Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Medlem degraderet

Recommended Posts

Til info:

Jeg har i dag degraderet morTilKatja til ikke-betalende medlem (ikke opgraderbart), som følge af større læk/fortrolighedsbrud fra højere fortrolighedsfora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vist gået hen over hovedet på mig. Men fint, at fortrolighedslæk bliver taget alvorligt :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Tak for info. Troede som Signe, at der var fundet en anden spiselig løsning på det tidligere. Går ud fra, at det er "samme sag" :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det troede jeg var lang tid siden :???:

Ja, det er en måneds tid siden (ca?), og mortilkatja har været midlertidig degraderet til lavere fortrolighed indtil jeg kunne finde ud af hvad der skulle gøres.

Fortrolighedsbruddet har haft konsekvenser og min beslutning er at jeg ikke længere kan sige god for medlemskab herinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det troede jeg var lang tid siden :???:

Ja, det er en måneds tid siden (ca?), og mortilkatja har været midlertidig degraderet til lavere fortrolighed indtil jeg kunne finde ud af hvad der skulle gøres.

Fortrolighedsbruddet har haft konsekvenser og min beslutning er at jeg ikke længere kan sige god for medlemskab herinde.

 

 

:thumbsup: fint med velovervejet beslutning :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok.

For en periode eller for bestandige?

Jeg læser det som endegyldigt.

 

Og tak for info. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er jeg glad for. Jeg synes ikke, det var til at forudse, hvad det næste ville blive :fear: - det var simpelthen for utilregneligt.

 

Jeg kan godt forstå, at du tager dig tid, og jeg har det :thumbsup: med, at det HAR konsekvenser, når fortroligheden bliver brudt. Det er jo i tillid til det, at vi skriver herinde.

 

Men hvor må det være svært at være dig indimellem :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betyder det, at alle mortilKatjas indlæg i fora højere end 'medlem' er slettet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok.

For en periode eller for bestandige?

Bestandigt.

 

Ok :)

 

Det er dig der sidder med informationerne - your call.

:ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

 

Jeg aner ikke, hvad der er foregået, men fortrolighedsbrud kan vi ikke have her på Move :noway:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×