morsverden.dk
Forside
Debat
Rabatlisten
Terminslisten
Babylisten
Statistik
Motionshold
Tips, råd og idéer
Opskrifte-arkiv
Leg med bogstaver
Spillearkade

Velkommen gæst ( Log ind | Registrer )

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> DHL 2014 i København, FREDAG d. 29/8 - INFO i #30
Dykker
indlæg Jul 9 2014, 20:54
Indlæg #21

Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag.

Gruppe: 10.000+ Sølv
Medlem siden: 16-September 07
Bopæl: Ønskeøen
Member Nr: 2.946

Jeg deltager i forvejen som hepper, da jeg denne dag står for planlægning af mit arbejdes 12 holds deltagelse. Jeg kigger forbi jer knus.gif
Go to the top of the pageGo to the bottom of the page

+Quote Post
SSSigne
indlæg Jul 9 2014, 21:15
Indlæg #22

Don't worry be happy

Gruppe: Medlem
Medlem siden: 25-January 07
Bopæl: Hillerød
Member Nr: 2.096

QUOTE(Dykker @ Jul 9 2014, 20:54) *
Jeg deltager i forvejen som hepper, da jeg denne dag står for planlægning af mit arbejdes 12 holds deltagelse. Jeg kigger forbi jer knus.gif

Superhepper pompom.gif

+Quote Post
Dykker
indlæg Jul 10 2014, 09:06
Indlæg #23

QUOTE(SSSigne @ Jul 9 2014, 21:15) *
QUOTE(Dykker @ Jul 9 2014, 20:54) *

Superhepper pompom.gif

kasterroser.gif Multitaskende blæksprutte pompom.gif smutter.gif pompom.gif smutter.gif pompom.gif smutter.gif pompom.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Jul 31 2014, 10:02
Indlæg #24

hej hej

Gruppe: GuldAdmin
Medlem siden: 18-December 03
Bopæl: Brøndby
Member Nr: 1

Jeg tror at jeg bestiller et enkelt hold. Så kan jeg evt. droppe at løbe og der er plads til at nogle kan falde fra, som det ofte sker. Ellers skal vi nå at skaffe 3-5 flere og det bliver nok lidt svært.

Evt. kan jeg altid efterbestille et hold.

Skal have lavet t-shirts snart også. Kan jer der gerne vil løbe ikke PM'e mig med en t-shirt-størrelse? Så kan jeg få overblik over hvad jeg skal bestille.

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 4 2014, 21:09
Indlæg #25

hej hej

OP! Jeg har bestilt et hold til fredag d. 29 ... men jeg har vist kun fået t-shirt-str fra SSSigne og kabonde som løber - og Sof som hepper. Ingen andre der vil have t-shirts? tongue.gif

Det kan være at jeg alligevel ender med at være lige så sent ude som sidst laugh.gif (Og Charlotte - så afhænger det jo atter om det kan nås nervous.gif)

+Quote Post
Dykker
indlæg Aug 4 2014, 21:29
Indlæg #26

Jeg splitter mit sind og hepper dobbelt - mit arbejde og Move. Jeg vil gerne bede om en t-shirt igen, hvis jeg må soed.gif
Str L hvis det er dameformede bluser boobies.gif

+Quote Post
Charlotte_R
indlæg Aug 4 2014, 21:39
Indlæg #27

Kvaj med kniv :doh:

Medlem siden: 12-August 06
Bopæl: Bogø
Member Nr: 1.781

QUOTE(Lenka @ Aug 4 2014, 21:09) *
OP! Jeg har bestilt et hold til fredag d. 29 ... men jeg har vist kun fået t-shirt-str fra SSSigne og kabonde som løber - og Sof som hepper. Ingen andre der vil have t-shirts? tongue.gif

Det kan være at jeg alligevel ender med at være lige så sent ude som sidst laugh.gif (Og Charlotte - så afhænger det jo atter om det kan nås nervous.gif)

Det kan det, bare hurtigt med farve + str blowkiss.gif

Jeg er til str L eyebrow.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 4 2014, 22:02
Indlæg #28

hej hej

QUOTE(Charlotte_R @ Aug 4 2014, 21:39) *

Jeg har luret på denne her running tank til i år: http://www.onsitecatalog.com/catalogs/935/4031/#/62
I enten orange eller turkis.

