Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg kan ikke ændre mit kodeord, for jeg får besked på at det kodeord crome har gemt er forkert. Jeg kan heller ikke ændre den email adr der er koblet op til move fordi jeg ikke kan huske mit kodeord. Den email adr der fremgår af mit kontrolpanel er en jeg ikke bruger mere. Så selvom jeg beder om sådan en "jeg har glemt mit kodeord" mail så kan jeg ikke komme ind og læse den.

 

Så kan du sende mig en kodeord recovery til min nuværende mail: lisebrandt36@gmail.com

 

:beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har ændret din e-mail til den nye.

 

Jeg kan ikke sende password-recovery mailen til dig manuelt, men jeg kan ændre dit password og sende til dig. Du kan evt derefter ændre det til dit eget her: http://morsverden.dk/debat/index.php?act=UserCP&CODE=28

 

Du kan evt. lige teste først, om recovery-mailen virker, når jeg nu har skiftet e-mail. Det er desværre ikke altid at den lige gør det ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ændret din e-mail til den nye.

 

Jeg kan ikke sende password-recovery mailen til dig manuelt, men jeg kan ændre dit password og sende til dig. Du kan evt derefter ændre det til dit eget her: http://morsverden.dk/debat/index.php?act=UserCP&CODE=28

 

Du kan evt. lige teste først, om recovery-mailen virker, når jeg nu har skiftet e-mail. Det er desværre ikke altid at den lige gør det ...

Jeg har bedt siden om at sende mig en recovery mail, men modtager ikke noget. Så du må meget gerne ændre mit password og sende mig det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Done :thumbsup:

:blowkiss: det ser ud til at virke. Nu fik jeg i hvert fald lov til at ændre mit password igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×