Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Anette

Alle kan svare i Annoncørforummet

Recommended Posts

Vi har prøvet at justere og forbedre lidt på Annoncørforummet, og det betyder at man nu kan svare i trådene; hvis man fx har spørgsmål eller kommentarer til det annoncerede.

 

Alle tråde slettes igen, når annoncørens betalingsperiode udløber.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi har prøvet at justere og forbedre lidt på Annoncørforummet, og det betyder at man nu kan svare i trådene; hvis man fx har spørgsmål eller kommentarer til det annoncerede.

 

Alle tråde slettes igen, når annoncørens betalingsperiode udløber.

:jubii: Det syntes jeg er et SUPERT tiltag ... For trådene drukner hurtigt, hvis de ikke kommer op i ny og næ, og så er det jo temmeligt dyrt for annoncørene :o

 

Ingen tvivl om, at jeg gerne betaler nu, for at have tråde derinde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi har prøvet at justere og forbedre lidt på Annoncørforummet, og det betyder at man nu kan svare i trådene; hvis man fx har spørgsmål eller kommentarer til det annoncerede.

 

Alle tråde slettes igen, når annoncørens betalingsperiode udløber.

:jubii: Det syntes jeg er et SUPERT tiltag ... For trådene drukner hurtigt, hvis de ikke kommer op i ny og næ, og så er det jo temmeligt dyrt for annoncørene :o

 

Ingen tvivl om, at jeg gerne betaler nu, for at have tråde derinde :)

 

Jeg er rigtig glad for at det virker som en god løsning :thumbsup: En af grundene til at det ikke var på fra start af, var nok at vi ville beskytte forummet, så der vitterlig kun var reklame derinde. Men på denne her måde bliver det mere brugbart og indlæggene popper oftere op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×