morsverden.dk
Forside
Debat
Rabatlisten
Terminslisten
Babylisten
Statistik
Motionshold
Tips, råd og idéer
Opskrifte-arkiv
Leg med bogstaver
Spillearkade

Velkommen gæst ( Log ind | Registrer )

Collapse

MoVe Debatforum Important Forum Announcements

Velkommen gæst!
Velkommen til Morsverden.dk! Har du lyst til at deltage i flere fora herinde, skal du registrere dig. Klik her

Reply to this topicStart new topic
> Hej Claras mor - eller hvad du nu hedder :snedig:, Jeg er din peberkagekonenisse
--Pebernissen--
indlæg Nov 27 2017, 13:22
Indlæg #1

Gæst

w00t.png Nå, så er det nu! Du ka’ trooooo jeg er glad. Tænk at blive peberkagekonenisse til en af YNDLINGSmovinderne hjerte.gif smuk.gif

Fortæl lige lidt om dig! (Ikke mindst din adresse, som ikke står anført på min nisseliste. Fyyyy skamme shame.gif )

Hvad ønsker du dig til jul? Er du glad for Pepperkager gnaek.gif ? Bager du selv?

Jeg har meget weekendtravlt for tiden phew.gif så jeg må se at få julet i denne uge, så der kan blive hyggeligt i det lille hjem hjerte.gif wub.gif

Jeg har egentlig lavet en rigtig nisseprofil, men den er ikke aktiv endnu poke.gif Leeeeenka!
Go to the top of the pageGo to the bottom of the page

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg Nov 27 2017, 13:29
Indlæg #2

🍸

Gruppe: 10.000+ Sølv
Medlem siden: 30-July 05
Member Nr: 1.110

QUOTE(-Pebernissen- @ Nov 27 2017, 13:22) *
w00t.png Nå, så er det nu! Du ka’ trooooo jeg er glad. Tænk at blive peberkagekonenisse til en af YNDLINGSmovinderne hjerte.gif smuk.gif

Fortæl lige lidt om dig! (Ikke mindst din adresse, som ikke står anført på min nisseliste. Fyyyy skamme shame.gif )

Hvad ønsker du dig til jul? Er du glad for Pepperkager gnaek.gif ? Bager du selv?

Jeg har meget weekendtravlt for tiden phew.gif så jeg må se at få julet i denne uge, så der kan blive hyggeligt i det lille hjem hjerte.gif wub.gif

Jeg har egentlig lavet en rigtig nisseprofil, men den er ikke aktiv endnu poke.gif Leeeeenka!

Haha du er sød wub.gif

Du er allerede en bedre nisse end jeg nogensinde kan blive laugh.gif

Jeg er et af de trælse mennesker der aldrig ønsker sig noget, men jeg vil gerne gå i tænkeboks. Jeg fatter ikke indretning i hjemmet, så mit hjem er en blandet landhandel.

Jeg elsker jul. Jeg elsker julesmåkager og peberkager en klar favorit, sammen med vanillekranse. Jeg bager selv, men jeg det smager aldrig godt eller ligner småkager.
Jeg får hjemmelavede småkager af en anden movindes datter og en veninde. De ved jeg er uduelig når det gælder småkagebagning. Det til trods for, at jeg ellers er god i et køkken ohhjeee.gif Jeg har dog lært, at det ikke er en af mine spidskompetencer.

Hvordan har du det selv med jul og småkager og gaveønsker?

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg Nov 27 2017, 13:32
Indlæg #3

🍸

P.S. Der er ret få MoVeinder der bruger denne poke.gif

Så jeg har allerede en ide om hvem jeg er så heldig at have fået som nisse coverlaugh.gif

+Quote Post
--Pebernissen--
indlæg Nov 29 2017, 23:05
Indlæg #4

Gæst

QUOTE(Claras_Mor @ Nov 27 2017, 13:32) *
P.S. Der er ret få MoVeinder der bruger denne poke.gif

Så jeg har allerede en ide om hvem jeg er så heldig at have fået som nisse coverlaugh.gif

Så så, nu skal du stoppe gætterierne shame.gif

coverlaugh.gif

xmas.gif juletrae.gif

Jeg kan vildt godt lide jul. Nogle gange går tiden uden jeg får pyntet så meget. Jeg kan ellers godt lide at pynte. Men det er for min egen skyld mest. Børnene er så store at de måske ikke sætter så meget pris på det snedig.gif

Jeg har altid intentioner om at bage - i år bliver det med færdigkøbt dej fra IKEA ikea.gif Jeg eeeeelsker IKEA, og har været der en del, især det seneste års tid hjerte.gif

Forresten - kunne du ikke give mig din adresse?

Nå, jeg må i seng. Der er jo lige et arbejde der kalder i morgen tidlig snedig.gif

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg Nov 30 2017, 20:04
Indlæg #5

🍸

Jeg stopper med at gætte nu.

