Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Praktiske oplysninger om Betalings-Move

Recommended Posts

Tidligere informerende links

Link til det oprindelige indlæg om betalings-MoVe i oktobers:

MoVe bliver til betalingsforum (her kan du finde begrundelser og lidt tidlig udkast)

 

Link til den tidligere FAQ:

Betalings-FAQ (her kan du finde svar på en del af de spørgsmål der har været stillet løbende)

 

Hvad får man som gratis / sølv og guld-medlem - læs om medlemsfordele her: Medlemsfordele

 

Vigtige Dato'er:

Torsdag d. 28. februar: der bliver åbnet for muligheden for betaling, så dem der betaler med almindelig bankoverførsel kan nå at overføre i god tid, og således ikke gå glip af noget den dag forummet laves om til betalingsforum.

 

Mandag d. 3. marts: Forummet laves om til betalingsforum. Hhv. gratis, sølv- og guld-medlemskab vil fremover omfatte de muligheder der kan læses i medlemsfordelene (link ovenover).

 

Praktiske oplysninger om betaling:

Man vil foreløbigt kunne foreløbigt betale med følgende kort: Dankort, eDankort, VisaElektron, MasterCard, Maestro, JBC Cards

- betaling med en af disse kort vil give øjeblikkelig, automatisk adgang til betalingsdelen

 

Man kan også betale gennem PayPal - dette vil også give øjeblikkelig adgang.

 

Disse betalingsformer vælges gennem Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (fra 28. februar). Her kan du vælge hvilken form for medlemskab du ønsker og klikke videre til betaling. Opgradering af gruppe til sølv / guld sker derefter automatisk.

 

Det er også muligt at overføre penge fra din bankkonto. Foreløbig vil alle former for bankoverførsel tage 1-2 dages administrationstid (der er bestilt Danske Netbetaling til øjeblikkelig betaling fra Danske Bank, men det er ikke sikkert at det er klar til 3. marts)

 

Med en almindelig bankoverførsel skal du overføre penge til Morsverden.dk kontoen i Danske Bank: 4400 4400256772 - VIGTIGT: noter dit brugernavn i overførslen, så jeg ved hvem jeg skal opgradere. Du overfører det beløb, der svarer til den pakke du gerne vil købe. Beløbene vil ses af oversigten under Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (læs også nedenunder).

 

Praktiske oplysninger om betalingspakker:

Som udgangspunkt koster et sølvmedlemskab 300 kr for et år og et guldmedlemskab 450 kr for et år. Du har dog muligheden for at nøjes med at købe en 3-mdrs-pakke. Disse koster hhv 90 kr (sølv) og 125 kr (guld) for 3 måneder. Dette fremgår også af Kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (fra d. 28. februar).

 

Da det ikke er sikkert at systemet med de private fora / netværk er helt færdige til d. 3. marts, vil der være rabat på guldmedlemskabet indtil d. 17. marts: så guldmedlemskab de første 14 dage 450 kr for et år -> 400 kr for et år eller 125 kr for 3 mdr -> 115 kr for 3 mdr.

 

Der vil være præmier til de hurtige der køber ÅRSmedlemskab (sølv eller guld). Nærmere info følger.

 

Spørg endelig, hvis der er noget vi har glemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kanya

Fik lige svaret inden jeg læste det hele med... :ups::thumbsup: Tak for at du samlede det hele, for jeg gad ikke læse de lange tråde :ups: :whistle:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fik lige svaret inden jeg læste det hele med... :ups::thumbsup: Tak for at du samlede det hele, for jeg gad ikke læse de lange tråde :ups: :whistle:

 

:knus:

OK, og jeg nåede lige at svare dig i den anden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fik lige svaret inden jeg læste det hele med... :ups::thumbsup: Tak for at du samlede det hele, for jeg gad ikke læse de lange tråde :ups: :whistle:

 

:knus:

:fnis: Sådan havde jeg det også - jeg manglede at få en mere klar udmelding som netop denne :thumbsup:

 

