Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Jeg skal bruge nogle frivillige

Recommended Posts

Jeg skal bruge 4-6 movinder der har lyst til at sidde og udføre små opgaver her på siden og tænke højt dvs. fortælle jeres tanker om hvordan I oplever det at løse opgaven mens I gør det. Det vil være helt almindelige opgaver, som man forventes at kunne her på siden, f.eks. finde et bestemt emne eller finde svar på noget. Det er ikke en test af jeres evner til at gøre det, men en test af sidens brugervenlighed (eller evt. mangel på samme) med henblik på et nyt design og struktur af siden.

 

Jeg vil gerne finde 4-6 forskellige typer af bruger, så håber derfor at finde en blanding af nye og gamle medlemmer. Især nye medlemmer må meget gerne melde sig! :)

 

Jeg er lidt presset med tiden, da det er til min sidste opgave på studiet, så jeg håber at det kan lade sig gøre primært i løbet af denne her weekend og så evt. i løbet af næste uge, hvor jeg dog har mindre tid. Desværre kan jeg ikke i denne omgang komme så langt ud uden for Storkøbenhavn, men hvis det er i weekenden så kan det meste Sjælland godt komme på tale. Vi vil dog have brug for at sidde nogenlunde uforstyrret (bare nogenlunde - det skal vel også være lidt realistisk :P) i ca. en times tid. Det kan også meget gerne være i et lokale jeg finder eller hjemme hos mig.

 

Skriv til mig på PM hvis du er interesseret, så finder vi ud af det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad er du igang med at uddanne dig til? :)

Datalog og har netop afleveret mit speciale, så det er sidste kramåetrækninger :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan du vente til slut oktober? Jeg skal på kursus igen...

Desværre ... på det tidspunkt skulle jeg gerne være færdig med både at have lavet prototyper (på papir eller online) og testet dem i en gruppe. Skal aflevere i starten af november, så det ville være lidt presset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke jeg er det bedste kort til sådan noget, men hvis der ikke er andre der melder sig finder vi bare ud af noget :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt hjælpe - er ganske ny men bor i KBH + arbejder med web. Bare si' til hvor og når så har jeg sikkert tid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan godt hjælpe - er ganske ny men bor i KBH + arbejder med web. Bare si' til hvor og når så har jeg sikkert tid :)

Hvor dejligt :) Havde håbet på enkelte nye. Skriver en PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg tror ikke jeg er det bedste kort til sådan noget, men hvis der ikke er andre der melder sig finder vi bare ud af noget :knus:

:fnis: måske nogen som Mb1 ville være et rigtigt godt emne!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×