![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.540 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Vi flyttede til en ny server i dag, og som den opmærksomme movinde har opdaget, så forummet her næsten som det plejer - vi venter med opgraderingen til det kan lade sig gøre (= jeg håber på i løbet af et par uger).
Efter flytningen strejker forsiden af morsverden, babylisten m.m. ... det er derfor underskrifter fra babylisten ikke lige vises pt. Jeg arbejder på sagen ![]() Som skrevet i det andet opslag - info om opgradering følger! Men der kommer nok til at få mindst to uger endnu. |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.540 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Underskrifter fra babylisten virker nu. Morsverden.dk forside m.m. er stadig under kærlig behandling.
|
|
|
![]()
|
|
Mor til en 1g'er OG en 2g'er :dåner: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 31.077 Medlem siden: 26-February 05 Bopæl: Århus Member Nr: 657 ![]() |
Fedt - og endda helt uden jeg blev generet af det
![]() |
|
|
![]()
|
|
Formand for Foreningen af tekniske analfabeter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 58.489 Medlem siden: 19-April 05 Member Nr: 774 ![]() |
Godt klaret
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.774 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
![]() smertefrit! for os i hvert fald. |
|
|
![]()
|
|
If it doesn't kill you it'll only make you stronger.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 3.737 Medlem siden: 27-October 04 Bopæl: Nordsjælland Member Nr: 431 ![]() |
Upload af billeder virker ikke...
![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Så virker upload igen
![]() |
|
|
![]()
|
|
Får bare en hvid skærm, når jeg tilgår via PCen, og med fejlmelding IPS Driver Error Er på via telefonen lige nu Forsiden morsverden.dk virker fortsat ikke, og jeg eksperimenterer med den, så du får nok lidt forskelligt alt afhængigt af hvilket tidspunkt du lige tjekker det. Men foruden nogle få sekunder ad gangen, vil forsiden bestå af menuen og resten er blankt, indtil jeg får det til at virke (fra menuen kan man klikke ind på debat). men debatten skulle gerne virke. |
|
|
![]()
|
|
Formand for Foreningen af tekniske analfabeter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 58.489 Medlem siden: 19-April 05 Member Nr: 774 ![]() |
Får bare en hvid skærm, når jeg tilgår via PCen, og med fejlmelding IPS Driver Error Er på via telefonen lige nu Forsiden morsverden.dk virker fortsat ikke, og jeg eksperimenterer med den, så du får nok lidt forskelligt alt afhængigt af hvilket tidspunkt du lige tjekker det. Men foruden nogle få sekunder ad gangen, vil forsiden bestå af menuen og resten er blankt, indtil jeg får det til at virke (fra menuen kan man klikke ind på debat). men debatten skulle gerne virke. Debatten virker ![]() |
|
|
![]()
|
|
Andreas' mor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 12.813 Medlem siden: 26-May 07 Bopæl: Brøndby Member Nr: 2.475 ![]() |
MoVe ser sådan ud når jeg skriver morsverden.dk/debat i min browser (firefox):
![]() Men når jeg går ind fra linket på facebook ser den ud som den skal. |
|
|
![]()
|
|
Får bare en hvid skærm, når jeg tilgår via PCen, og med fejlmelding IPS Driver Error Er på via telefonen lige nu Forsiden morsverden.dk virker fortsat ikke, og jeg eksperimenterer med den, så du får nok lidt forskelligt alt afhængigt af hvilket tidspunkt du lige tjekker det. Men foruden nogle få sekunder ad gangen, vil forsiden bestå af menuen og resten er blankt, indtil jeg får det til at virke (fra menuen kan man klikke ind på debat). men debatten skulle gerne virke. Det er ikke muligt at få adgang til morsverden via pc. I hvert fald ikke hos mig. Der sker ikke en fløjtende fis udover fejlmeldingen Det er ikke muligt at vælge noget Hvad med nu? Jeg har fået forsiden til at virke. Refresh siden evt. |
|
|
![]()
|
|
MoVe ser sådan ud når jeg skriver morsverden.dk/debat i min browser (firefox): ![]() Men når jeg går ind fra linket på facebook ser den ud som den skal. Gad vide hvor det lige kom fra? ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Forsiden skulle gerne virke nu, men jeg kan se at opskrifter ikke virker.
Babylisten virker delvist, der er noget med formatteringen der ser lidt forkert ud. |
|
|
![]()
|
|
MoVe ser sådan ud når jeg skriver morsverden.dk/debat i min browser (firefox): ![]() Men når jeg går ind fra linket på facebook ser den ud som den skal. Gad vide hvor det lige kom fra? ![]() ![]() Jeg tror at den har sendt dig til den forkerte url ... kan lige knap skimme, at der står 34.morsverden.dk ... hvilket var en testversion ![]() |
|
|
![]()
|
|
Andreas' mor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 12.813 Medlem siden: 26-May 07 Bopæl: Brøndby Member Nr: 2.475 ![]() |
MoVe ser sådan ud når jeg skriver morsverden.dk/debat i min browser (firefox): ![]() Men når jeg går ind fra linket på facebook ser den ud som den skal. Gad vide hvor det lige kom fra? ![]() ![]() Der sker ikke noget ved at trykke f5 og jeg har prøvet at kigge i 'nyeste indlæg' og der er der ingen fra i dag, i går, for 6 mdr siden osv. Loggede ind tidligere, men er så blevet 'smidt af' igen ![]() |
|
|
![]()
|
|
Forsiden skulle gerne virke nu, men jeg kan se at opskrifter ikke virker. Babylisten virker delvist, der er noget med formatteringen der ser lidt forkert ud. Jeg får 'IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here' når jeg går ind på forsiden. |
|
|
![]()
|
|
Forsiden skulle gerne virke nu, men jeg kan se at opskrifter ikke virker. Babylisten virker delvist, der er noget med formatteringen der ser lidt forkert ud. Jeg får 'IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here' når jeg går ind på forsiden. Læste du også det jeg skrev bagefter? Du er vel ikke tilfældigvis inde på 34.morsverden.dk i stedet for morsverden.dk? ![]() |
|
|
![]()
|
|
Forsiden skulle gerne virke nu, men jeg kan se at opskrifter ikke virker. Babylisten virker delvist, der er noget med formatteringen der ser lidt forkert ud. Jeg får 'IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here' når jeg går ind på forsiden. Kæresten siger at det er fordi der står www foran i stedet for ingenting (altså bare morsverden.dk) |
|
|
![]()
|
|
Ahaa
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 27. April 2018 - 09:21 |