Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

En down-knap - næsten

Recommended Posts

Bedre sent end aldrig :whistle:

 

Der har været ønske om en down-knap som fører ned til svar-feltet, på linje med up-knappen i en tråd (knappen er ude i siden, under profilbilledet).

 

Ja eller - "knappen" - for den driller lige så knappen ikke kommer op, men det grimme tekstlink i stedet. Det virker ellers på mit test side :rolleyes: - og virker forhåbentlig lige om lidt også her, når jeg kan se fejlen for bare ... øh - det der.

 

Men funktionen på det grimme link virker da ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så lykkedes det at lave det grimme link til en knap også :phew:

 

Hm, jeg har ikke helt fundet ud af at lave teksten helt korrekt, så det matcher det andet dog :hmm: - hvis nogen får lyst til at eksperimentere og gøre det bedre er I velkomne til at gøre et forsøg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:fnis: Jeg har aldrig opdaget up knappen - men jeg har lige afprøvet både up og down knappen :thumbsup:

 

Sjovt som man lærer noget nyt hele tiden :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:fnis: Jeg har aldrig opdaget up knappen - men jeg har lige afprøvet både up og down knappen :thumbsup:

 

Sjovt som man lærer noget nyt hele tiden :hehe:

 

 

Samme hér :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, lagde mærke til, at der var en ny knap, der forvirrede mit blik, da jeg skulle bruge up-knappen for lidt siden :lol::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan du ikke bare lave dem om til en op-pil og en ned-pil? :hmm:

Det var da en god idé, så fylder de ikke så meget :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har heller ikke kendt til den gamle knap, men måske jeg kommer til at bruge begge nu jeg ved de er der!

 

Måske du skulle udbyde små kurser i Moves brugervenlighed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ups:

 

Jeg klikkede ind i tråden og tænkte "næh vi har fået en ny knap" og læste videre og så pludselig mig selv svare i tråden :huh:

 

Så kiggede jeg på datoen, og fandt ud af at jeg denne tråd var gammel - og jeg har ikke fået vænnet mig til at anvende knappen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×