![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
The slutty one... Irina from Belarus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 21.762 Medlem siden: 29-December 03 Bopæl: Westegnen! Member Nr: 47 ![]() |
jeg kan ikke den 18 alligevel, der er jeg jo på kæreste tur, så to uger frem ville passe perfekt
|
|
|
![]()
|
|
************** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.935 Medlem siden: 31-May 05 Bopæl: Hundige Member Nr: 912 ![]() |
Æv jeg kan ikke den dag
![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Hov, to uger efter er jeg i øvrigt i London, så medmindre det er der jeg holder det, så kan det ikke flyttes dertil
![]() Og lader til at mange heller ikke kan ugen efter d. 11. ... så indtil videre bliver det den dato, og så må det blive småt og intimt, hvis der da ellers vil være nogen tilbage der kan ![]() I oktober er der jo atter en måned ![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Nå ... men ... eftersom der skal bestilles bord, og det skal vist gøres i god tid, så vil jeg gerne høre om nogen er sikre på den dag? Det er desværre ikke muligt for mig at rykke det til anden weekend i september.
Hvis vi er minimum 3 der gerne vil, så synes jeg det kunne være hyggeligt, ellers aflyser vi. I så fald kan det være at jeg finder på noget andet til en anden dag ![]() |
|
|
![]()
|
|
Op ...
|
|
|
![]()
|
|
Noget siger mig at jeg roligt kan melde mig til venindeløbet den dag i stedet for
![]() http://www.kvindelob.dk/ Edit: æv, online tilmelding lukket nu. |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 25. April 2018 - 21:18 |