Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Mulighed for at se ubesvarede tråde

Recommended Posts

Er der interesse for et link i toppen (over ved se nye indlæg osv) som man kan klikke på og se alle de tråde der er ubesvarede? Jeg tænker at det måske er en god måde at sikre at ingen indlæg bliver 100% forbipasseret, men på den anden side virker det jo alligevel kun hvis der ingen svar overhovedet er (det fanger jo ikke dem der kun har fået få svar, men som er blevet forbipasseret derefter).

 

Men hvad siger I? Kunne der være behov for den slags herinde, eller er det at skyde kanoner med gråspurve?

Share this post


Link to post
Share on other sites

det synes jeg ville være en super ide,der smutter jo nogen indlæg,og jeg synes det er synd hvis en virkelig har siddet og skrevet en indlæg for så ikke at få et eneste svar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er der interesse for et link i toppen (over ved se nye indlæg osv) som man kan klikke på og se alle de tråde der er ubesvarede? Jeg tænker at det måske er en god måde at sikre at ingen indlæg bliver 100% forbipasseret, men på den anden side virker det jo alligevel kun hvis der ingen svar overhovedet er (det fanger jo ikke dem der kun har fået få svar, men som er blevet forbipasseret derefter).

 

Men hvad siger I? Kunne der være behov for den slags herinde, eller er det at skyde kanoner med gråspurve?

 

Jeg synes det lyder som en god idé :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har afprøvet det på mit testforum (der kører med et backup fra novembers, altså lidt ældre tråde), og der kan jeg se at det tit er indlæg i køb og salg der er ubesvarede (naturlgit nok), men også få andre.

 

Jeg prøver at sætte det på og se hvad der sker :thumbsup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er der et link i toppen: "Ubesvarede" hedder det.

 

Vi sætter det på prøve og ser om det er hit eller skidt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Så er der et link i toppen: "Ubesvarede" hedder det.

 

Vi sætter det på prøve og ser om det er hit eller skidt :)

 

Hvor godt! Det er sket mig at slette nogle indlæg, fordi de var vist for kedelige... eller sådan føler man det.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og nu fandt jeg så historien om hvorfor der er kommet en ny mulighed :lol:

 

Synes den er god :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunne egentlig ikke rigtig se ideen med dette tilbud, men.... :hmm:

Fandt jo så en tråd som var skrevet til mig, og den havde jeg ikke set, så...

 

Rigtig god ide, Lenka :thumbsup: Tak :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulle lige herind under hjemmesiden og lede efter hvad det var der var lavet, og straks fandt jeg forklaringen :)

 

Tak fordi du er så god til at informere Lenka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×