Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
mussemor

Opdeling af Mad, Sundhed og livsstil

Recommended Posts

Jeg synes at forummet Mad, sundhed og livsstil er meget bredt, og jeg vil meget gerne kunne vælge dele fra.

 

F.eks. er der langt fra madtråde til dulletråde til hæmoride tråde. Og det sidste synes jeg helt ærligt ikke er så spændende at læse om, men hvis jeg vælger forummet fra, får jeg ikke alt andet med.

 

Kunne det overvejes at dele det op i 3 forummer (fora) istedet :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er jo allerede delt op i dulle, opskrifter og motion ... og så er der det generelle der favner bredt, men der er specifikke opdelinger under. Hvor man så opretter tråden som bruger kan jeg jo ikke styre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er jo allerede delt op i dulle, opskrifter og motion ... og så er der det generelle der favner bredt, men der er specifikke opdelinger under. Hvor man så opretter tråden som bruger kan jeg jo ikke styre.

 

Men vel ikke så man kan fravælge dele, hvis man er guldmedlem (hvilket jeg snart bliver)

 

Jeg synes bare ikke der er så meget sammenhæng mellem tråde om mad og de mere eller mindre lækre detaljer om helbred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er jo allerede delt op i dulle, opskrifter og motion ... og så er der det generelle der favner bredt, men der er specifikke opdelinger under. Hvor man så opretter tråden som bruger kan jeg jo ikke styre.

 

Men vel ikke så man kan fravælge dele, hvis man er guldmedlem (hvilket jeg snart bliver)

 

Jeg synes bare ikke der er så meget sammenhæng mellem tråde om mad og de mere eller mindre lækre detaljer om helbred.

Nåh på den måde - Ja, du har nok ret, hvis du fravæger det generelle, fravælger du nok underfora også (vil jeg tro). Det skal jeg lige genoverveje. Faktisk var det alligevel planen at dulleforum ikke skulle ligge der og gemme sig som underforum, så jeg ser lige på i aften efter puttetid, om ikke det er en god idé at omrokere på duller og mad :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er jo allerede delt op i dulle, opskrifter og motion ... og så er der det generelle der favner bredt, men der er specifikke opdelinger under. Hvor man så opretter tråden som bruger kan jeg jo ikke styre.

 

Men vel ikke så man kan fravælge dele, hvis man er guldmedlem (hvilket jeg snart bliver)

 

Jeg synes bare ikke der er så meget sammenhæng mellem tråde om mad og de mere eller mindre lækre detaljer om helbred.

Nåh på den måde - Ja, du har nok ret, hvis du fravæger det generelle, fravælger du nok underfora også (vil jeg tro). Det skal jeg lige genoverveje. Faktisk var det alligevel planen at dulleforum ikke skulle ligge der og gemme sig som underforum, så jeg ser lige på i aften efter puttetid, om ikke det er en god idé at omrokere på duller og mad :thumbsup:

 

Og mindst ligeså meget - en opdeling af mad og helbred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu i min notesblok omrokeret hele forumopbygning under "Andre debatter" :sådet: (og ønsket bliver opfyldt)

Resultatet kommer forhåbentlig her senere i aften live på siden, er i gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastisk. Tusind tak :blomst:

 

Så vil jeg virkelig benytte mig af guldmulighederne, når jeg bliver opgraderet om en måneds tid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har nu i min notesblok omrokeret hele forumopbygning under "Andre debatter" :sådet: (og ønsket bliver opfyldt)

Resultatet kommer forhåbentlig her senere i aften live på siden, er i gang.

 

Tak! For jeg har pt. fravalgt det pga. visse tråde og kropsvæsker :gemmer: Jeg vil om ikke andet gerne have madtrådene igen. Jeg ville nu også gerne have det med sygdomme igen, men der kommer mi8n sippethed jo så i vejen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×