Størrelserne skal jeg lige have samlet sammen! Hvis ikke jeg får dem alle i morgen senest, så bliver det måske først når jeg er hjemme fra festival d. 11. august? nervous.gif

Du og Dykker er hermed noteret chapeau.gif

+Quote Post
SSSigne
indlæg Aug 6 2014, 17:35
Indlæg #29

Don't worry be happy

QUOTE(Lenka @ Aug 4 2014, 23:02) *
QUOTE(Charlotte_R @ Aug 4 2014, 21:39) *

Jeg har luret på denne her running tank til i år: http://www.onsitecatalog.com/catalogs/935/4031/#/62
I enten orange eller turkis.

Størrelserne skal jeg lige have samlet sammen! Hvis ikke jeg får dem alle i morgen senest, så bliver det måske først når jeg er hjemme fra festival d. 11. august? nervous.gif

Du og Dykker er hermed noteret chapeau.gif

Den er fed chapeau.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 21 2014, 09:27
Indlæg #30

hej hej

Vores hold Move It had fået starter 4066, og der er bestilt 10 stks orange løbe-toppe chapeau.gif Jeg har disse løbere og heppere noteret:

Løbere (nu med rækkefølge?)
1 Kabonde
2 Charlotte_R
3 SSSigne
4 Quest
5 Lenka

Måske:
Michala

Hepper:
Dykker
Striw
Sof

Jeg har ikke hørt fra Mette B og Michala ang. t-shirt størrelse, men nu kender jeg jer jo, så har taget mig et vildt gæt tongue.gif - så I HAR mulighed for at være med. Men - vi er jo for mange, så der er plads til at nogen falder fra eller nøjes med at heppe (jeg kan snildt nøjes med at heppe, jeg løber også dagen før).

Løbet starter kl 18, og numrerne bliver sendt afsted med 1 minuts mellemrum for hver 250 numre. Jeg kan så regne ud at vi starter ca. kl 18:16.

Jeg foreslår umiddelbart at vi mødes ca. 17:30 ved Dykkers arbejdstelt i blok 29 (i nærheden Privatteltsområde 2) og ser hvor vi passende kan slå os ned! - se kort

Just in case er her mit number: 41604224

+Quote Post
Charlotte_R
indlæg Aug 21 2014, 09:48
Indlæg #31

Kvaj med kniv :doh:

Medlem siden: 12-August 06
Bopæl: Bogø
Member Nr: 1.781

Og jeg skal tilføje, at jeg i går har fået vores bluser, jeg har dog ikke haft tid til at åbne kassen endnu tongue.gif

+Quote Post
Dykker
indlæg Aug 21 2014, 10:00
Indlæg #32

QUOTE(Lenka @ Aug 21 2014, 10:27) *
Vores hold Move It had fået starter 4066, og der er bestilt 10 stks orange løbe-toppe chapeau.gif Jeg har disse løbere og heppere noteret:

Løbere
1 Lenka
2 Charlotte_R
3 SSSigne
4 MetteB
5 Kabonde
6 Quest

Måske:
Michala

Hepper:
Dykker
Striw
Sof

Jeg har ikke hørt fra Mette B og Michala ang. t-shirt størrelse, men nu kender jeg jer jo, så har taget mig et vildt gæt tongue.gif - så I HAR mulighed for at være med. Men - vi er jo for mange, så der er plads til at nogen falder fra eller nøjes med at heppe (jeg kan snildt nøjes med at heppe, jeg løber også dagen før).

Løbet starter kl 18, og numrerne bliver sendt afsted med 1 minuts mellemrum for hver 250 numre. Jeg kan så regne ud at vi starter ca. kl 18:16.

