Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Er du med i et netværk eller har du et netværk som ikke længere bliver brugt?

Recommended Posts

Jeg rydder op i inaktive og forældede indlæg/fora. Så derfor må du meget gerne skrive til mig, hvis du har et netværk, som ikke længere er aktivt og som skal slettes eller hvis du er medlem af et, som ikke har været aktivt længe eller måske endda ikke længere har en aktiv netværksejer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mig bekendt er der ikke gang i mit netværk BB. Jeg er ikke længere guldmedlem (opdager jeg lige) og har egentlig ikke behov for netværkene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan man se et sted, hvilke netværker man har oprettet?

Det tror jeg ikke sådan direkte man kan, men kan man se alle de netværk man er medlem af, inkl. det man ejer, på forsiden af debatten (morsverden.dk/debat) nederst.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis man klikker på "DEBAT" og scroller ned, kan man se alle de netværk, man selv er med i. :nørd:

 

 

Skal man skrive de netværk, man selv oplever som inaktive? også selvom man ikke selv er netværksejer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige kigget listen af netværk igennem, som jeg er i. Der er i hvert fald 6 netværk, som jeg umiddelbart vurderer har potentiale til at blive slettet. Sender en pm, og så kan du måske tage fat i netværksejerne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×