Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Derfor skal man ikke lave hasteløsninger:

Recommended Posts

Er i gang med at finde navnene på de medlemmer der IKKE var spambrugere og endda aktive brugere, der er røget i svinget. Undskyld, undskyld, undskyl :wah: - jeg har desværre ikke en undo-knap, men alle indlæggene er der stadig og hvis jeg opretter de aktive medlemsnavne igen og tilknytter dem til de skrevne indlæg i det navn der hører til, så skulle det være reetableret. Jeg er i fuld gang, men hvis nogen ikke kan logge på lige pludselig (og har fundet sidne vha. google - det er nemlig dem der er røget) - så skriv her (eller på lenka@otap.dk hvis ikke man lige kan som gæst)

 

Men forsøger at løse det et medlem ad gangen her nu.

 

Og derfor skal man ikke forsøge at lave en hurtig løsning inden man smutter ud i parken. Bye bye fælledparken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åh nej :fear: Stakkels Lenka :ae:

 

(og stakkels dem der nu er ude i kulden :shit: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har et backup af hele databasen, så vil kunne kopiere brugeroplysninger derfra - problemet er at det er kæmpestort (har ikke plads på serveren til at pakke backup ud) og når jeg først har fundet et sted at pakke det ud er det også i et format, hvor det kan være svært at finde de rette oplysninger.

 

Jeg ved i hvert fald at Bassemor skal reetableres :doh: - resten af de 195 brugernavne er jeg usikker på da jeg kun har navne at holde mig til, og dermed de indlæg jeg kan finde. En del er heldigvis gamle inkative brugere uden indlæg, så det gør ikke så meget, men det er lige med at finde de rette i mellem :ups: .. hvis ikke jeg når det inden i eftermiddag, så bliver det i aften/nat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg tror også du er kommet til at slette sneneger...

 

Ja det skulle jeg også lige til at skrive

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg tror også du er kommet til at slette sneneger...

 

Ja det skulle jeg også lige til at skrive

 

åh nej sneneger! tænk at man så nemt bare kan ophøre med at eksistere. godt det kun er i cyperspace...

Tænk hvis Lenka i virkeligheden var gud og bare sådan kunne slette os...

:fear:

 

Øv det er et surt arbejde søde Lenka, jeg hæpper på dig og jeg sender kaffe og rodfrugtmos til dig (ja, det er lige det vi har i køkkenet lige nu)

:blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Snenger

Jeg kan ikke komme ind, hvad er det for noget med at jeg er blevet slettet :fear: :wah:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Snenger

Shit det er koldt herude :kold: :cwy: :blush:

 

Jeg ved jo godt at det er hvad der kan ske osv. men kan ikke lade være med at tænke på, om alle mine indlæg er væk...og hvad med mine PM'`s? Jeg tror måske ikke at der var så mange vigtige PM's, så det går nok....men alle mine indlæg..om drengene, min fødselsberetning osv. snøft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åh...føler mig sgu helt melodramatisk...:fnis: jeg kan se, at der er en masse der læser med, men jeg har (næsten) aldrig følt mig så alene og ensom :peger:

 

Lenka, vi mangler en ynkelig og desperat smiley :ide:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit det er koldt herude :kold: :cwy: :blush:

 

Jeg ved jo godt at det er hvad der kan ske osv. men kan ikke lade være med at tænke på, om alle mine indlæg er væk...og hvad med mine PM'`s? Jeg tror måske ikke at der var så mange vigtige PM's, så det går nok....men alle mine indlæg..om drengene, min fødselsberetning osv. snøft...

 

Dine indlæg er ikke slettet, de kan stadig ses. Lenka skal dog lige have dig oprettet igen og koblet sammen med dine indlæg, så burde det fungere igen. :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit det er koldt herude :kold: :cwy: :blush:

 

Jeg ved jo godt at det er hvad der kan ske osv. men kan ikke lade være med at tænke på, om alle mine indlæg er væk...og hvad med mine PM'`s? Jeg tror måske ikke at der var så mange vigtige PM's, så det går nok....men alle mine indlæg..om drengene, min fødselsberetning osv. snøft...

 

Dine indlæg er ikke slettet, de kan stadig ses. Lenka skal dog lige have dig oprettet igen og koblet sammen med dine indlæg, så burde det fungere igen. :knus:

Åh, tak for det :phew::knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit det er koldt herude :kold: :cwy: :blush:

 

Jeg ved jo godt at det er hvad der kan ske osv. men kan ikke lade være med at tænke på, om alle mine indlæg er væk...og hvad med mine PM'`s? Jeg tror måske ikke at der var så mange vigtige PM's, så det går nok....men alle mine indlæg..om drengene, min fødselsberetning osv. snøft...