Uhh - er så spændt på hvordan MoVe bliver efter vi har betalt :disco: :hopper:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super :)

 

Mht. at man kun kan se "debatprofil" som sølv og guld: Betyder debatprofil så bare det, jeg kalder profil? Synes i øvrigt, hvis det er tilfælder, at det er top nice for en lidt halv-reserveret Bond-pige som mig :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super :)

 

Mht. at man kun kan se "debatprofil" som sølv og guld: Betyder debatprofil så bare det, jeg kalder profil? Synes i øvrigt, hvis det er tilfælder, at det er top nice for en lidt halv-reserveret Bond-pige som mig :thumbsup:

Ja, det er din (og andres) profil her på debatten :) - den er pt. også kun for 25+ medlemmer, og alt hvad der er for 25+ vil efter overgangen kun være for sølv- og guldmedlemmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super :)

 

Mht. at man kun kan se "debatprofil" som sølv og guld: Betyder debatprofil så bare det, jeg kalder profil? Synes i øvrigt, hvis det er tilfælder, at det er top nice for en lidt halv-reserveret Bond-pige som mig :thumbsup:

Ja, det er din (og andres) profil her på debatten :) - den er pt. også kun for 25+ medlemmer, og alt hvad der er for 25+ vil efter overgangen kun være for sølv- og guldmedlemmer.

 

 

Okay - men fedt, at det nu er folk, som har betalt, der kan komme ind og ikke bare de nysgerrige, der høvler 25 indlæg af - Paranoia-Plly likes it :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super :)

 

Mht. at man kun kan se "debatprofil" som sølv og guld: Betyder debatprofil så bare det, jeg kalder profil? Synes i øvrigt, hvis det er tilfælder, at det er top nice for en lidt halv-reserveret Bond-pige som mig :thumbsup:

Ja, det er din (og andres) profil her på debatten :) - den er pt. også kun for 25+ medlemmer, og alt hvad der er for 25+ vil efter overgangen kun være for sølv- og guldmedlemmer.

 

 

Okay - men fedt, at det nu er folk, som har betalt, der kan komme ind og ikke bare de nysgerrige, der høvler 25 indlæg af - Paranoia-Plly likes it :thumbsup:

 

 

Får vi så endelig et billede :detkunnenoklokkenogletvivleretilatbetale;): :jubii: :beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super :)

 

Mht. at man kun kan se "debatprofil" som sølv og guld: Betyder debatprofil så bare det, jeg kalder profil? Synes i øvrigt, hvis det er tilfælder, at det er top nice for en lidt halv-reserveret Bond-pige som mig :thumbsup:

Ja, det er din (og andres) profil her på debatten :) - den er pt. også kun for 25+ medlemmer, og alt hvad der er for 25+ vil efter overgangen kun være for sølv- og guldmedlemmer.

 

 

Okay - men fedt, at det nu er folk, som har betalt, der kan komme ind og ikke bare de nysgerrige, der høvler 25 indlæg af - Paranoia-Plly likes it :thumbsup:

 

 

Får vi så endelig et billede :detkunnenoklokkenogletvivleretilatbetale;): :jubii: :beder:

 

Såm er det sgi lige før jeg går efter guldet, hvis Polly lokker med sukker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad med os der bare vil være på de gratis sider, vil de steder så pludselig blive lukket, som vi ikke kan komme ind i? eller hvordan forregår det ;)

Ja, d. 3. marts vil man som gratis medlem miste adgangen til alt hvad der hedder 25+ og på.

Jeg ved endnu ikke om jeg lige tager MoVe ned i en times tid for at gøre det eller om det bare bliver gjort direkte, men det sker i hvertfald denne dag, så man kan være forberedt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad med os der bare vil være på de gratis sider, vil de steder så pludselig blive lukket, som vi ikke kan komme ind i? eller hvordan forregår det ;)

Ja, d. 3. marts vil man som gratis medlem miste adgangen til alt hvad der hedder 25+ og på.