Jeg foreslår umiddelbart at vi mødes ca. 17:30 ved Pavillionen og i nærheden af Privatteltsområde 3 - se kort ... medmindre nogen eller Dykker evt. har indvendinger, det er jo dig der skal rende dobbelt og jeg ved ikke hvor I hører til smile.gif

Mit arbejde har telt i blok 29, som er cirka i den stik modsatte retning af pladsen sad.gif Hvis I ikke har noget imod at være ved privatteltsområde 2 - cirka 2 km. mærket på ruten - kan vi så ikke sige der? Så kan jeg nemlig rende frem og tilbage mellem mine to "verdener" loeber.gif pompom.gif blowkiss.gif

KHA

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 21 2014, 10:09
Indlæg #33

hej hej

QUOTE(Dykker @ Aug 21 2014, 11:00) *
QUOTE(Lenka @ Aug 21 2014, 10:27) *

Løbere
1 Lenka
2 Charlotte_R
3 SSSigne
4 MetteB
5 Kabonde
6 Quest

Måske:
Michala

Hepper:
Dykker
Striw
Sof

Jeg foreslår umiddelbart at vi mødes ca. 17:30 ved Pavillionen og i nærheden af Privatteltsområde 3 - se kort ... medmindre nogen eller Dykker evt. har indvendinger, det er jo dig der skal rende dobbelt og jeg ved ikke hvor I hører til smile.gif

Mit arbejde har telt i blok 29, som er cirka i den stik modsatte retning af pladsen sad.gif Hvis I ikke har noget imod at være ved privatteltsområde 2 - cirka 2 km. mærket på ruten - kan vi så ikke sige der? Så kan jeg nemlig rende frem og tilbage mellem mine to "verdener" loeber.gif pompom.gif blowkiss.gif

KHA

Vi behøver slet ikke at være i et privatteltsområde, det var bare fordi jeg tænkte at det var nemt at mødes ved Pavillionen smile.gif - sidst satte vi os også bare på tæpper uden for et andet telt, så hvad med at vi mødes ude ved jeres telt ved Blok 29 og slår os ned der? Mon ikke vi må det? stortgrin.gif - så vil jeg rette det til i indlæg 30, for ikke at skabe forvirring smile.gif

+Quote Post
Dykker
indlæg Aug 21 2014, 10:11
Indlæg #34

Det tror jeg godt I kan. Vi er godt nok en del, men om ikke andet, så kan I jo i hvert fald slå jer ned for enden af rækken smile.gif Det er os med 2 pattegrise på grillspid smile.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 21 2014, 10:12
Indlæg #35

hej hej

QUOTE(Charlotte_R @ Aug 21 2014, 10:48) *
Og jeg skal tilføje, at jeg i går har fået vores bluser, jeg har dog ikke haft tid til at åbne kassen endnu tongue.gif

Fedt chapeau.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 21 2014, 10:14
Indlæg #36

hej hej

QUOTE(Dykker @ Aug 21 2014, 11:11) *
Det tror jeg godt I kan. Vi er godt nok en del, men om ikke andet, så kan I jo i hvert fald slå jer ned for enden af rækken smile.gif Det er os med 2 pattegrise på grillspid smile.gif

Ellers rykker vi os bare i privatteltområdet, hvis det - no problemo smile.gif Lad os se på det på dagen chapeau.gif

+Quote Post
Dykker
indlæg Aug 21 2014, 10:15
Indlæg #37

chapeau.gif

+Quote Post
--quest--
indlæg Aug 21 2014, 10:35
Indlæg #38

Gæst

Jeps noteret og modtaget :-)
Jeg finder jer....

Vil det være helt uterligt hvis en kaster et mobilnr så man ikke blir helt tabt derinde ??

+Quote Post
SSSigne
indlæg Aug 21 2014, 14:06
Indlæg #39

Don't worry be happy

Det lyder godt, jeg glæder mig smile.gif

+Quote Post
Lenka
indlæg Aug 21 2014, 15:07
Indlæg #40

hej hej

QUOTE(-quest- @ Aug 21 2014, 10:35) *
Jeps noteret og modtaget :-)
Jeg finder jer....

Vil det være helt uterligt hvis en kaster et mobilnr så man ikke blir helt tabt derinde ??

Klart chapeau.gif Her er mit: 41604224

Opdaterer lige i indlæg #30 også.

+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
Se nye indlæg
1 medlem(mer), der læser denne tråd (1 gæster og 0 usynlige brugere)
0 Medlemmer:

Lo-Fi Version Klokken er nu: 20. January 2018 - 13:52