 

Dine indlæg er ikke slettet, de kan stadig ses. Lenka skal dog lige have dig oprettet igen og koblet sammen med dine indlæg, så burde det fungere igen. :knus:

Åh, tak for det :phew::knus:

 

Det er måske også en anden måde at fortælle at du er for meget på morsverden :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle dine indlæg er der stadig og også dine PM'er og jeg har nu endelig fået pakket backup'en ud af hele vores kæmpe database på egen PC, nu mangler jeg så et program til at åbne den med så jeg kan læse den - og SÅ vil jeg kunne kopiere dine brygeroplysninger ind i vores database og du vil være all set igen (og du får naturligvis forlænget medlemskab med lidt ekstra for svie og smerte :undskyld:) - og det samme gælder de andre eventuelle aktive slettede brugere.

 

Jeg skal dog af sted med ungerne til fodboldkamp i parken her om lidt, og ting tager forfærdelig lang tid med så meget data når det rigitge skal findes (og jeg prøver at undgå at slette hele move i procesen :fnis:).

 

Men kan berolige med at der ikke er noget tabt men at du desværre må være i kulden lige til i aften med :undskyld::knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle dine indlæg er der stadig og også dine PM'er og jeg har nu endelig fået pakket backup'en ud af hele vores kæmpe database på egen PC, nu mangler jeg så et program til at åbne den med så jeg kan læse den - og SÅ vil jeg kunne kopiere dine brygeroplysninger ind i vores database og du vil være all set igen (og du får naturligvis forlænget medlemskab med lidt ekstra for svie og smerte :undskyld:) - og det samme gælder de andre eventuelle aktive slettede brugere.

 

Jeg skal dog af sted med ungerne til fodboldkamp i parken her om lidt, og ting tager forfærdelig lang tid med så meget data når det rigitge skal findes (og jeg prøver at undgå at slette hele move i procesen :fnis:).

 

Men kan berolige med at der ikke er noget tabt men at du desværre må være i kulden lige til i aften med :undskyld::knus:

Det er ok, det kan jo ske :ae:

 

Jeg har voldsomt travlt lige nøjagtigt fra i aften og til tirsdag sen aften. Skal til konference der starter kl. 18 i aften og slutter tirsdag aften omkring kl. 19.00, så du behøver ikke at stresse over det, jeg ville nok ikke rigtigt få tid til at komme på før onsdag alligevel.

 

Så længe at tingene ikke er gone for good, så er jeg fint tilfreds :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit det er koldt herude :kold: :cwy: :blush:

 

Jeg ved jo godt at det er hvad der kan ske osv. men kan ikke lade være med at tænke på, om alle mine indlæg er væk...og hvad med mine PM'`s? Jeg tror måske ikke at der var så mange vigtige PM's, så det går nok....men alle mine indlæg..om drengene, min fødselsberetning osv. snøft...

 

Dine indlæg er ikke slettet, de kan stadig ses. Lenka skal dog lige have dig oprettet igen og koblet sammen med dine indlæg, så burde det fungere igen. :knus:

Åh, tak for det :phew::knus:

 

Det er måske også en anden måde at fortælle at du er for meget på morsverden :hehe:

Nårh det ved jeg nu ikke - det var da lettere angstprovokerende at tænke på at alle indlæg kunne være væk, mon ikke de fleste ville have det sådan :blush: Jeg kan nu godt overleve et par dage i kulden, det var mere tanken om, at alt var væk :fear:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nårh det ved jeg nu ikke - det var da lettere angstprovokerende at tænke på at alle indlæg kunne være væk, mon ikke de fleste ville have det sådan :blush: Jeg kan nu godt overleve et par dage i kulden, det var mere tanken om, at alt var væk :fear:

 

:ja: Sådan ville jeg også have det :kram:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka for pokker :peger: Det er jo ikke første gang ;) :prikker: (er selv engang blevet slettet af Lenka ved en fejl. Var frygtelig ensom de timer det varede, til jeg var genoprettet :P:fear:

 

Sneneger :kram: Det skal nok gå, og du har så lov til lidt kærlig mobning af Lenak i fremtiden :fnis:

(og så lige et :knus: til Lenka også. Den slags sker, no harm done)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Åh...føler mig sgu helt melodramatisk...:fnis: jeg kan se, at der er en masse der læser med, men jeg har (næsten) aldrig følt mig så alene og ensom :peger:

 

Lenka, vi mangler en ynkelig og desperat smiley :ide:

 

:kram:

jeg kan godt forstå du gik lidt i panik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har indsat tabt data tilbage for i hvert fald sneneger og bassemor indtil videre og forsøgt at linke brugernavn/id til jeres indlæg og tråde ... men stadig i gang med at finpudse og der kan stadig være huller, bl.a. kan jeg ikke få linket til profil til at virke, samt at få vist listen med tråde og indlæg for brugernavnet, men håber lidt på at login i det mindste er mulig nu XXX ... arbejder stadig på sagen fortsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×