. SÅ klikker du på konfigurer netværk og hér opretter du netværksforummet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jamen du skal jo oprette det før du kan komme derind. I toppen af siden klikker du på netværk og vælger dit netværk. SÅ klikker du på konfigurer netværk og hér opretter du netværksforummet.

 

 

 

Man kan se det på listen , men ind i det kan jeg ik komme ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når du klikker på oversigten over netværk i toppen af MoVe - på menulinjen, der starter med Chat.... kommer der så ikke en oversigt frem over netværkene. Til højre for dit netværk kan du så ikke vælge "konfigurer" netværk? Og når du klikker på det kan du så ikke vælge at oprette et forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej det eneste jeg kan se er dette : begrænsninger Jeg ønsker en snak om det at ha et specielt barn , de bekymringer der er med det og med deres søskende , dele erfaringer og andre ting , hjælpe hinanden med merudgifter osv

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det ser virkelig underligt ud, når man klikker ind på side 2 af netværkene, der er gået et eller andet galt :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg prøver lige at forklare:

 

I øverste bjælke vælger du Netværk

post-504-1323026403.jpg

 

 

Herefter klikker du frem til den side, hvor dit netværk står. I yderste højre spalte klikker du på Konfigurer. Den mulighed har du kun på dine egne netværk :)

post-504-1323026324.jpg

 

 

Til sidst klikker du på Forumopsætning, og her kan du oprette dit netværksforum :)

post-504-1323026639.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry! Kan se at en smiley blev skåret af lidt uheldigt i selve html-koderne i netværksbeskrivelsen. Jeg har nu bare slettet smilien og nu burde netværkssiden se normalt ud - det gjorde den nemlig ikke før på side 2, lige efter dit netværk, så intet under at du ikke kunne komme ind i det! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry! Kan se at en smiley blev skåret af lidt uheldigt i selve html-koderne i netværksbeskrivelsen. Jeg har nu bare slettet smilien og nu burde netværkssiden se normalt ud - det gjorde den nemlig ikke før på side 2, lige efter dit netværk, så intet under at du ikke kunne komme ind i det! :P

 

 

 

 

LOL tak for hjælpen alle sammen LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×