![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.522 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Er der nogen der er friske på DHL i København igen i år? Det ER vel nærmest en fast tradition
![]() Jeg er dog skadet med mit knæ efter et fald på cyklen og er kun så småt begyndt at løbe igen ... kan løbe 3 km nu i sneglefart ![]() ![]() Jeg tænker at fredag kunne passe bedst i forhold til dag. Det er fredag d. 28/8. Det plejer vist heller ikke at være en dag hvor movinernes firmaer løber? Tror heller ikke at KEA løber fredag. Jeg overvejer denne gang kun at bestille t-shirts til dem der gerne vil købe - da jeg plejer at ende med at ligge inde med en del ekstra fra folk der alligevel melder fra eller ikke dukker op (og heller have for mange end for få har jeg bestilt efter tidligere) og det løber op. Til gengæld tænker jeg at jeg kunne betale for en lille teltplads i stedet for denne gang - hvis vi altså er nok på DHL i år! ![]() |
|
|
![]()
|
|
Kvaj med kniv :doh: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 24.467 Medlem siden: 12-August 06 Bopæl: Bogø Member Nr: 1.781 ![]() |
Jeg er game
![]() |
|
|
![]()
|
|
Don't worry be happy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 24.506 Medlem siden: 25-January 07 Bopæl: Hillerød Member Nr: 2.096 ![]() |
Jeg er med
![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 30.107 Medlem siden: 15-August 04 Member Nr: 329 ![]() |
Fredag lyder som en god dag, den er jeg med på.
|
|
|
![]()
|
|
The slutty one... Irina from Belarus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 21.762 Medlem siden: 29-December 03 Bopæl: Westegnen! Member Nr: 47 ![]() |
Jeg vil gerne, selv om jeg pt er ude i kulden
|
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 9.511 Medlem siden: 15-February 05 Bopæl: Frederiksberg Member Nr: 629 ![]() |
Også mig
![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.522 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Fedt der er en del der indtil videre er på
![]() Og man behøver ikke at være betalende - eventuelle gamle medlemmer/passive er også velkomne! |
|
|
![]()
|
|
The slutty one... Irina from Belarus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 21.762 Medlem siden: 29-December 03 Bopæl: Westegnen! Member Nr: 47 ![]() |
Melder mig også ind igen, men har pt sparsom tid, selvom jeg mangler jer
|
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.629 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
Jeg er der med arbejdet fredag igen.
Kan desværre ikke lave tradition af at byde på husly - der var to madammer, der fik ondt i røven over, at jeg deltog (og iø selv var arrangør) med arbejdet, men sad med jer ![]() Jeg skrider bar over til jer undervejs :såkandelæredet...røvhullerne: |
|
|
![]()
|
|
Jeg er der med arbejdet fredag igen. Kan desværre ikke lave tradition af at byde på husly - der var to madammer, der fik ondt i røven over, at jeg deltog (og iø selv var arrangør) med arbejdet, men sad med jer ![]() Jeg skrider bar over til jer undervejs :såkandelæredet...røvhullerne: Nå ja, dit arbejde var selvfølgelig fredag ![]() |
|
|
![]()
|
|
Don't worry be happy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 24.506 Medlem siden: 25-January 07 Bopæl: Hillerød Member Nr: 2.096 ![]() |
Jeg er der med arbejdet fredag igen. Kan desværre ikke lave tradition af at byde på husly - der var to madammer, der fik ondt i røven over, at jeg deltog (og iø selv var arrangør) med arbejdet, men sad med jer ![]() Jeg skrider bar over til jer undervejs :såkandelæredet...røvhullerne: Det var ellers så drønhyggeligt, at du sad med os ![]() De er garanteret bare misundelige fordi vi var så søde og glade. De ville bare gerne have været med. Næste år inviterer vi dem til MoVe teltet ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.453 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
Jeg er med ... på heppekoret! I kan kende mig på fadøllen i højre hånd!
|
|
|
![]()
|
|
Golden Movie Star ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 2000+ Sølv Indlæg: 4.365 Medlem siden: 28-April 05 Bopæl: Gødstrup Member Nr: 809 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Jeg kommer desværre muligvis til at skulle aflyse vores DHL i år
![]() |
|
|
![]()
|
|
Jeg kommer desværre muligvis til at skulle aflyse vores DHL i år ![]() Ok, det havde jeg ikke lige fanget - men så tror jeg, at jeg vil prøve at banke et hold sammen på jobbet. |
|
|
![]()
|
|
Jeg kommer desværre muligvis til at skulle aflyse vores DHL i år ![]() Ok, det havde jeg ikke lige fanget - men så tror jeg, at jeg vil prøve at banke et hold sammen på jobbet. Ja, håber at det lykkedes ![]() Uanset hvad, så ligger jeg den fredag med nyopereret knæ og en stor skinne på, så tror ikke at jeg løber nogen vegne ![]() |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 22. April 2018 - 11:51 |