Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lenka

Ang. de der konvolutter ude i siden

Recommended Posts

Her tænker jeg på de konvolutter der vist er i blålige og grønne farver, og som har et hvidt hak i dem, hvis man har svaret i tråden. Det er også dem der i juletiden var hhv. juletræer og gaver og havde en sort prik ved siden af dem. De angiver om det tilhørende emne er et en almindelig tråd, en hot tråd (mange svar) eller en afstemning - og så om man har svaret i tråden.

 

Mit spørgsmål er: bruger I disse konvolutter til noget? Er det ikke mere tydeligt ud fra selve titlen om det er et almindeligt emne, et hot emne (mange siders svar) eller en afstemning?

 

Grunden til at jeg spørger er at jeg overvejer at fjerne konvolutterne helt, og så bare nøjes med at have en prik / et hak eller lignende ved de tråde, hvor man har sat svar. Jeg synes nemlig selv at det er den eneste info jeg bruger til noget, og at denne derfor gerne må være mere tydelig mens de andre er mere eller mindre overflødelige, men jeg vil da lige høre hvad I andre synes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kanya

Bruger dem heller ikke, tilgengæld bruger jeg de små orange firkanter som viser at der er kommet nye svar :ja: Kan ikke huske at jeg har set et sort prik :hmm::dunno:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:guitar: :synger:

Jeg har det lissom diiiiig ...

 

Også jeeeeeg :synger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELSKER MIN SORTE PRIK! :elsker: Konvolutten er ligegyldige - men prikken :ja:

Må den godt blive til et hak? :P (du ved som i et "check".. ehm.. har det et andet navn? :hmm:)

 

Men det kan også være at det bliver til en prik - hvis konvolutterne er vvæk, så vil det under alle omstændigheder være tydeligt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bruger dem heller ikke, tilgengæld bruger jeg de små orange firkanter som viser at der er kommet nye svar :ja: Kan ikke huske at jeg har set et sort prik :hmm::dunno:

 

:knus:

Bare rolig, de orange firkanter forsvinder ikke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger dem ... men jeg vil hellere have et andet og mere tydeligt symbol end konvolutterne. Dem fra juleskinnet fungerede bedre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kanya
Bruger dem heller ikke, tilgengæld bruger jeg de små orange firkanter som viser at der er kommet nye svar :ja: Kan ikke huske at jeg har set et sort prik :hmm::dunno:

 

:knus:

Bare rolig, de orange firkanter forsvinder ikke!

 

:blomst: Var nu heller ikke bange for at miste dem :lol: Det var bare for at sige at jeg bruge dem istedet for konvolutterne :nørd: Var det sorte prik (som jeg slet ikke lagde mærke til :whistle:) for at vise at man har svaret og at der ikke var nye svar eller hur? :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om jeg bruger dem til noget - NEJ - jeg har lige brugt godt fem minuttet på at finde de konvelutter du taler om. Jeg plejer at kalde dem kufferter.

 

Men jeg bruger dem ikke.

Vidste ikke jeg kunne se om jeg havde svaret i en tråd eller ej, men det er smart :nørd: :ide:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jep ud med konvoluttere og ind med prikken :cheer:

Jeg stemmer i koret :synger:

 

Men jeg troede altså, at det var kufferter :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så længe man stadig kan se, hvilke tråde man har svaret i, samt hvilke tråde, der er nye svar i, så er jeg glad. Tror, de fleste brugere på Move er herinde ofte nok til at se, om der er tale om et Hot Topic... Det er vel den tråd, som har fået 3 siders svar, siden man var her sidst... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg bruger dem ... men jeg vil hellere have et andet og mere tydeligt symbol end konvolutterne. Dem fra juleskinnet fungerede bedre.

Hvordan bruger du dem? Er det til at få en hurtig oversigt over hotte tråde eller afstemninger, eller.. ?

 

Synes også at konvolutterne er lidt kedelige.. spørgsmålet her kom sig egentlig også af at jeg ville lave dem om i forbindelse med en sort prik, men så er det jeg overvejer om de overhovedet er nødvendige.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg bruger dem ... men jeg vil hellere have et andet og mere tydeligt symbol end konvolutterne. Dem fra juleskinnet fungerede bedre.

Den hopper jeg med på.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke brugt dem, før Svenne beskrev det med den hvide markering. Og jeg har så i øvrigt slet ikke bemærket, hvordan de så ud i juleskinnet.

 

Så ergo, jeg kommer nok ikke til at savne dem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg bruger dem ... men jeg vil hellere have et andet og mere tydeligt symbol end konvolutterne. Dem fra juleskinnet fungerede bedre.

Den hopper jeg med på.

Samme spørgsmål til dig som til Anne C så :)

 

Hvordan bruger du dem? Er det til at få en hurtig oversigt over hotte tråde og afstemninger, eller.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruger dem heller ikke :nej:, så fjern dem bare :ja:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har først lige opdaget at man kunne se om man har svaret i en tråd eller ej på kuverten... :blush:

 

Så måske kan jeg vende mig til at de ikke er der... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×