Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

underskrift fra babylisten / terminslisten

Recommended Posts

Der er mange der har spurgt / spørger hvordan man får babylistens nye underskrifter på herinde, fordi forklaringerne har været "skjult" i en masse andre tråde, så nu laver jeg lige et opslag om det :).

 

For at få en babyliste-underskrift herinde med dit barns / dine børns alder på, skal du:

  • klikke ind på babylisten ved at klikke på Babylisten øverst på siden (eller bare klik her)
  • Finde din profil i listen (klik på den rigtige måned, eller brug søgefunktionen)
  • Klik på det link der findes nederst i profilen, og som hedder "Få en personlig signatur til debatten eller hjemmesiden"
  • Kopier en af koderne ind i din underskrift herinde (brug den kode, der står i den første boks)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tanja

:blush: :praise: Tak :thumbsup:

 

Jeg havde problemer med at se bunden af profilen og måtte "fiske" efter den...

 

Kh.

Tanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt, jeg selv bad om det, men jeg føler mig pludselig så gammel, når jeg kan se på tidslinien, hvor det bærer hen ad. :unsure: :ph34r:

 

Du er nu fantastisk alligevel, Lenka. :knus: Det er bare mig, der skal forlige mig med min alder. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg ved godt, jeg selv bad om det, men jeg føler mig pludselig så gammel, når jeg kan se på tidslinien, hvor det bærer hen ad. :unsure: :ph34r:

 

Du er nu fantastisk alligevel, Lenka. :knus: Det er bare mig, der skal forlige mig med min alder. :lol:

Lige præcis sådan har jeg det også lige nu :P

 

Men det er nu dejligt at i hvert fald Klara kan komme med på listen. Så vænner jeg mig nok til at se min alder også :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man behøver jo ikke at sætte sin alders-underskrift på :lol:

Men synes da idéen var skæg (tak sof :))

 

Overvejer at lave nogle der er lidt tyndere også, så de ikke fylder så meget alle sammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

 

Det må i øvrigt være totalt umuligt at bruge denne side, hvis man har almindeligt modemopkobling. Jeg synes selv med ADSL at det tager lang tid at få alle smileys og underskrifter klar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

 

Det må i øvrigt være totalt umuligt at bruge denne side, hvis man har almindeligt modemopkobling. Jeg synes selv med ADSL at det tager lang tid at få alle smileys og underskrifter klar.

Meeeen der er godt nok ikke længe til gamle :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

 

Det må i øvrigt være totalt umuligt at bruge denne side, hvis man har almindeligt modemopkobling. Jeg synes selv med ADSL at det tager lang tid at få alle smileys og underskrifter klar.

Meeeen der er godt nok ikke længe til gamle :lol::lol:

Ja og i lige måde.

 

Kan du mærke alderen trykke :whistle: :whistle: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

Der er noget galt med din underskrift. Det ser ud som om, du lige er blevet 29. Ikke at det gør så meget i den virkelige verden, der er vi vel alle 29 :D , men den burde jo markere næsten henne ved 30 tallet. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

Der er noget galt med din underskrift. Det ser ud som om, du lige er blevet 29. Ikke at det gør så meget i den virkelige verden, der er vi vel alle 29 :D , men den burde jo markere næsten henne ved 30 tallet. :hmm:

Ja, det har jeg lagt mærke til. Der står at jeg er 30 år gammel og samtidig viser den at der er et år til jeg bliver 30 :hmm::hmm: Mon ikke det retter sig på fredag ellers må jeg lige prøve igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er altså ikke 30 helt endnu :noway:

Der er noget galt med din underskrift. Det ser ud som om, du lige er blevet 29. Ikke at det gør så meget i den virkelige verden, der er vi vel alle 29 :D , men den burde jo markere næsten henne ved 30 tallet. :hmm:

Ja, det har jeg lagt mærke til. Der står at jeg er 30 år gammel og samtidig viser den at der er et år til jeg bliver 30 :hmm::hmm: Mon ikke det retter sig på fredag ellers må jeg lige prøve igen.

Jeg arbejder på sagen :blush:

(det er jo home-made, så lidt unøjagtighed er vel sneget sig ind med alle de dage, måneder og år, der skal holdes styr på :wacko:). Men det går jo ligesom ikke at gøre kvinder ældre end de er :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I øvrigt har jeg lige fundet ud af at alle over 34 år og 8 måneder bliver vist som 34 år og 8 måneder.. så ældre end det kan man bare ikke blive lige pt :P

 

Ja, det er selvfølgelig en fejl, men jeg må kigge på det en anden gang :wacko: - men ellers er det jo bare ekstra krydderi at alderen bliver vist helt hen i vejret for mor.. hehe :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I øvrigt har jeg lige fundet ud af at alle over 34 år og 8 måneder bliver vist som 34 år og 8 måneder.. så ældre end det kan man bare ikke blive lige pt :P

 

Ja, det er selvfølgelig en fejl, men jeg må kigge på det en anden gang :wacko: - men ellers er det jo bare ekstra krydderi at alderen bliver vist helt hen i vejret for mor.. hehe :blush:

Det er meget værre lenka, den siger 35 år og 8 måneder (og jeg er altså "kun" 35 år og 2 måneder)

 

Men faktisk har jeg det fint med at være på vej mod de 36, jeg tænker bare på alt det jeg har nået i de år,

 

10 år færdiguddannet og godt på vej mod 10 års jubilæum (7 år på onsdag) i mit drømmejob.

