Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Morsverden som speciale

Recommended Posts

Jeg skylder vist snart en teknisk/community-relateret opdatering her.

 

Jeg er begyndt på mit speciale og denne skal omhandle Mors Verden, dvs. et studie i communities med morsverden som case. Titlen er udvikling af en revideret vision for online communitiet på morsverden.dk - et studie i communites belyst gennem et konkret eksempel.

 

I starten er det primært et litterært studie af communities med de forskellige faser, aspekter og tiltag og et studie af gruppedynamik IRL også, for sammenligningens skyld. Derefter vil jeg kigge mere på morsverden, historisk set og hvorden vi kan bruge erfaringer herfra + det litterære studie til videre udvikling. her vil jeg bl.a. bruge den udviklingstråd vi har haft i udviklingsforummet (som jeg aldrig fik samlet op på, men skal nok vende tilbage) og derudover kommer jeg nok til at lave nogle spørgeundersøgelser samt interviews / fokusgrupper, men det bliver nok først om nogle måneder XXX

 

Jeg har endelig afleveringsfrist engang i oktober (da jeg også lige skal mase en ekstra (endnu udefineret) opgave ind i den tidsperiode), så jeg skriver også dette for at gøre opmærksom på at eventuelle spørgsmål vedr. fremtidig udvikling forhåbentlig bliver besvaret til den tid senest. Oooog derudover for at gøre opmærksom på at jeg ikke har glemt alle de gode råd og tanker og håb for fremtidig move :)

 

Og måske også for at have nogen til at sparke mig i gang med opgaven :spark:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sejt.

 

Skal du have kød til den, for jeg kan sikkert starte en movekrig hvis det er?

 

Hmmmm, bubber i gåseler og crocs og med Tom Cruises datter på armen måske?

 

:dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheer: Super du er kommet igang. Jeg håber jeg får lov at høre lidt mere om specialet, måske i sumpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synes det lyder rigtigt spændende. Du må endelig sige til, hvis du har behov for sparring eller hjælp :praise: :thumbsup::sveder:.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forstår ikke helt præcist emnet, men er parat til at besvare spørgsmål :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Håber jeg må læse det endelige produkt.

 

Jeg stiller i øvrigt gerne mig selv til rådighed hver 14. dag til en omgang "hvad er der sket de sidste 14. dage og lever det op til dine egne krav", altså en omgang :pisk: holden i ørerne :spark:

 

Fysisk helst i Gentofte, men Bagværd kan måske fikses

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×