Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Opskrifter virker igen

Recommended Posts

Så er alle opskrifterne kommet på igen :thumbsup: (i top-menuen: opskrifter)

 

I må sige til hvis der er nogle problemer med det, jeg har ikke gennemtestet det hele.. så kigger jeg på det!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: :cheer: du er en skat

Det minder mig om at jeg nu har lavet det sådan at alle andre opskrifter end kager automatisk starter en opskriftetråd i opskrifte-forummet, mens opskrifter lagt under "kager og desserter" starter en tråd inde under kage-forummet :)

 

Det var sådan det skulle være, hvis det kunne lade sig gøre, ikke? XXX for at det virker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: :cheer: du er en skat

Det minder mig om at jeg nu har lavet det sådan at alle andre opskrifter end kager automatisk starter en opskriftetråd i opskrifte-forummet, mens opskrifter lagt under "kager og desserter" starter en tråd inde under kage-forummet :)

 

Det var sådan det skulle være, hvis det kunne lade sig gøre, ikke? XXX for at det virker.

Du er intet mindre end genial :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: :cheer: du er en skat

Det minder mig om at jeg nu har lavet det sådan at alle andre opskrifter end kager automatisk starter en opskriftetråd i opskrifte-forummet, mens opskrifter lagt under "kager og desserter" starter en tråd inde under kage-forummet :)

 

Det var sådan det skulle være, hvis det kunne lade sig gøre, ikke? XXX for at det virker.

Du er intet mindre end genial :buket:

:lol: Tak, men jeg kan nu ikke helt tage æren for det - det er jo den nye udgave af modifikationen, der simpelthen har den smarte nye feature indbygget :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desværre er linket til opskrifter ikke helt det samme mere, så hvis man før har lavet et link i et indlæg til en opskrift i opskriftesystemet, så vil linket nu være forkert.

 

Hvor det før hed noget med index.php?act=recipes& i linket hedder det nu index.php?autocom=recipe&

Hvis denne del ændres vil den rigtige opskrift komme frem igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×