![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
|
|
Make today count ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 11.544 Medlem siden: 11-December 04 Bopæl: københavn Member Nr: 517 ![]() |
Annoncørregler:
Har du hjemmeproducerede ting, ting fra små hobbyvirksomheder eller services som du gerne vil sælge på morsverden, har du nu mulighed for at gøre dette som etableret (100+ og op) guldmedlem. Dvs. for at reklamere på morsverden skal du tilkøbe en annoncørpakke til dit guldmedlemskab. Denne koster 300 kr for et års fri annoncering i annoncørforummet, hvor du kan oprette tråde og annoncere for dine varer eller ydelser så meget du ønsker. Reglerne gælder også for fremvisning af hjemmesider eller blogs med annoncer på, dvs. hvis hjemmesiden/bloggen giver indtjening, også selvom der ikke er direkte salg involveret. Mod et tilkøb af den årlige annoncering kan du linke til din blog/hjemmeside i alle (relevante) fora på morsverden. Kontakt Kathrine hvis du gerne vil benytte dig af denne annoncørmulighed. Hvis du er sølvmedlem kan du evt. blive opgraderet til guldmedlem først. Hvornår behøver du IKKE at være annoncør: Blogs/hjemmesider uden annoncer behøver ikke annonceringstilkøb. Du er derudover - uden at være annoncør - altid velkommen til at svare på andre movinders efterspørgsel om en bestemt vare eller ydelse, hvis der direkte efterspørges det du tilbyder. Annonceringstilkøbet gælder kun for oprettelse af egne reklametråde eller annoncering uden direkte forespørgsel fra brugerne af morsverden.dk Du har derudover stadig mulighed for at have en underskrift med links til dine varer mod at tilbyde betalende medlemmer af morsverden en rabat på mindst 10% på dine varer. |
|
|
![]()
|
|
Out of the ghetto! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 10.023 Medlem siden: 11-May 07 Bopæl: Albertslund Member Nr: 2.437 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hver dag er mandag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 54.128 Medlem siden: 15-September 07 Bopæl: Nørrebro Member Nr: 2.938 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Nyder min barsel! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 16.964 Medlem siden: 11-July 05 Bopæl: Syd for Aarhus Member Nr: 1.043 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 42.199 Medlem siden: 12-July 05 Bopæl: Sønderborg Member Nr: 1.046 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.461 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
Hvor stiller det mig, som Tupperwarekonsulent?
|
|
|
![]()
|
|
Out of the ghetto! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 10.023 Medlem siden: 11-May 07 Bopæl: Albertslund Member Nr: 2.437 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Make today count ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 11.544 Medlem siden: 11-December 04 Bopæl: københavn Member Nr: 517 ![]() |
Hvor stiller det mig, som Tupperwarekonsulent? Hvor stiller det mig, som Tupperwarekonsulent? Ja, jeg bliver egentlig også lidt i tvivl om, hvor det stiller mig? Jeg havde forstået det som, at jeg skal betale 300 kr. om året, for at oprette annoncer i annoncør foraet. Er det rigtig forstået? disse annoncør regler gælder vores aktive brugere, derfor er der også sat et min krav om antal indlæg, så det gælder altså også jer som sælger make-up, tupperware, tasker ect ect |
|
|
![]()
|
|
Med lange tasker... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 8.293 Medlem siden: 9-April 07 Bopæl: Århus Member Nr: 2.331 ![]() |
weeeee, nu kan vi igen købe fine ting af hobby moveinderne
![]() |
|
|
![]()
|
|
Mor til to skønne tøser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 3.766 Medlem siden: 26-September 08 Bopæl: Østbirk Member Nr: 3.682 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.461 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
Hvor stiller det mig, som Tupperwarekonsulent? Hvor stiller det mig, som Tupperwarekonsulent? Ja, jeg bliver egentlig også lidt i tvivl om, hvor det stiller mig? Jeg havde forstået det som, at jeg skal betale 300 kr. om året, for at oprette annoncer i annoncør foraet. Er det rigtig forstået? disse annoncør regler gælder vores aktive brugere, derfor er der også sat et min krav om antal indlæg, så det gælder altså også jer som sælger make-up, tupperware, tasker ect ect Super, så er jeg med! |
|
|
![]()
|
|
Bare mig :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 17.444 Medlem siden: 15-September 07 Bopæl: Vanløse, Kbh Member Nr: 2.936 ![]() |
Du er derudover - uden at være annoncør - altid velkommen til at svare på andre movinders efterspørgsel om en bestemt vare eller ydelse, hvis der direkte efterspørges det du tilbyder. Mange tak for denne opklaring. Dejligt, at man ikke behøver gå på listefødder hver gang folk spørger om et eller andet ![]() |
|
|
![]()
|
|
otellut på "Wordfeudsk" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 24.299 Medlem siden: 9-October 05 Bopæl: nordjylland Member Nr: 1.344 ![]() |
Du er derudover - uden at være annoncør - altid velkommen til at svare på andre movinders efterspørgsel om en bestemt vare eller ydelse, hvis der direkte efterspørges det du tilbyder. Mange tak for denne opklaring. Dejligt, at man ikke behøver gå på listefødder hver gang folk spørger om et eller andet ![]() Ja, det er ret væsentligt. ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 6.589 Medlem siden: 19-February 07 Bopæl: Varde Member Nr: 2.176 ![]() |
Hvor er det bare super super fint
![]() |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.540 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Du er derudover - uden at være annoncør - altid velkommen til at svare på andre movinders efterspørgsel om en bestemt vare eller ydelse, hvis der direkte efterspørges det du tilbyder. Mange tak for denne opklaring. Dejligt, at man ikke behøver gå på listefødder hver gang folk spørger om et eller andet ![]() Ja, det er ret væsentligt. ![]() Det har egentlig været sådan hele tiden, men det har virket som om reglerne af sig slv fik skruet sig strammere end oprindeligt opslået i sin tid ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.630 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
sikke en kamp.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 33.589 Medlem siden: 9-February 06 Bopæl: Fredericia Member Nr: 1.513 ![]() |
så er jeg lige i tvivl...
![]() jeg har min hjemmeside i min underskrift.. og der kan man finde info til bestilling af kager jeg laver. Skal jeg så betale eller slette mit link til min hjemmeside? Der er også andet på min HP. ![]() |
|
|
![]()
|
|
så er jeg lige i tvivl... ![]() jeg har min hjemmeside i min underskrift.. og der kan man finde info til bestilling af kager jeg laver. Skal jeg så betale eller slette mit link til min hjemmeside? Der er også andet på min HP. ![]() Nej underskriften må blive stående m link osv ![]() Skær det lige ud i pap for mig. Hvis jeg hækler en grydelap, og 5 movinder gerne vil betale mig for at lave en til dem, skal jeg så købe et år som annoncør? Ja ![]() |
|
|
![]()
|
|
🍸 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 38.144 Medlem siden: 30-July 05 Member Nr: 1.110 ![]() |
så er jeg lige i tvivl... ![]() jeg har min hjemmeside i min underskrift.. og der kan man finde info til bestilling af kager jeg laver. Skal jeg så betale eller slette mit link til min hjemmeside? Der er også andet på min HP. ![]() Nej underskriften må blive stående m link osv ![]() Skær det lige ud i pap for mig. Hvis jeg hækler en grydelap, og 5 movinder gerne vil betale mig for at lave en til dem, skal jeg så købe et år som annoncør? Ja ![]() Tak. Jeg kunne læse det på to måder. Nu er jeg også med ![]() |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 27. April 2018 - 09:17 |