Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Mere oprydning - gamle attachments/billeder

Recommended Posts

Det er lige gået op for mig at man har alle sine gamle attachments/billeder liggende stadig, selvom tråden evt. er slettet! Det er kun en selv der kan se dem så.

 

De findes her Kontrolpanel->Manage your Attachments

 

Hvis I lige smutter forbi der og sletter lidt, så vil der være lidt mere at pakke sammen og flytte også :lol: - ELLER jeg kan også bare slette alt fra fx senest 2012 eller noget i den stil. Men der er nogle enkelte tråde der går langt tilbage, som jeg ikke har slettet, hvor der er billeder der ryger, men spørgsmålet er om det gør så meget når det er så længe tilbage?

 

Jeg tog et trip langs memory lane i mine gamle tråde med enkelte billeder, og tænkte næsten at det kunne være hyggeligt med en gamle-billeder-værd-at-dele-tråd, inden man sletter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De er nu alle slettet, dog kom jeg af nostalgi grunde til at lægge lidt ind igen

 

Dem sletter jeg om et par dage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min gamle hardisc er gået i stykker og selv om jeg kan se alle billederne der, kan jeg ikke flytte dem. Men nu kan jeg finde dem her, og kopiere. :rørt:

 

Du venter lige nogle dage, ikke?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Min gamle hardisc er gået i stykker og selv om jeg kan se alle billederne der, kan jeg ikke flytte dem. Men nu kan jeg finde dem her, og kopiere. :rørt:

 

Du venter lige nogle dage, ikke?

Jo, jeg venter til lige før opgraderingen, ingen grund til at gøre det før :)

 

Op opgraderingen bliver tidligst fredag eller mandag om ca. en uge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De er nu alle slettet, dog kom jeg af nostalgi grunde til at lægge lidt ind igen

 

Dem sletter jeg om et par dage

Det behøver du ellers ikke, hvis det er, det skal der være plads til :) Jeg tænkte netop det kunne være hyggeligt med en tråd vi alle kunne lægge nostalgitrip i, mens vi sletter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har slettet :thumbsup: Og hold nu op, hvor var der nogle lækre billeder af mine unger, jeg lige fik gemt på ny pc <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt er nu slettet :)

Og jeg har lagt de billeder op på en af vores host's som jeg ikke lige ville slettet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er i gang, men de fleste billeder ligger i tråde, hvor der er en fin historie med, så det ville jeg da være ked af bare skulle slette.

Men selvfølgelig, hvis alle tråde fra før 2012 slettes også, så kan det være helt ligemeget :P

Bare lad være med at slette dem - jeg synes også at det erhyggeligt med den slags.

 

Jeg skal lige have gennemskuet systemet - jeg mener måske at jeg kan se forskel på hvilke billeder der er i tråde og hvilke der ikke er, men er ikke helt sikker. Er stadig i gang med at finde ud af at opgradere forummet, så bare betalingerne i det mindste kommer med - hold op der er så meget bøvl med det her, men det bliver godt når jeg rent faktisk kan arbejde på den anden side, og udvikle videre, når det grundlæggende er på plads. Jeg glæder mig sådan faktisk at udvikle på move igen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er det ikke lidt ærgerligt at slette alle gamle tråde?

Synes bestemt ikke at man skal slette alle tråde. Jeg har luget en del ud i fora generelt, men også gemt rigtig meget, især alt fra børnerelaterede fora har jeg ikke slettet ret meget fra. Man må hjertens gerne gemme en masse også.

 

Jeg behøver sådan set heller ikke at slette gamle billeder ... medmindre det er nogle der alligevel ikke ligger i tråde, tænker jeg. Jeg skal lige have gennemskuet systemet, for hvis der er en masse billeder der ligger som filer, men som ikke længere er tilknyttet nogle tråde, så kan de jo fx fjernes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg har lige slettet 10 sider med billeder - og endda billeder i nyere tråde :doh: Nå men æv altså :(

 

Heldigvis har jeg billederne andetsteds, men man må undvære billederne i trådene, da jeg var alt for hurtigt til at trykke delete :rolleyes: :doh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×