Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Nye Mahjong spil

Recommended Posts

Der er kommet 7 nye Mahjong spil i forskellige udgaver.. så er der lidt at vælge i mellem :P. Der har været mange forskellige udgaver at vælge i mellem og jeg har forsøgt at vælge dem der så mest spændende ud, men må indrømme at jeg ikke har afprøvet dem alle grundigt igennem.. så I er velkomne til at komme med feedback her, til hvilke der er gode :thumbsup:

 

Den der Mom-jong synes jeg virker meget gennemført :thumbsup: - også den der elite Mahjong, men dens muligheder har jeg ikke helt tetste endnu.

 

Alle Mahjong spillene ligger i øvrigt i en kategori for sig selv nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan det passe at den der Master Mahjong er den samme som "den gamle Mahjong"? Den varer dog 20 minutter, jeg mener ikke at den gamle varede helt så længe :hmm:

 

EDIT: Hov jeg ser nu at Master Master Mahjongg er ret præcis det samme som Mahjongg 2 som vi havde i forvejen :doh: Der er vist ingen grind til at have to så ens spil liggende, så jeg fjerner den seneste (master Mahjongg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Æh Lenka - er de ikke ret små i skærmbilledet - jeg skal næsten bruge lup? Eller måske gør jeg noget forkert?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Æh Lenka - er de ikke ret små i skærmbilledet - jeg skal næsten bruge lup? Eller måske gør jeg noget forkert?

Jo, der er vist to af dem der er lidt små.. jeg har som sagt valgt nogle forskellige og der var vist kun to af disse der var små i det. Så er der andre man kan spille, som er større i billedet :). Jeg kan ikke selv sætte størrelsen på det jeg downloader og sætter på.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Æh Lenka - er de ikke ret små i skærmbilledet - jeg skal næsten bruge lup? Eller måske gør jeg noget forkert?

Jo, der er vist to af dem der er lidt små.. jeg har som sagt valgt nogle forskellige og der var vist kun to af disse der var små i det. Så er der andre man kan spille, som er større i billedet :). Jeg kan ikke selv sætte størrelsen på det jeg downloader og sætter på.

Så springer jeg bare dem over, blev også helt :wacko: af at koncentrere mig om at se :nørd:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×