Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nisseleg tilmelding 2013

Recommended Posts

Jeg kopierer delvist fra sidste år med små rettelser ... Skriv lige til hvis der er noget der ikke virker!

 

+ forum bliver oprettet i løbet af ugen. I mellemtiden kan tråden her bruges til nisselegskommentarer :)

 

 

:jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul:

 

Så er tilmeldingen for nisselegen 2013 åben (klik for at komme til nisselegssiden og tilmelding)

 

Alle registrerede medlemmer af morsverden.dk kan tilmelde sig.

 

Reglerne er som hvert år: man skal bare nå at købe og sende en gave til sin nisseven inden juleaften. Send gerne i god tid. Man behøver ikke at gøre mere ud af det, men må selvfølgelig gerne.

 

Vi gentager forsøget fra sidste år, hvor man kan blive matchet på ca. prisniveau (hvis man har lyst) og ca. nisse-niveau (hvis man har lyst). Der er kun to niveau i begge dele.

Man skal være opmærksom på at:

100% match som tilgodeser alles ønsker ikke nødvendigvis er mulig

man fortsat ikke binder sig til andet end blot en gave inden jul, uanset angivelsen her

ens valg er private og bliver ikke afsløret

valgene kan ændres i, sålænge tilmelding er åben (til og med d. 18/11)

Dvs. at selvom man vælger at ville gøre mere ud af det og sågar blive matchet sådan, skal man stadig ikke være obs på at alt er relativt, opfattelser især og intentioner kan være nok så gode ... reglen er uanset valg stadig: Blot en gave der sendes til modtagelse inden juleaften! Det valgte prisniveau er vejledende. Hjemmegjort og personligt kan være svært at prissætte.

 

De fleste har en travl december

Nisselegen lægger ikke op til at gøre den hverken travlere eller dyrere. Den går ud på lidt hygge, en lille ekstra overraskelse i løbet af julen. Og måske på at lære et enkelt move-medlem bedre at kende. Tilmeld dig dog alligevel kun hvis du kan overholde reglen med en gave inden jul. Det er så surt at stå tilbage og ikke have modtaget noget i sidste ende. Og jeg tager ikke ansvar for om man derefter bliver mobbet ud af move og mister sit job og sin familie (disclaimer^2).

 

Forum for nisselegen i 2013

Vi har nu bare haft et åbent forum til nisselegen, hvor alle nisser også kunne skrive anonyme hilsener- men dette forum spammer også alle dem der ikke er med i legen.

Sidste år havde vi et passwordbeskyttet forum (med t password der ikke var hemmeligt). Men da man skal huske at skrive password ind hver gang, var der ikke ret meget aktivitet i forummet.

 

I år prøver vi noget nyt. Jeg opretter et forum og en tilhørende sekundær nisseleg2013-gruppe. Alle der er med i legen kommer automatisk i denne gruppe og vil kunne læse med. Alle der derudover er interesserede, må også gerne blive lukket ind i gruppen, uanset om de er med i legen eller ej.

 

Jeg vil prøve at give muligheden for også at skrive anonymt, enten ved at gøre forummet læsbart og brugbart for gæster (dvs. man kan skrive og læse uden at være logget på) eller evt. ved at oprette en fælles anonym nisseprofil, som alle vil kunne få adgang til og logge på med. Som anonym eller i en anonym nisseprofil kan man spørge ind til en bestemt nisseven eller lignende.

 

Nå ja - husk at sende et eller flere hints til din nisse, sammen med din gave (eller ved anden lejlighed), da det ellers kan være svært at gætte dig. Gættelegen starter efter juleaften.

 

God nisseleg!

 

:jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul: :jul:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:julemand: Ho ho hoooooo :juletrae:

 

Jeg fik ikke lige fat i det med prisniveau og ambitionsniveau, men jeg satser på, at det går endda XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites
:juleoel::julemand::juletrae::snemand2::rudolph::shopper:

 

Kan godt se at du virkelig glæder dig til nisselegen - dit navn står på listen 2 gange :knus:

 

:julemand::juletrae::snemand2::rudolph:

 

 

Ej gør den.. hvordan sletter man den ene.. Og hvordan mon det kan være sket.

Måske jeg trækker mig selv. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:juleoel::julemand::juletrae::snemand2::rudolph::shopper:

 

Kan godt se at du virkelig glæder dig til nisselegen - dit navn står på listen 2 gange :knus:

 

:julemand::juletrae::snemand2::rudolph:

 

 

Ej gør den.. hvordan sletter man den ene.. Og hvordan mon det kan være sket.

Måske jeg trækker mig selv. :lol:

SÅ er den ene personlighed slettet, nu er der kun en Mamaohlsen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Årh, hvor jeg glæder mig til at komme i gang med at nisse :-D Synes simpelthen det er så hyggeligt at gøre hvert år :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:juleoel::julemand::juletrae::snemand2::rudolph::shopper:

 

Kan godt se at du virkelig glæder dig til nisselegen - dit navn står på listen 2 gange :knus:

 

:julemand::juletrae::snemand2::rudolph:

 

 

Ej gør den.. hvordan sletter man den ene.. Og hvordan mon det kan være sket.

Måske jeg trækker mig selv. :lol:

:split-personality: :gak: :wacko::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:gaknisse:

Så er jeg tilmeldt i år.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvornår bliver vi nisset?

Seneste tilmelding er søndag, jeg nisser mandag :)

Nisseparring :sådet:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jubii: :venter:

 

 

 

kommer der en nisselegsknap for oven ligesom der gjorde sidste år? :sød: :smuk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jubii: :venter:

 

 

 

kommer der en nisselegsknap for oven ligesom der gjorde sidste år? :sød: :smuk:

Ja, det skal der nok komme (er totalt bagude :lol:) - her i løbet af weekend. Og forum også.

 

Og så overvejer jeg om jeg har tid til at lave julekalender i år ... ville så gerne have! :angeldevil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×