Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Ændringer i PM- og upload-plads

Recommended Posts

Der er kommet ændringer i PM og upload plads.

 

PM:

Medlem (gratis) 50 -> 100

(dette er også den gruppe man er i som gratis medlem, uanset indlægstal. Derfor er der nok nogle der har oplevet et fald i deres PM plads)

 

25+ Sølv 50 -> 100

25+ Guld 50 -> 300

 

100+ Sølv 60 -> 100

100+ Guld 60 -> 300

 

200+ Sølv 70 -> 100

200+ Guld 70 -> 300

 

500+ Sølv 80 -> 100

500+ Guld 80 -> 300

 

1000+ Sølv 250 (ingen ændring)

1000+ Guld 250 -> 500

 

2000+ Sølv 300 (ingen ændring)

2000+ Guld 300 -> 600

 

5000+ Sølv 400 (ingen ændring)

5000+ Guld 400 -> 800 (gælder også for SF og Admin)

 

Upload

Alle guldmedlemmer har fået fordoblet deres upload plads (per indlæg) fra 400 KB til 800 KB.

Alle andre har fortsat 400 KB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg sidder og tænker , hvad fan skal man bruge det til - :nørd:

:lol:

 

Ja, det er en lidt anderledes fornemmelse, når man nu kun er sølvmedlem - og så føles Move faktisk slet ikke forandret..... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg sidder og tænker , hvad fan skal man bruge det til - :nørd:

:lol:

 

Ja, det er en lidt anderledes fornemmelse, når man nu kun er sølvmedlem - og så føles Move faktisk slet ikke forandret..... :hmm:

Nej, men det er jo heller ikke meningen ;)

Som sølvmedlem får man netop MoVe som den plejer at være (men det ville man jo ikke have længere, hvis man ikke var sølv-medlem).

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg sidder og tænker , hvad fan skal man bruge det til - :nørd:

:lol:

 

Ja, det er en lidt anderledes fornemmelse, når man nu kun er sølvmedlem - og så føles Move faktisk slet ikke forandret..... :hmm:

Nej, men det er jo heller ikke meningen ;)

Som sølvmedlem får man netop MoVe som den plejer at være (men det ville man jo ikke have længere, hvis man ikke var sølv-medlem).

Men kan du så ikke lige forklare mig, hvordan jeg kan have -1 nye beskeder ?? Synes det ser sært ud... :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gud, jeg vidste slet ikke man steg sådan i PM plads med tiden.... :lol: så er det da derfor jeg ikke bliver spurgt hele tiden længere om jeg ikke nok vil være sød at slette PMmer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men kan du så ikke lige forklare mig, hvordan jeg kan have -1 nye beskeder ?? Synes det ser sært ud... :ja:

Både ja og nej :lol: - det er en bug i softwaren, og den dukker op med jævne mellemrum. Det har dog ikke noget med ændringerne her at gøre. Send evt. en PM til dig selv så går det væk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg opdagede i hvert fald lige pludselig, at jeg havde mere plads til at uploade billeder, da jeg skulle smide lidt mere ind i salg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg opdagede i hvert fald lige pludselig, at jeg havde mere plads til at uploade billeder, da jeg skulle smide lidt mere ind i salg.

 

Det er rart, synes jeg. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg opdagede i hvert fald lige pludselig, at jeg havde mere plads til at uploade billeder, da jeg skulle smide lidt mere ind i salg.

 

Det er rart, synes jeg. :thumbsup:

Jeps, også selv om jeg ikke lige fik brug for det i denne omgang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:danser:

 

Så kan jeg jo godt vente med den store oprydning i min PM boks lidt endnu :phew::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan sikkert ikke finde ud af noget af det alliwel.

Ditto :blush: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×