 

2 dejlige børn.

 

Kobberbryllup med den dejligste mand

 

Og hus, sommerhus, bil(er) samt andelslejlighed. Det er da ikke helt dårligt så jeg har det fint med at være 35 :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I øvrigt har jeg lige fundet ud af at alle over 34 år og 8 måneder bliver vist som 34 år og 8 måneder.. så ældre end det kan man bare ikke blive lige pt :P

 

Ja, det er selvfølgelig en fejl, men jeg må kigge på det en anden gang :wacko: - men ellers er det jo bare ekstra krydderi at alderen bliver vist helt hen i vejret for mor.. hehe :blush:

Det er meget værre lenka, den siger 35 år og 8 måneder (og jeg er altså "kun" 35 år og 2 måneder)

 

Men faktisk har jeg det fint med at være på vej mod de 36, jeg tænker bare på alt det jeg har nået i de år,

 

10 år færdiguddannet og godt på vej mod 10 års jubilæum (7 år på onsdag) i mit drømmejob.

 

2 dejlige børn.

 

Kobberbryllup med den dejligste mand

 

Og hus, sommerhus, bil(er) samt andelslejlighed. Det er da ikke helt dårligt så jeg har det fint med at være 35 :thumbsup:

Det er nemlig rigtigt.. Det er følelsen af hvordan ens tid er gået...

Share this post


Link to post
Share on other sites
I øvrigt har jeg lige fundet ud af at alle over 34 år og 8 måneder bliver vist som 34 år og 8 måneder.. så ældre end det kan man bare ikke blive lige pt :P

 

Ja, det er selvfølgelig en fejl, men jeg må kigge på det en anden gang :wacko: - men ellers er det jo bare ekstra krydderi at alderen bliver vist helt hen i vejret for mor.. hehe :blush:

Det er meget værre lenka, den siger 35 år og 8 måneder (og jeg er altså "kun" 35 år og 2 måneder)

Det er fordi det er lykkes mig at rette selve alderen, men månederne tæller stadig op til alderen 34+8 måneder.. og så skulle vi til fest, så jeg nåede ikke det sidste ;). Det sidste skal nok blive rettet snart. Måske i aften XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det må i øvrigt være totalt umuligt at bruge denne side, hvis man har almindeligt modemopkobling.

Tja, det er ikke helt nemt, men jeg bruger det trick at have flere vinduer åbne samtidigt. Så kan man læse og skrive i et vindue, mens de andre åbner. Det går, selvom det kræver noget mere overblik ;)

 

I øvrigt skriver jeg faktisk selv de fleste smileys. dvs. jeg kan ikke huske dem alle på både Aaserne og her, så jeg holder mig gerne til dem der skrives på samme måde <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
I øvrigt har jeg lige fundet ud af at alle over 34 år og 8 måneder bliver vist som 34 år og 8 måneder.. så ældre end det kan man bare ikke blive lige pt :P

 

Ja, det er selvfølgelig en fejl, men jeg må kigge på det en anden gang :wacko: - men ellers er det jo bare ekstra krydderi at alderen bliver vist helt hen i vejret for mor.. hehe :blush:

Det er meget værre lenka, den siger 35 år og 8 måneder (og jeg er altså "kun" 35 år og 2 måneder)

Det er fordi det er lykkes mig at rette selve alderen, men månederne tæller stadig op til alderen 34+8 måneder.. og så skulle vi til fest, så jeg nåede ikke det sidste ;). Det sidste skal nok blive rettet snart. Måske i aften XXX

Nu virker det :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest betunia

tak for hjælp :blomst:

hilsen en ny bruger

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvordan får jeg min alder med på underskriften ?? :hmm:

Der er to typer underskrifter til "mor" med alder på - dem kan du finde nederst sammen med baby-alder-underkrifterne (hvis du har udfyldt alder, men du har du jo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorthe, kunne du ikke være sød at rette din underskrift så de står under hinanden i stedet for ved siden af. Hver gang du skriver et indlæg bliver det meget bredt når du har det på den måde.

 

Bare et lille ønske...

Jeg har rettet Dorthes underskrift.. man lægger jo ikke selv mærke til at det er for bredt, hvis man har stor opløsning på sin skærm, så hermed er ønsket givet videre til alle der laver underskrifter: de skal gerne stå under hinanden :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×