Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Velkommen til Browneye som vil være den nye administrator her på siden - officielt per d. 1. maj.

 

Browneye vil overtage alle Anettes opgaver. I kan efter d. 1. maj sende hende en en PM hvis I har spørgsmål eller problemer af ikke-teknisk art (ved tekniske problemer / spørgsmål, skriv til mig). I kan selvfølgelig også fortsat skrive til superfiskene, da vi alligevel for det meste vender de fleste ting sammen med disse.

 

Kommende annoncører her i forummet skal også henvende sig til Browneye (indtil d. 1. maj kan I evt. også skrive til mig).

 

Så hermed et officielt velkommen til Browneye, den nye administrator på siden :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Santippe

Velkommen og tillykke med den nye titel :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg takker for velkomsten :taktak:. Jeg vil gøre mit bedste for at forvalte opgaven lige så godt og retfærdigt som Anette har gjort (der er vist noget at leve op til der :sveder:) :respekt: :praise:.

 

Der er selvfølgelig nogle praktiske ting jeg skal have sat mig ind i og der skal ske en overdragelse af opgaver. Heldigvis stopper Anette ikke helt, så jeg kan forhåbentlig trække lidt på hendes erfaring til at starte med :knus: :blomst:.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endnu et godt valg :knus:

 

Tillykke med titlen :cheer: jeg ved, at du vil udfylde din nye rolle til UG med kryds og slange :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikke et godt valg! :klapper: :thumbsup: Velkommen til adminstolen, Bettina. :flag: :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tillykke med titlen og held og lykke med opgaven :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×