Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Der er åbnet for betalinger

Recommended Posts

Der er netop blevet åbnet for betalinger. Jeg har testet dem med min test-konto, men ikke med rigtige betalinger endnu, så I må gerne lige sig til om det virker!

 

I skal ind under kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (står både øverst og også inde under Options længere nede).

I vælger en pakke og vælger derefter betalingsmetode: enten PayPal eller kreditkort (Epay).

 

Når I har udfyldet det påkrævede og afsluttet, kan der godt lige gå nogle minutter, inden det kan ses at det er gået igennem.

 

Jeg har oprettet de tilhørende sølv- og guld-grupper som man automatisk skulle blive overført til, men indtil d. 3/3 vil der ikke være forskel i hvad man kan se af fora (og sig endelig til om I bliver overført rigtigt XXX. Køb af sølv-pakke som 2000+ medlem skulle flytte jer i 2000+ Sølv osv.)

 

Jeg overflytter de betalinger, som jeg har modtaget / modtager manuelt efterhånden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg betalt :engel:

 

Har jeg vundet noget :D

 

Jeg havde dog lidt problemer med betalingen :hmm:, så jeg er lidt nervøs for, at jeg kom til at betale to gange :unsure: Men Lenka, jeg går ud fra, at I holder øje med den slags?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har bare overført for et par dage siden...var det ikke meningen :hmm:

 

 

Også her - vi vinder helt sikker noget :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ann

Jeg har overført pengene istedet, så jeg glæder mig til at blive :fisk: når pengene er dumpet ind på kontoen :hopper:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ann
jeg har bare overført for et par dage siden...var det ikke meningen :hmm:

 

:huh: jeg fik at at vide i går, at der slet ikke var åbnet for betalinger endnu :hmm:

 

Jo, for bankoverførsler :ja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har bare overført for et par dage siden...var det ikke meningen :hmm:

 

:huh: jeg fik at at vide i går, at der slet ikke var åbnet for betalinger endnu :hmm:

Det var der sådan set heller ikke officielt, men jeg havde jo ikke tænkt over at hvis jeg skrev mit konto-nummer, så ville jeg jo ikke kunne forhindre i at overføre penge dertil :doh: :P

 

Men nu er der åbent for kort-betalinger også i hvertfald :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg betalt :engel:

 

Har jeg vundet noget :D

 

Jeg havde dog lidt problemer med betalingen :hmm:, så jeg er lidt nervøs for, at jeg kom til at betale to gange :unsure: Men Lenka, jeg går ud fra, at I holder øje med den slags?

I min opsætning i betalingssystemet er der en option der hedder noget med "forhindre dobbelt-betalinger" (som er valgt til), så jeg TROR at den selv holder øje med det, men jeg skal nok holde øje den første stykke tid :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm... det var måske dumt at betale allerede, hvis det gælder 1 år fra dato, men der først sker noget om en uges tid... :hmm::lol:

På mandag allerede jo :thumbsup: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm... det var måske dumt at betale allerede, hvis det gælder 1 år fra dato, men der først sker noget om en uges tid... :hmm::lol:

 

Opvejes det ikke af, at der var noget med rabat på i starten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg betalt :engel:

 

Har jeg vundet noget :D

 

Jeg havde dog lidt problemer med betalingen :hmm:, så jeg er lidt nervøs for, at jeg kom til at betale to gange :unsure: Men Lenka, jeg går ud fra, at I holder øje med den slags?

I min opsætning i betalingssystemet er der en option der hedder noget med "forhindre dobbelt-betalinger" (som er valgt til), så jeg TROR at den selv holder øje med det, men jeg skal nok holde øje den første stykke tid :thumbsup:

Du står i øvrigt på med kun een overførsel kan jeg se :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Der er netop blevet åbnet for betalinger. Jeg har testet dem med min test-konto, men ikke med rigtige betalinger endnu, så I må gerne lige sig til om det virker!

 

I skal ind under kontrolpanel -> Køb en betalingspakke (står både øverst og også inde under Options længere nede).

I vælger en pakke og vælger derefter betalingsmetode: enten PayPal eller kreditkort (Epay).

 

Når I har udfyldet det påkrævede og afsluttet, kan der godt lige gå nogle minutter, inden det kan ses at det er gået igennem.

 

Jeg har oprettet de tilhørende sølv- og guld-grupper som man automatisk skulle blive overført til, men indtil d. 3/3 vil der ikke være forskel i hvad man kan se af fora (og sig endelig til om I bliver overført rigtigt XXX. Køb af sølv-pakke som 2000+ medlem skulle flytte jer i 2000+ Sølv osv.)

 

Jeg overflytter de betalinger, som jeg har modtaget / modtager manuelt efterhånden :)

 

D.v.s., at vi, som har betalt med bankoverførsel...skal kigge efter om vi bliver overflyttet?

Jeg mener...det går ikke automatisk?

 

Jeg kan se, at jeg ikke er overflyttet...og jeg betalte i sidste uge :)

 

Håber, at du har modtaget betalingen XXX ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm... det var måske dumt at betale allerede, hvis det gælder 1 år fra dato, men der først sker noget om en uges tid... :hmm::lol:

 

Opvejes det ikke af, at der var noget med rabat på i starten?

 

Mjoh, men det er jo 5 dage jeg kunne have længere i den anden ende... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Øbbeløbbe hvor er det lige man betaler???

 

Læs i Lenkas startindlæg :ævbæv: :D

 

Lenka det er sguitte god usability. Der skal være et stort fedt rødt link på forsiden ;)

 

Nå men anyways meget imod mine principper har jeg betalt for tre mdr. som sølv. Hvordan kan man se om man er blevet opgraderet? :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×