Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Katrhine går af som admin - fortsat ansvar for annoncering

Recommended Posts

Som Kathrine har skrevet i anden tråd, går hun fra d.d. af som admin. Jeg er enig i hendes beslutning, omend det også er svært da hun virkelig har været en stor hjælp for mig mht. at tage sig af diverse småting som alt sammen løber op i tid og som bare har været rart ikke at skulle tænke over - det kommer jeg til at savne i den kommende tid.

 

Kathrine fortsætter indtil videre med at have det fulde ansvar for annoncering herinde, så det er stadig Kathrine der skal rettes henvendelse til, hvis man har spørgsmål omkring annoncering eller hvis man gerne vil være annoncør.

 

Jeg vil i den kommende tid kigge efter nye talenter - don't call us, we'll call you B)

 

Omend jeg synes at de seneste dages kommunikation har været uheldigt, så vil jeg i denne tråd blot sige tak til Kathrine for det arbejde hun trods alt har gjort godt :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igen noget, jeg helt har misset... :dunno: nåhmen, tak for indsatsen Kathrine! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:kedknus: Kathrine. Dejligt at du har kunne bidrage til MoVe sammen med Lenka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yesmam: og tak for indsatsen til Kathrine.

 

Igen noget, jeg helt har misset... :dunno: nåhmen, tak for indsatsen Kathrine! :thumbsup:

 

Undskyld, men jeg kan ikke lade være ...

 

:haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:knus: Kathrine

 

Og :kram: til Lenka, håber ikke det bliver for hårdt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×