IKEA, ik? Nu tvinger du mig jo til at gætte videre coverlaugh.gif

Jeg lader som om jeg ingenting kan gennemskue og vil bare glæde mig over vores dialog herinde.

Min adresse skulle gerne kommet ind i systemet nu, hvis ikke den er der, så er det nok en af dine kolleger, drillenissen, der har været på spil.

+Quote Post
--Pebernissen--
indlæg Dec 7 2017, 11:56
Indlæg #6

Gæst

Godaws igen.

Jeg kan stadig ikke læse din adresse, så nu bliver jeg snart vred shame.gif og så kan du få med kagerullen wife.gif . Jeg har nemlig lidt før-jul-hygge til dig. Så vil du straks-omgående skrive til en overordnet og få bragt det i orden?

Tak. Og glædelig 7. december julesmuk.gif julemand.gif

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg Dec 7 2017, 12:39
Indlæg #7

🍸

QUOTE(-Pebernissen- @ Dec 7 2017, 11:56) *
Godaws igen.

Jeg kan stadig ikke læse din adresse, så nu bliver jeg snart vred shame.gif og så kan du få med kagerullen wife.gif . Jeg har nemlig lidt før-jul-hygge til dig. Så vil du straks-omgående skrive til en overordnet og få bragt det i orden?

Undskyld. Så Lenkas lortesystem virker ikke rolleyes.gif laugh.gif

Njalsgade 44, 4. Th
2300 Kbh S

Tænker alle andre nisser også kan bruge den, hvis ikke de kan findes deres vens coverlaugh.gif

+Quote Post
--Pebernissen--
indlæg Dec 11 2017, 13:31
Indlæg #8

Gæst

Hej hej igen.

Nu kan du da vist godt holde øje med din postkasse. Der er en lille pyntepakke på vej snedig.gif Den må du åbne med det samme den kommer. Jeg kan nemlig forstå, at du er glad for bling-bling og glimmer-glitter? Så kan du helt sikkert bruge det, der er i gaven. laugh.gif Det er købt et ganske særligt sted wub.gif

QUOTE(Claras_Mor @ Dec 7 2017, 12:39) *
QUOTE(-Pebernissen- @ Dec 7 2017, 11:56) *
Godaws igen.

Undskyld. Så Lenkas lortesystem virker ikke rolleyes.gif laugh.gif

Njalsgade 44, 4. Th
2300 Kbh S

Tænker alle andre nisser også kan bruge den, hvis ikke de kan findes deres vens coverlaugh.gif

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg I går, 17:22
Indlæg #9

🍸

Kære skønne dejlige nisse 😍😍😍😍

Håber du læser denne besked fra en telefon eller en tablet, for den skulle være fyldt med emojis jeg ikke kan finde ud af lave her på Mors Verden 😘

Tusind tak for de fine ting. De er så spot on som noget kan være 🙌🏻😱

En ting er, at jeg er vild med jul, jeg er også vild med pæn julepynt og det jeg har fået af dig kommer i den kategori 👌🏻👌🏻

Begge ornamenter skal hænge på vores metaljuletræ. Et juletræ jeg fik lov til at købe af Magasin d. 23/12 et år og de kom heldogvis i produktion året efter. På dette juletræ hænger alle de pæne og særlige julekugler og mine to nye pynt skal hænge der. 100p, som Clara ville have sagt.

Karklud (hedder det det? Det er egentlig ikke et særlig pænt ord til sådan en pæn ting). Min nye karklud skal i glas og ramme, fordi den er så pæn. Oh my God altså.

Skal jeg i øvrigt tolke æsken, som en ledetråd? For så er jeg måske endnu mere sikker.

Eller også bilder jeg mig selv det hele ind.

DAO-budet havde lagt pakken nede i opgangen. De er slemme til ikke at ville bære den op. Jeg ved godt jeg bor øverst, men alligevel. Det er fjerde gang i træk og jeg har lovet Coolrunner, at skrive ved min næste pakke, hvis ikke den blev afleveret foran min dør.

Selvom man måske skulle tro pakken er i fare dernede ved postkasserne, så har jeg verdens bedste opgang, hvor alle mine naboer nok nærmere havde lagt den foran min dør, hvis de havde set pakken før mig.

Hav en god torsdag aften. Vi skal se Nøddeknækkeren i aften og jeg glæder mig.

+Quote Post
Claras_Mor
indlæg I dag, 15:53
Indlæg #10

🍸

Se lige her.

Metaljuletræet er pænt fyldt, men der blev plads til mine to nye ornamenter. De fik lige lidt ekstra bling.
Vedhæftede frimærker (thumbnails)
Vedhæftet billede

Vedhæftet billede

Vedhæftet billede

+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
Se nye indlæg
1 medlem(mer), der læser denne tråd (1 gæster og 0 usynlige brugere)
0 Medlemmer:

Lo-Fi Version Klokken er nu: 15. December 2017 - 18:57