![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.540 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tilmelding til pakkeleg 2015 er nu åben! Skriv lige, hvis der er noget der ikke virker. Alle registrerede medlemmer af morsverden.dk kan tilmelde sig. Seneste tilmelding er Lørdag d. 21. november og søndag d. 22. er der nisseparring ![]() ![]() Reglerne er som hvert år: man skal bare nå at købe/skabe og sende en gave til sin nisseven inden juleaften. Send gerne i god tid. Man behøver ikke at gøre mere ud af det, men må selvfølgelig gerne. Som de sidste tre år, kan man vælge at blive matchet på ca. prisniveau (hvis man har lyst) og ca. nisse-niveau (hvis man har lyst). Der er kun to niveau i begge dele. Man skal være opmærksom på at: - 100% match som tilgodeser alles ønsker ikke nødvendigvis er mulig (men ud fra erfaring de seneste to år kan jeg se at det plejer at passe!) - man fortsat ikke binder sig til andet end blot en gave inden jul, uanset angivelsen her - ens valg er private og bliver ikke afsløret - valgene kan ændres i, sålænge tilmelding er åben (til og med fredag d. 21/11) Dvs. at selvom man vælger at ville gøre mere ud af det og sågar blive matchet sådan, skal man stadig ikke være obs på at alt er relativt, opfattelser især og intentioner kan være nok så gode ... reglen er uanset valg stadig: Blot en gave der sendes til modtagelse inden juleaften! Det valgte prisniveau er vejledende. Hjemmegjort og personligt kan være svært at prissætte. De fleste har en travl december Pakkelegen lægger ikke op til at gøre den hverken travlere eller dyrere. Den går ud på lidt hygge, en lille ekstra overraskelse i løbet af julen. Og måske på at lære et enkelt move-medlem bedre at kende. Tilmeld dig dog alligevel kun hvis du kan overholde reglen med en gave inden jul. Det er så surt at stå tilbage og ikke have modtaget noget i sidste ende. Er du kommet ud i en rigtig uheldig situation, som gør at du ikke når det, så skriv enten til din nisse eller til mig så hurtigt som muligt - vi skal nok finde ud af det, og de fleste har forståelse for at man kan fejle, så ingen grund til at lave strudsen. Forum for pakkeleg 2015 - kommer efter tilmelding Når tilmeldingen er slut vil jeg også oprette et forum for pakkelegen, hvor alle der er med i legen kommer automatisk vil kunne læse med. Alle der derudover er interesserede, må også gerne blive lukket ind i gruppen, uanset om de er med i legen eller ej. Man kan ligeledes se gruppen når man er logget ud, og dermed skrive anonymt til sin nisseven. På den måde vil alle deltagende og også nysgerrige kunne læse med i forummet uden at skulle logge seperat på hver gang, og samtidig slipper alle andre for at blive spammet af pakkeleg i december. Nå ja - husk at sende et eller flere hints til din nisse, sammen med din gave (eller ved anden lejlighed), da det ellers kan være svært at gætte dig. Gættelegen starter efter juleaften. God nisseleg! ![]() |
|
|
![]()
|
|
Andreas' mor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 12.813 Medlem siden: 26-May 07 Bopæl: Brøndby Member Nr: 2.475 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.630 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Fast forward ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 37.780 Medlem siden: 13-March 04 Bopæl: Amager Member Nr: 188 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Godt begyndt er halvt fuldendt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 41.967 Medlem siden: 3-October 05 Bopæl: Ude på kanten Member Nr: 1.322 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.461 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 42.199 Medlem siden: 12-July 05 Bopæl: Sønderborg Member Nr: 1.046 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.540 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
![]() ![]() Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
just barely hanging on ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 8.388 Medlem siden: 5-September 04 Bopæl: vestsjælland Member Nr: 351 ![]() |
juhuuu,
![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 10.716 Medlem siden: 13-August 05 Bopæl: Nordsjælland Member Nr: 1.175 ![]() |
Så bliver det også
![]() |
|
|
![]()
|
|
K ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 36.886 Medlem siden: 7-November 05 Bopæl: Jylland Member Nr: 1.385 ![]() |
Sidste år var vist første år, jeg ikke var med. Overvejer stadig ift. i år
![]() |
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.630 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
If in doubt.... Do it! 😊
|
|
|
![]()
|
|
Feeeeemten ... godt at der er nogle dage til endnu
![]() |
|
|
![]()
|
|
onkel Tissel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.123 Medlem siden: 2-April 09 Bopæl: Diernæs, Faaborg, Sydfyn Member Nr: 4.018 ![]() |
![]() ![]() Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel ![]() ![]() ![]() Jeg overvejer også da jeg også er ude af drift, men det er jo så hyggeligt! |
|
|
![]()
|
|
Søde piger kommer i himlen, de andre kan komme hvor hen de vil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 24.141 Medlem siden: 13-September 07 Bopæl: Egebjerg Member Nr: 2.932 ![]() |
![]() ![]() Jeg var blevet enig med mig selv, om ikke at deltage i år, fordi jeg er ude af drift. Men nu overvejer jeg alligevel ![]() Jeg er også meget i tvivl ![]() |
|
|
![]()
|
|
Fast forward ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 37.780 Medlem siden: 13-March 04 Bopæl: Amager Member Nr: 188 ![]() |
Jeg har i alle de tidligere år været i tvivl og alligevel tilmeldt mig.
Så I ved jo godt, hvad det ender med, ikke? |
|
|
![]()
|
|
ba-ba-ba ba-ba-Na-naaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 22.115 Medlem siden: 28-November 04 Bopæl: Kalle-B Member Nr: 504 ![]() |
Jeg springer over i år, men jeg vil gerne følge nisse-forummet alligevel. Kan jeg det?
|
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
I en ombrydningstid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 12.869 Medlem siden: 21-September 04 Bopæl: Fredericia Member Nr: 382 ![]() |
Tænker
|
|
|
![]()
|
|
Sommer og sol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 16.104 Medlem siden: 9-September 04 Member Nr: 358 ![]() |
Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at deltage i år, da jeg ikke er helt på toppen, men nu gør jeg det....så det kan blive jul
![]() |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 27. April 2018 - 09:12 |