![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
Kan jeg komme på en måske? Jeg kan virkelig ikke overskue det lige nu, men jeg er foran min arbejdsplan så man har lov at håbe
![]() |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.461 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
Nå, det ser ud til at der ikke kommer andre med børn
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Kan jeg komme på en måske? Jeg kan virkelig ikke overskue det lige nu, men jeg er foran min arbejdsplan så man har lov at håbe ![]() Det er helt fint at være måske - jeg regner med at bestille et par ekstra pladser ud over de "sikre" ![]() |
|
|
![]()
|
|
Børn er en guds gave og en fandens plage ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 9.369 Medlem siden: 5-January 04 Bopæl: Nu endnu længere Vest for København Member Nr: 81 ![]() |
Jeg vil gerne på som måske'er. Og hvis ellers C siger god for det fremsendte forslag om, hvornår Simon skal være hos ham, så vil jeg møde op uden barn. Jeg må desværre bede om at blive slettet fra Måske-listen. Jeg har Simon hjemme og orker ærlig talt ikke at tage ham med ![]() |
|
|
![]()
|
|
Atter i solens rige..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 4.623 Medlem siden: 22-March 06 Bopæl: Et sted i StorKøbenhavn!!! Member Nr: 1.557 ![]() |
Det lyder hyggeligt, men jeg har weekendvagt
![]() |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
Kan jeg komme på en måske? Jeg kan virkelig ikke overskue det lige nu, men jeg er foran min arbejdsplan så man har lov at håbe ![]() Det er helt fint at være måske - jeg regner med at bestille et par ekstra pladser ud over de "sikre" ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 40.424 Medlem siden: 19-February 04 Bopæl: Storkøbenhavn Member Nr: 157 ![]() |
Du må godt slette mig fra måske-listen, jeg kommer. Der var lige noget der skulle falde på plads
![]() Rikke, jeg tager legetøjet med til dig ![]() |
|
|
![]()
|
|
Cand.pharm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 18.854 Medlem siden: 4-July 05 Bopæl: Frb. slum Member Nr: 1.024 ![]() |
Som jeg har skrevet på fjæsen så kommer jeg
![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
![]() Så umiddelbart er der ingen der kommer med børn? Perhaps stadig som en lille bitte måske'er? |
|
|
![]()
|
|
************** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.935 Medlem siden: 31-May 05 Bopæl: Hundige Member Nr: 912 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
************** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.935 Medlem siden: 31-May 05 Bopæl: Hundige Member Nr: 912 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() Så umiddelbart er der ingen der kommer med børn? Perhaps stadig som en lille bitte måske'er? Jeg gør ![]() ![]() Ja, det er rigtigt ![]() ![]() Glæder mig til at hilse på marcipangrisen ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Så umiddelbart er der ingen der kommer med børn? Perhaps stadig som en lille bitte måske'er? Jeg gør ![]() ![]() Ja, det er rigtigt ![]() ![]() Glæder mig til at hilse på marcipangrisen ![]() Nåhr ja, hun optager nok kun et lår ![]() |
|
|
![]()
|
|
Billede af huset kommer...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 10.114 Medlem siden: 3-March 04 Bopæl: Horsens Member Nr: 178 ![]() |
Vi kører ingen steder i dag, så jeg kommer
![]() |
|
|
![]()
|
|
Glæder mig til at se jer!
|
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.766 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
![]() Tag du et flag med, så vi kan kende dig ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 10.715 Medlem siden: 13-August 05 Bopæl: Nordsjælland Member Nr: 1.175 ![]() |
ilm Jeg skal lige forbi Espergærde først for at aflever børn. Skynder mig
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
- rådgiver ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 14.081 Medlem siden: 15-August 04 Bopæl: København K Member Nr: 330 ![]() |
Tak for i dag. Det var hyggeligt at brunche med jer . Og hvor er Marcipangrisen dog en skøn unge
![]() |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 25. April 2018 - 21:18 |