![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.529 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Hvad: Spisning på Wagamama for alle movinder med efterfølgende
Du kan nøjes med at spise eller nøjes med at komme efter eller være med til begge dele og evt. blot være semi-social uden at lytte til musikken, hvis den ikke falder i smag eller nyde Københavns dejlige nagttestemning - mulighederne er uendelige! ![]() Hvornår: Fredag d. 13. maj ![]() Hvor: Vi mødes foran Wagamama (Tivoli) kl 18:30. Hvordan: Skriv her i tråden hvis du vil tilmelde dig dette event, enten som kommer eller måske. Så opdaterer jeg listen efterhånden her i første indlæg. Kommer: Lenka Kathrine Metz Julie R CharlotteF Kommer måske: Christina LouiseH79 Neo Joy MamaTux |
|
|
![]()
|
|
Cand.pharm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 18.854 Medlem siden: 4-July 05 Bopæl: Frb. slum Member Nr: 1.024 ![]() |
Måske spisning - ikke Fredagsrock
![]() |
|
|
![]()
|
|
Fundet :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 13.938 Medlem siden: 15-July 05 Bopæl: Helsingør Member Nr: 1.067 ![]() |
Forkert weekend
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Make today count ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 11.543 Medlem siden: 11-December 04 Bopæl: københavn Member Nr: 517 ![]() |
Jeg er på ihvertfald spisning
![]() |
|
|
![]()
|
|
Bare mig :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 17.444 Medlem siden: 15-September 07 Bopæl: Vanløse, Kbh Member Nr: 2.936 ![]() |
Jeg kunne måske også være med på spisning - og så måske en øl et andet sted end Tivoli. Er ikke til Hassle kg har ikke råd til både mad og Tivoli
![]() |
|
|
![]()
|
|
Børn er en guds gave og en fandens plage ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 5000+ Sølv Indlæg: 9.369 Medlem siden: 5-January 04 Bopæl: Nu endnu længere Vest for København Member Nr: 81 ![]() |
Forkert dag :øv:
Jeg skal i Bremen og se/høre Thomas Hartmann. |
|
|
![]()
|
|
med lidt mere hår ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 11.722 Medlem siden: 3-May 10 Bopæl: Østerbro Member Nr: 4.341 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 7.711 Medlem siden: 8-November 04 Bopæl: Kgs. Lyngby Member Nr: 472 ![]() |
kan ikke - holder pigefødselsdag den dag -
![]() |
|
|
![]()
|
|
Kvaj med kniv :doh: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 24.469 Medlem siden: 12-August 06 Bopæl: Bogø Member Nr: 1.781 ![]() |
Kan desværre ikke, manden er på internat-kursus
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 16.982 Medlem siden: 10-July 07 Bopæl: Vallensbæk Member Nr: 2.670 ![]() |
Jeg kan desværre ikke ulige uger
![]() |
|
|
![]()
|
|
Lidt brugt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 18.042 Medlem siden: 15-July 05 Bopæl: København Ø Member Nr: 1.064 ![]() |
Jeg vil mega gerne se Häsle, men har allerede en halv aftale med en veninde...
Jeg finder lige ud af det ![]() |
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.629 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 14.057 Medlem siden: 26-June 04 Bopæl: Brønshøj Member Nr: 278 ![]() |
Jeg satser på at spisning er top
![]() Tivoli tror jeg bliver en anden dag, er heller ikke Hassle fan |
|
|
![]()
|
|
Sometimes - all I need is the air that I breathe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 47.459 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Virum Member Nr: 1.057 ![]() |
Narharj!
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
Hvor sent skal man melde tilbage Lenkaj? Er vi ude i noget "Tux kan godt forsvare at gå tidligt fra skole og spise i Tivoli"? - jeg er jo ikke så stor
![]() |
|
|
![]()
|
|
The lost Fraggle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.316 Medlem siden: 12-October 06 Bopæl: Rødovre Member Nr: 1.879 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
If it doesn't kill you it'll only make you stronger.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 3.737 Medlem siden: 27-October 04 Bopæl: Nordsjælland Member Nr: 431 ![]() |
Jeg vil gerne på som måske'er til begge dele. Har sølvkort til Tivoli, så kan godt ta' en gæst med ind, hvis der er nogen, hvor økonomien kniber
![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.529 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Hvor sent skal man melde tilbage Lenkaj? Er vi ude i noget "Tux kan godt forsvare at gå tidligt fra skole og spise i Tivoli"? - jeg er jo ikke så stor ![]() Helt okay med noget sidste øjebliks, jeg regner bare med at bestille bord til rigeligt og der er masser af plads på wagamama (ved selvfølgelig ikke hvordan der er på en fredag i forb. med fredagsrock, men valgte stedet netop bl.a. pga. pladsen ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 8.987 Medlem siden: 8-March 06 Bopæl: Hvidovre Member Nr: 1.540 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Fundet :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 13.938 Medlem siden: 15-July 05 Bopæl: Helsingør Member Nr: 1.067 ![]() |
Hvor sent skal man melde tilbage Lenkaj? Er vi ude i noget "Tux kan godt forsvare at gå tidligt fra skole og spise i Tivoli"? - jeg er jo ikke så stor ![]() Helt okay med noget sidste øjebliks, jeg regner bare med at bestille bord til rigeligt og der er masser af plads på wagamama (ved selvfølgelig ikke hvordan der er på en fredag i forb. med fredagsrock, men valgte stedet netop bl.a. pga. pladsen ![]() Tror egentlig ikke at man kan bestille bord på wagamama ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 24. April 2018 - 22:03 |