Jeg ved endnu ikke om jeg lige tager MoVe ned i en times tid for at gøre det eller om det bare bliver gjort direkte, men det sker i hvertfald denne dag, så man kan være forberedt :)

 

 

:blush: jeg er slet ikke med. Der er 4 forskellige "stadier", ikk?

Gæst - registreret - Søvl - Guld

 

men man skal betale for sølv og guld. Hvad så med de to andre grupper?

 

 

Undskyld hvis jeg er lidt langsom :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad med os der bare vil være på de gratis sider, vil de steder så pludselig blive lukket, som vi ikke kan komme ind i? eller hvordan forregår det ;)

Ja, d. 3. marts vil man som gratis medlem miste adgangen til alt hvad der hedder 25+ og på.

Jeg ved endnu ikke om jeg lige tager MoVe ned i en times tid for at gøre det eller om det bare bliver gjort direkte, men det sker i hvertfald denne dag, så man kan være forberedt :)

 

 

:blush: jeg er slet ikke med. Der er 4 forskellige "stadier", ikk?

Gæst - registreret - Søvl - Guld

 

men man skal betale for sølv og guld. Hvad så med de to andre grupper?

 

 

Undskyld hvis jeg er lidt langsom :blush:

Spørg bare :thumbsup:

 

Gæst er når man slet ikke er logget på / registreret. Det er som nu.

 

Registreret er når man har et brugernavn herinde og pt er under 25 indlæg og ikke opgraderet til 25+ endnu. Efter d. 3. marts vil man som gratis medlem være i denne gruppe og altså have adgang til alt det man pt. har som "nyt medlem".

 

Sølv / guld svarer til 25+ indlæg (som man dog stadig skal skrive for at have adgang til 25+). Begge medlemskaber giver adgang til 25+ og alle de fortrolige fora afhængigt af indlæg, men der er nogle få flere ting man vil kunne som guld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skal man betale for et år ad gangen, eller kan man også betale et kvartal ad gangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad med os der bare vil være på de gratis sider, vil de steder så pludselig blive lukket, som vi ikke kan komme ind i? eller hvordan forregår det ;)

Ja, d. 3. marts vil man som gratis medlem miste adgangen til alt hvad der hedder 25+ og på.

Jeg ved endnu ikke om jeg lige tager MoVe ned i en times tid for at gøre det eller om det bare bliver gjort direkte, men det sker i hvertfald denne dag, så man kan være forberedt :)

 

 

:blush: jeg er slet ikke med. Der er 4 forskellige "stadier", ikk?

Gæst - registreret - Søvl - Guld

 

men man skal betale for sølv og guld. Hvad så med de to andre grupper?

 

 

Undskyld hvis jeg er lidt langsom :blush:

Spørg bare :thumbsup:

 

Gæst er når man slet ikke er logget på / registreret. Det er som nu.

 

Registreret er når man har et brugernavn herinde og pt er under 25 indlæg og ikke opgraderet til 25+ endnu. Efter d. 3. marts vil man som gratis medlem være i denne gruppe og altså have adgang til alt det man pt. har som "nyt medlem".

 

Sølv / guld svarer til 25+ indlæg (som man dog stadig skal skrive for at have adgang til 25+). Begge medlemskaber giver adgang til 25+ og alle de fortrolige fora afhængigt af indlæg, men der er nogle få flere ting man vil kunne som guld.

 

 

Tak :thumbsup:tror jeg også at jeg fatter det :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skal man betale for et år ad gangen, eller kan man også betale et kvartal ad gangen?

Du kan sagtens betale for et kvartal ad gangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fint. Jeg tror jeg til at starte med betaler for et sølv abonement. Hvis jeg så om 3 mdr. kan se om jeg går glip af noget, kan jeg jo altid blive guldmedlem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:knus: Hvor er det sejt at du når et af dine mål for MoVe :cheer: Tillykke til dig, og til os :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare jeg vil fortælle at jeg synes du håndterer det rent praktiske rigtig godt. Der er svar på alt det som jeg har ønsket info om :thumbsup:

 

Dankortet er klar d. 28. feb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×