Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Ny moderatorstruktur på Move

Recommended Posts

Det er på tide at introducere den nye moderatorgruppe her på Move: Superfisk!

 

Hvad?

1) Superfisk er navnet for vores nye supermoderatorer. Disse vil have adgang til at moderere i ALLE fora og have et tilhørende forum at diskutere eventuelle større ændringer og regler i.

 

2) Der vil desuden fortsat være moderatorer til alle de små rum (som nu). Disse vil nu fungere som tekniske moderatorer, dvs. vil have adgang til det samme som nu, men jeg forventer ikke at de moderatorerne tager sig af større konflikter i forummet. Er der et større problem i et rum, kan man som moderator tage fat på en superfisk, som evt. kan vende dette sammen med de andre superfisk. De tekniske moderator vil altså fortsat sikre at de forskellige fora kører rent teknisk og hjælper medlemmerne med diverse tekniske problemer.

 

3) En undtagelse er de password-beskyttede fora samt smølfefora, som fortsat kører som de gør nu. Det er her de nuværende moderatorer der styrer showet (men skal der hjælp til, kan de selvfølgelig altid henvende sig til en superfisk).

 

Hvorfor?

Efterhånden som Move bliver større og større, synes jeg også at jeg bruger mere og mere tid på administration, vedligeholdelse og konfliktløsning.. og derfor mindre og mindre tid på udvikling (to-do-listen bliver længere og længere :whistle:).. jeg vil derfor gerne have en gruppe "stand-ins" - gerne nogle som normalt har samme tilgang til konfliktløsning som mig, så jeg ikke behøver at tænke så meget over hvordan forummet bliver kørt og hvordan forskellige problemer bliver løst, når forummet er ude af mine hænder (og jeg vil gerne kunne slippe det af mine hænder en gang i mellem) - en begrænset gruppe, som hverken er for stor eller for lille.. stor nok til at kunne diskutere og løse problemer, men lille nok til at en diskussion ikke løber af sporet med 20 forskellige meninger.

 

Desuden er det rart med nogle flere som har adgang til alle tekniske faciliteter på samme tid på forummet, så man ikke altid er afhængig af at en helt bestemt moderator (eller admin) skal være på for at kunne løse et teknisk problem.

 

Derfor.. efter denne laaaaaaange intro, vil jeg byde velkommen til den nye superfisk-gruppe:

 

- Anette

- MarianneF

- Michala

- Kat

- Lomaha

- Browneye

 

:smuk: :cheer:

 

Sof og jeg er naturligvis fortsat admins, og er derfor indirekte med i superfisk-gruppen.

 

Det skal lige siges at det her jo ikke er afprøvet før, så vi finder sikkert nogle småting som skal justeres hen af vejen.. men jeg er helt sikker på at det vil gøre tingene nemmere med tiden! Har I nogen spørgsmål eller undren, så kom med dem.. måske kan vi svare på dem :P

 

superfisk_team_logo.gif

(:peger: nej, det er ikke det nye superfisk-logo.. bare noget jeg fandt på nettet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyder som en rigtig god løsning! Bare de andre fisk ikke bliver spist af Kat....

 

(pyh, godt det snart er weekend, niveauet er ikke så højt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lyder som en rigtig god løsning! Bare de andre fisk ikke bliver spist af Kat....

 

(pyh, godt det snart er weekend, niveauet er ikke så højt)

:lol: Catfish :peger:

 

God arbejdslyst til superfiske-gruppen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Superfish.. ku være man skulle lege med at lave et logo til dem... :peger: God idé iøvrigt, det skal nok blive godt!!!! :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det ser ud som et stærkt crew, du har fået bag dig Lenka. Og nogen som kender MoVes varme hjerte. Velkommen til den nye gruppe.

 

Navnet Superfish ringer ikke en klokke for mig, men jeg er sikker på, at der er en mening med ordvalget.

 

Velkommen til Moves nye Bodyguards. :rose:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup: det lyder da godt - vi vil da ikke gå glip af udvikling pga øget administrativt arbejde :P

 

Tak til de MoVeinder der gør en indsats som Superfish og admins og moderatorer (også til dem jeg skulle have glemt) :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jubii: Hvor er det godt :vinker:

 

Et stærk hold af kvinder - hvem sagde kvinden var det svage køn :noway:

 

 

Og så :fnis: & :peger: over navnet :D

 

 

:knus:

Hanne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det ser ud som et stærkt crew, du har fået bag dig Lenka. Og nogen som kender MoVes varme hjerte. Velkommen til den nye gruppe.

 

Navnet Superfish ringer ikke en klokke for mig, men jeg er sikker på, at der er en mening med ordvalget.

 

Velkommen til Moves nye Bodyguards. :rose:

Det er desværre ikke den store kreativitet, der ligger bag navnet. :blush: Super kommer sig af, at man bliver superbruger. Begrebet/ordet Fisk bliver brugt, når man er løbet tom for svar. Måske har du bemærket, at mange bruger begrebet Fisk i deres afstemning i stdete for Andet. Så så uoriginalt er det såmænd. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det lyder da som en fornuftig løsning, men jeg må jo også siger super sild ikk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en god plan - kan godt forstå, du indimellem har for meget administrativt arbejde med MoVe, Lenka.

 

Velkommen Superfisk, her er Jeres nye t-shirt måske: :P

post-442-1156501700.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2xmutti

Super initiativ og godt med lidt back up til dig Lenka.

 

:thumbsup:

 

Hvorfor Superfisk? - jeg kan også godt lige supersild :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Elizabeth
:lol: Catfish :peger:

 

God arbejdslyst til superfiske-gruppen! :)

 

 

:lol: Ditto herfra :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Superfish.. ku være man skulle lege med at lave et logo til dem... :peger: God idé iøvrigt, det skal nok blive godt!!!! :blowkiss:

 

Synes jeg osse. Og velkommen til superfisk. :lol::knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikke en god løsning :clap: Velkommen til superfiskene - og :thumbsup: at de vil påtage sig arbejdet :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×