Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Netværk: efter opgradering

Recommended Posts

En af grundene til at jeg ikke har kunnet/villet opgradere forummet tidligere (i de 6-8 år det har været muligt :whistle:), er at netværk som vi har det ikke eksisterer til det nye forum og det har bare ikke lykkedes for mig at finde noget, hvor jeg kunne konvertere vores netværk.

 

Desværre er det stadig sådan. Så umiddelbart efter vores flytning/opgradering (som nok vil være om en uge+ - dato følger stadig når jeg har fået testopgradering til at virke med betalingsabonnementerne, så jeg kan få løst de værste problemer), så vil de nuværende netværkFORA stadig findes, og de netværksfora man har adgang til nu, vil man fortsat have adgang til efter, samtidig med at de selvfølgelig ikke vil være synlige for dem der ikke har adgang. Men det vil pt ikke være muligt at at lave nye netværk, eller automatisk tilmelde sig andre.

 

Efter opgraderingen vil jeg gå i gang med at forsøge at finde nye muligheder - det er nok lidt nemmere når vi rent faktisk er der. Og det gælder desuden også alle mulige andre tilpasninger som arkade, opskrifter og hvad vi ellers har - det er alt sammen tilpasninger, som ikke hørte til kernen i forummet, så det er der ikke umiddelbart i det nye system. Jeg vil forsøge at få genoprettet det vi kan, men jeg synes at det allervigtigste må være netværksmuligheden eller noget der ligner.

 

Derudover vil det nye forum atter give os/mig muligheder for at tilpasse og udvikle med nyt, som vi ikke har kunnet længe, fordi vi har været låst af at det ikke længere var supporteret og ikke kompatibelt med noget som helst. Så jeg satser på at det med tiden bliver det hele værd, selvom der kommer en ærgerlig mellemtid i flytterod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, Husk nu at vi er nogen der er ældre kvinder, så pas nu på med for mange ændringer. :blush:

Problemet er at det ikke er mig der bestemmer - det er umuligt både at opgradere forummet her OG beholde det som det er. Det er nærmest som at starte from scratch og derfor forsøger jeg som mimimum krampagtigt at holde fast i det mest nødvendige. Altså medlemmer, indlæg beskeder og forumstruktur er reelt det eneste der (næsten) uden problemer følger med. Så synes jeg at sådan noget som medlemmernes betalingsabonnementer er ret vigtige at få med - men allerede her volder det ret mange problemer (jeg er STADIG kun igang med at få testen til at virke) - og det kommer til at virke anderledes bagefter og bare det at jeg kan få det til at virke igen (med dankort og paypal) vil være godt.

 

At netværkssystemet ikke længere findes har været største grund til at jeg ikke tidligere har turdet opgradere, men jeg har endeligt måtte sluge kamelen, og tage det som det kommer og dermed forsøge at finde en løsning når først vi ER opgraderet - og her må det absolut vigtigste så være, at de nuværende netværksfora er der som i nuværende tilstand.

 

Men her efter to uger er jeg stadig ikke færdig med at opgradere testforum, så det virker med disse minimum (er dog ved slutspurten nu forhåbentlig XXX). Så derfor - helt uden ændringer vil vi starte stort set from scratch, og mon ikke man så netop gerne vil have ændringer, så vi kan få bare noget tilbage af de vi har nu? Men det må vi jo se på når vi når dertil.

 

Så det er altså ikke fordi jeg for sjovt planlægger en masse ændringer - tvært i mod, det der tager så pokkers lang tid er at kunne få lov til at beholde noget af det vi har :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka, jeg vil gerne sende :klartilkamp: og styrke til dig! Jeg synes, det er FEDT, du gør alt det her, for at forbedre det, som vi er mange, der er glade for! Ja, måske kommer der opstartsvanskeligheder for os - men det er jo dig, der sidder og kæmper - og du skal vide, at jeg og garanteret mange andre, venter spændt og helt sikkert bakker dig op - og tager det hele med..... du ved, i medgang og modgang :lol: :ja:

 

Fortsat god arbejdslyst :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, Husk nu at vi er nogen der er ældre kvinder, så pas nu på med for mange ændringer. :blush:

Ældre kvinder skal også følge med tiden :ævbæv: :kram:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, jeg vil gerne sende :klartilkamp: og styrke til dig! Jeg synes, det er FEDT, du gør alt det her, for at forbedre det, som vi er mange, der er glade for! Ja, måske kommer der opstartsvanskeligheder for os - men det er jo dig, der sidder og kæmper - og du skal vide, at jeg og garanteret mange andre, venter spændt og helt sikkert bakker dig op - og tager det hele med..... du ved, i medgang og modgang :lol: :ja:

 

Fortsat god arbejdslyst :knus:

Tak :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsat god arbejdslyst, jeg synes det er fantastisk du begiver dig ud i denne opdatering :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×