Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

iPhone applikation under udarbejdelse

Recommended Posts

Ulvs mand har været så venlig at tilbyde sin hjælp til at udvikle en iPhone applikation til Morsverden.dk.

 

Synes at det fortjener sit eget heppekor :cheer:

 

cult.gif

 

Oooog, da jeg ikke selv har en iPhone, og faktisk ikke ved ret meget om hvad den kan - om den kan skifte ble på ungerne eller hente dem fra SFO evt.? (hører jo at den kan ALT sådan en) - kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I kunne tænke jer af sådan en applikation. Alle forslag og ideer modtages her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når man er gift med ulvs mand, så behøver man vel ikke heppe vel :???: Og slet ikke, når ulvs mand har en iphone og ulv ikke har :snob:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool :thumbsup:

 

 

flere ting at glæde sig til når man engang får en

 

 

skal spare op til noget meget stort noget :drømmer:... så er lidt i tvivl om jeg vil bruge penge til sommer på en (fra 3)

 

 

eller om jeg skal vente 1 1/2 år

Share this post


Link to post
Share on other sites
Når man er gift med ulvs mand, så behøver man vel ikke heppe vel :???: Og slet ikke, når ulvs mand har en iphone og ulv ikke har :snob:

Du må da gerne heppe lidt i privaten - du er jo også den ultimative testperson lige ved hånden når det skal udvilkles, og dermed vil du jo helt naturligt skulle få lov til at låne iphonen i perioder! :jubii::thumbsup:

 

Og nåå ja, det er ikke ulv's, men ulvs på dansk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne sige noget om det når jeg bliver :peger: heldig...eller rig... :penge: eller begge dele :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup: Fedt...hmmm hvad skal den kunne :hmm: Altså jeg forestiller mig samme genre som FB app.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool!! :jubii: Facebook app'en kunne måske være en inspiration. Med ikoner for nye indlæg, inbox osv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså skrive, besvare og oprette indlæg ligesom i dag bare i et mere overskueligt og læsevenligt format så man ikke skalzoome ind og ud, ind og ud...

 

Men en ting kan jeg slet ikke i dag fra min iPhone og DET ville være dejligt hvis man kan det: vedhæfte billeder :drømmer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Når man er gift med ulvs mand, så behøver man vel ikke heppe vel :???: Og slet ikke, når ulvs mand har en iphone og ulv ikke har :snob:

Du må da gerne heppe lidt i privaten - du er jo også den ultimative testperson lige ved hånden når det skal udvilkles, og dermed vil du jo helt naturligt skulle få lov til at låne iphonen i perioder! :jubii::thumbsup:

 

Og nåå ja, det er ikke ulv's, men ulvs på dansk.

:snedig: så skal låneperioden også være af flere dages varighed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men en ting kan jeg slet ikke i dag fra min iPhone og DET ville være dejligt hvis man kan det: vedhæfte billeder :drømmer:

 

 

Jaaaaaah DET ville være SKØNT :drømmer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da, det lyder som en god ide- har ikke lige nogle konkrete forslag nu, men tænker lige lidt over det :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men en ting kan jeg slet ikke i dag fra min iPhone og DET ville være dejligt hvis man kan det: vedhæfte billeder :drømmer:

 

 

Jaaaaaah DET ville være SKØNT :drømmer:

 

ja for den da-det ville være en cool funktion :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror også at man kan hente rigtig god inspiration hos facebook, men jeg istemmer mig koret at kunne oploade billeder direkte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg da fået GRUNDEN til at få en iPhone :fnis:

Det var også MIN første tanke :fnis: SÅ bliver jeg nødt til at få en iPh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, det ville være fedt, hvis man ikke skal bruge downloadtid på at hente folks signaturer. Eller at man på en eller anden måde kan fravælge billeder i signaturer - dels ser det pt ikke altid godt ud, og det tager tid.

 

Så skal det være let at ramme funktioner som se nye indlæg, seneste ulæste osv.

 

Generelt skal det bare være en mere simplificeret udgave af sitet. For pt gider jeg ikke bruge Move på mobilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes, det ville være fedt, hvis man ikke skal bruge downloadtid på at hente folks signaturer. Eller at man på en eller anden måde kan fravælge billeder i signaturer - dels ser det pt ikke altid godt ud, og det tager tid.

 

Så skal det være let at ramme funktioner som se nye indlæg, seneste ulæste osv.

 

Generelt skal det bare være en mere simplificeret udgave af sitet. For pt gider jeg ikke bruge Move på mobilen.

 

Men man kan jo allerede nu vælge signatur, avatar osv fra i kontrolpanelet. Vil det ikke virke hvis man gøre det bare? (spørger jeg dumt for jeg aner ikke noget om iPhone) :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes, det ville være fedt, hvis man ikke skal bruge downloadtid på at hente folks signaturer. Eller at man på en eller anden måde kan fravælge billeder i signaturer - dels ser det pt ikke altid godt ud, og det tager tid.

 

Så skal det være let at ramme funktioner som se nye indlæg, seneste ulæste osv.

 

Generelt skal det bare være en mere simplificeret udgave af sitet. For pt gider jeg ikke bruge Move på mobilen.

 

Men man kan jo allerede nu vælge signatur, avatar osv fra i kontrolpanelet. Vil det ikke virke hvis man gøre det bare? (spørger jeg dumt for jeg aner ikke noget om iPhone) :knus:

 

Det ved jeg ikke - har aldrig gidet prøve det af på telefonen - vil jo også gerne have dem, når jeg logger på på computeren.

 

Men i det hele taget skal sitet simplificeres til Iphone.

 

Der er maaaange mindre funktioner, som man sagtens kan undvære - ligesom på FB, hvor man heller ikke har alle muligheder hele tiden.

 

Men ja, FB app'en er et godt udgangspunkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne slet ikke tænke mig sådan en applikation :ævbæv:

 

Har heller ikke Iphone, og har heller ikke tænkt mig at købe én. hvorfor ikke lave noget, der dur til lidt flere typer mobil? :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×