Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

MoVes Julekalender 2007

Recommended Posts

Skal vi have julekalender i år?? Ja, vi skal!! :jubii:

 

Tag et lille smugkig på MoVes lågejulekalender: Julekalender 2007 - der kommer også et link i toppen når tid er, men den er ikke helt færdig endnu (nåja, der er jo stadig masser af tid :sveder:)

 

:jul:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:klapper: weee glæder mig til lørdag..... Så går det hele igang. Med juletræ og julesang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaa....dejligt, der skal da også være noget julesjov til os voksne!!! :knus: Jeg nyder idéen!!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men man kan jo ikke holde den op imod arkitektlampens paere og se igennem paa bagsiden.... :( Bliver jeg saa noedt til at vente?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men man kan jo ikke holde den op imod arkitektlampens paere og se igennem paa bagsiden.... :( Bliver jeg saa noedt til at vente?

:ae:

 

Tilgengæld får du jo lov til at tyvstarte i din tidsregning, da det er vores DK-tid der tæller i julekalenderen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men man kan jo ikke holde den op imod arkitektlampens paere og se igennem paa bagsiden.... :( Bliver jeg saa noedt til at vente?

:ae:

 

Tilgengæld får du jo lov til at tyvstarte i din tidsregning, da det er vores DK-tid der tæller i julekalenderen :D

 

Aha - den skifter midnat dansk tid :jubii: Jeg har godt nok ventet lang tid paa at opnaa nogle fordele ved at bo herovre - but I knew it!!! Det maatte komme. Tak!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men man kan jo ikke holde den op imod arkitektlampens paere og se igennem paa bagsiden.... :( Bliver jeg saa noedt til at vente?

:ae:

 

Tilgengæld får du jo lov til at tyvstarte i din tidsregning, da det er vores DK-tid der tæller i julekalenderen :D

 

Aha - den skifter midnat dansk tid :jubii: Jeg har godt nok ventet lang tid paa at opnaa nogle fordele ved at bo herovre - but I knew it!!! Det maatte komme. Tak!

:fnis:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jubii: Fantastisk!

 

Hvad kan man så købe i MorsVerden Boutique ? :sådet: :snedig:

Den er kun for 64.000+ medlemmer :P:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor er den fed :jubii:

 

:jubii: Fantastisk!

 

Hvad kan man så købe i MorsVerden Boutique ? :sådet: :snedig:

Den er kun for 64.000+ medlemmer :P:lol:

 

 

Buggers også ..... :lol: men jeg er da snart halvvejs. :mover:

 

Til tasterne! :mover: :sveder:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiiih hvor ser den altså bare hyggelig ud......nisserier, julebag og oppyntning i weekenden og så en MOVE-julekalender.....så er julestemningen da ikke til at fornægte :knus:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×