Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

En lille hurtig mini-opgradering ml kl 14 og 15

Recommended Posts

Der er kommet en rettelse i forumsoftwaren og jeg vil derfor upgradere systemet. Det drejer sig ikke om nogen stor opgradering og tager ikke mere end nogle minutter (og der vil sikker ikke være nogen mærkbare ændringer).

 

Jeg regner med at lave opgraderingen her et sted mellem kl 14 og 15, og der skal nok stå en besked om at MoVe er kortvarigt nede pga. en lille softwareopgradering. Men så er I da advaret :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er vi oppe igen.. og jeg kan se at opgradering har forvold et par skader hist og pist der lige skal rettes.. det vil jeg kigge på nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj crap.. jeg troede at det ville have løst smiley problemet.

 

Nå, jeg må lige få shoutboksen til at virke.. og så ser det ud til at jeg har mistet en del oversættelser, det troede jeg godt nok ikke at den ville overskrive :doh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shoutboxen er oppe igen.

 

Der er tilsyneladende nogle der har problemer med at svare i visse tråde eller i det hele taget svare i tråde. Jeg er ved at kigge på det. Hvis I har mere detaljerede fejlmeldinger, må I gerne sende dem til mig på PM (hvis ikke det virker at svare her)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shoutboxen er oppe igen.

 

Der er tilsyneladende nogle der har problemer med at svare i visse tråde eller i det hele taget svare i tråde. Jeg er ved at kigge på det. Hvis I har mere detaljerede fejlmeldinger, må I gerne sende dem til mig på PM (hvis ikke det virker at svare her)

 

Jeg kan svare nu - i denne traad...... Checker lige de andre ud ogsaa.

 

Edit: Yep! It works.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan svare nu - i denne traad...... Checker lige de andre ud ogsaa.

 

Edit: Yep! It works.

:phew: Det var godt!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har denne her opgradering været tilgengælig i ca. et par uger, og lige da jeg opgraderer i dag ser jeg et par timer senere at de netop er kommet med en NY version igen! I dag!

 

Hvor dåååååmt!

Jeg gider ikke at opgradere igen lige med det samme :noway: Men må nok til det igen ved lejlighed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wah: Wah jeg blev smidt af her til aften. :blink: Og nu kan jeg ikke længere komme ind i mine paswordbeskyttede grupper. :tuder:

 

Jeg vil ind på lærerværelset og i det alternative igen. :bilkabarn:

 

Lenka er det dig, der har pillet????

 

:knus: fra Iben

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wah: Wah jeg blev smidt af her til aften. :blink: Og nu kan jeg ikke længere komme ind i mine paswordbeskyttede grupper. :tuder:

 

Jeg vil ind på lærerværelset og i det alternative igen. :bilkabarn:

 

Lenka er det dig, der har pillet????

 

:knus: fra Iben

Nope :nej:

 

Skal du ikke bare skrive password igen for at komme ind? :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har lidt problemer hvis jeg vil redigere (hurtigt) i et indlæg. Jeg skriver rettelsen og beder om at fuldføre. Så står den med Opdaterer vent venligst. Det kan tage 2-5 minutter. Nå jeg så bliver utålmodig trykker jeg F5 og så er opdateringen sket? Skal det tage så lang tid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har lidt problemer hvis jeg vil redigere (hurtigt) i et indlæg. Jeg skriver rettelsen og beder om at fuldføre. Så står den med Opdaterer vent venligst. Det kan tage 2-5 minutter. Nå jeg så bliver utålmodig trykker jeg F5 og så er opdateringen sket? Skal det tage så lang tid?

Det har jeg også oplevet - altså også før mini-opgraderingen.

 

Nej, det er vist ikke meningen at den skal stå og hæmge sådan. Jeg klikker også altid F5 for at komme ud af det, for så har den opdateret. Jeg ved ikke om det er en fejl i softwaren, eller om det er noget med installeringen, men jeg kan prøve at høre supporten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wah: Wah jeg blev smidt af her til aften. :blink: Og nu kan jeg ikke længere komme ind i mine paswordbeskyttede grupper. :tuder:

 

Jeg vil ind på lærerværelset og i det alternative igen. :bilkabarn:

 

Lenka er det dig, der har pillet????

 

:knus: fra Iben

Nope :nej:

 

Skal du ikke bare skrive password igen for at komme ind? :spudwhat:

 

:hmm: Det er altså helt vildt mystisk - nu kan jeg pludselig sagtens komme på igen. :spudwhat:

Jeg forsøgte med password, men :nix: der var bare ingen adgang. Og nu er de der pludselig igen.

 

Nå men jeg er bare glad for at være kommet ind i varmen igen. ^_^

 

:knus: fra Iben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×