![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 20.243 Medlem siden: 23-April 09 Bopæl: Malmø, Sverige Member Nr: 4.056 ![]() |
Jeg nøjes også bare med en hurtig kop kaffe, jeg har lang vej hjem
![]() Jeg kommer også "til tiden" så I behøver ikke lægge ud for mig ![]() Og i øvrigt...jeg er heller ikke farlig ![]() See ya ![]() |
|
|
![]()
|
|
... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 14.057 Medlem siden: 26-June 04 Bopæl: Brønshøj Member Nr: 278 ![]() |
Jeg vil sååååå gerne med.... men skoldkopperne hærger for vildt derhjemme i kombi med ræservom og hvad vi ellers har kunne opdrive til de to unger, så den står vist i den grad på yngelpleje derhjemme ![]() Rigtig god fornøjelse og grin lidt for mig - jeg trænger til et ordentligt grineflip ![]() Det er jo det vi skal på lørdag for pokker da ![]() Og i øvrigt...jeg er heller ikke farlig ![]() See ya ![]() Hehe ![]() |
|
|
![]()
|
|
Cand.pharm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 18.854 Medlem siden: 4-July 05 Bopæl: Frb. slum Member Nr: 1.024 ![]() |
Jeg skal ikke have kaffe, jeg skal fandme have øl
![]() ![]() Der ligger flere cafeer i Smallegade, som vi kan frekventere... Jeg mødes bare med jer ved biffen ![]() |
|
|
![]()
|
|
Cand.pharm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 18.854 Medlem siden: 4-July 05 Bopæl: Frb. slum Member Nr: 1.024 ![]() |
Jeg vil sååååå gerne med.... men skoldkopperne hærger for vildt derhjemme i kombi med ræservom og hvad vi ellers har kunne opdrive til de to unger, så den står vist i den grad på yngelpleje derhjemme ![]() Rigtig god fornøjelse og grin lidt for mig - jeg trænger til et ordentligt grineflip ![]() Hvad med en kaffe efter filmen? ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Jeg skal ikke have kaffe, jeg skal fandme have øl ![]() ![]() Der ligger flere cafeer i Smallegade, som vi kan frekventere... Jeg mødes bare med jer ved biffen ![]() Jeg skal bare time det med bussen. Den kører jo kun en gang i timen til Forstæderne ![]() Jeg kan sagtens køre dig til døren - det er jo på vejen ![]() Min bil står nemlig på Nørrebro og jeg cykler først hjem fra Bagsværd til Brøndby, løber derefter til Nørrebro, tager bad og alt det der (og håber jeg finder noget OK skiftetøj, men kommer nok i løbesko ![]() Men skal nok ikke så sent hjem (og er kun på kaffe umiddelbart). |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
Hey indtil videre kommer jeg til tiden!
![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 20.243 Medlem siden: 23-April 09 Bopæl: Malmø, Sverige Member Nr: 4.056 ![]() |
Ligger biografen egentlig inde i frb.centeret?
|
|
|
![]()
|
|
To be....or not to be... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 26.610 Medlem siden: 17-May 07 Bopæl: København Member Nr: 2.451 ![]() |
Ligger biografen egentlig inde i frb.centeret? Nej nærmere bagved... Men lige opad. - Hvis du står af på metrostationen Frederiksberg, er det lettest at gå op ved bagindgangen af centret og så til venstre. - Lige efter Frederiksberg Gymnasium ligger den. - Ved siden af Irma og overfor Halifax burgerrestaurant og Fitnessdk. |
|
|
![]()
|
|
To be....or not to be... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 26.610 Medlem siden: 17-May 07 Bopæl: København Member Nr: 2.451 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Ligger biografen egentlig inde i frb.centeret? Nej nærmere bagved... Men lige opad. - Hvis du står af på metrostationen Frederiksberg, er det lettest at gå op ved bagindgangen af centret og så til venstre. - Lige efter Frederiksberg Gymnasium ligger den. - Ved siden af Irma og overfor Halifax burgerrestaurant og Fitnessdk. Lige nu sidder jeg på CBS, som er bag centeret, så det må jo være lige ved siden af ![]() |
|
|
![]()
|
|
Ligger biografen egentlig inde i frb.centeret? Nej nærmere bagved... Men lige opad. - Hvis du står af på metrostationen Frederiksberg, er det lettest at gå op ved bagindgangen af centret og så til venstre. - Lige efter Frederiksberg Gymnasium ligger den. - Ved siden af Irma og overfor Halifax burgerrestaurant og Fitnessdk. Lige nu sidder jeg på CBS, som er bag centeret, så det må jo være lige ved siden af ![]() Nå ja ![]() Ja ja, du går bare ud ad den indgang overfor bagindgangen af centret ![]() Og så til højre. Gå op langs gymnasiet og biblioteket, så ligger den i venstre hjørne ![]() |
|
|
![]()
|
|
Tak for i aften, det var rigtigt hyggeligt at møde jer alle
![]() Og så ligner du en, der har fået røde hunde i skridtet ![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.536 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Selv tak, det var hyggeligt
![]() ![]() ![]() Sjov film ... lækker chai latte og godt selskab! |
|
|
![]()
|
|
![]() ![]() ![]() Tak for en fab aften, piger! Det var skønt! |
|
|
![]()
|
|
Lenka, har du hentet bilen
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
![]() Hvor var det SKØNT lige at se jer i går!!! Tak, Rikke, fordi jeg ikke skulle sidde alene og pimpe ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 25. April 2018 - 21:17 |