Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Ny opdeling af fora

Recommended Posts

Efter at have forsøgt at tage mig sammen i flere år og haft vendt og drejet mulighederne med jævne mellemrum, fik jeg lavet en hurtig omrokering af fora her til aften.

 

Det drejer sig udelukkende om fora fra den oprindelig kategori "Andre debatter". De fleste fora er som de plejer, men har nu sin egen kategori. De fora der før hed Mad, sundhed og livsstil er lavet om og splittet op og to nye fora er kommet i stedet.

 

I stedet for mad, sundhed og livsstil, har vi fået kategorien Ego - det omhandler al personlig udvikling (og indvikling). Herunder ligger kategorierne:

- Livsstil (svarende til det gamle generelle forum, som dog var ret bredt)

- Helbred (nyt forum, her kan postes alt vedrørende sundhed og sygdom)

- Motion

- Dulleforum

- Uddannelse, karriere og økonomi

 

De to øverste er for alle medlemmer - svarende til det gamle generelle forum. Overvejer dog om Helbred skal gøres for betalende. De tre nederste er som vanligt for betalende.

 

Som bemærket ligger Mad og opskrifter ikke længere i denne bunke. Den befinder sig nu i kategorien "Hjemme- og familieliv". Hvor der før var det generelle mad og sundhed og livsstil-forum samt en specifik opskrifte-forum, er Mad og opskrifter nu samler. Så her kan postes alt om mad generelt og samtidig er det også her at de automatisk genererede opskrifter fra opskriftesamlingen ryger hen.

 

Jeg mangler nu at fordele det gamle forum Mad, sundhed og livsstil ud over de nye fora. Det bliver nok ikke i aften, kan være jeg lige beder nogle frivillige moderatorer om hjælp til dette :) Så er det meningen at det forum skal lukkes ned, så lad være med at poste mere i det, hvis I kan undgå og brug de nye fora! Jeg har ikke lukket det ned for at skrive i, da man så heller ikke vil kunne svare i de aktive tråde derinde.

 

Håber at I synes om den nye fordeling! Justeringer kan forekomme efterhånden evt. :-D (påtænker fx om Ego i stedet for skal hedde Sundhed og livsstil og uddannelse og karriere-delen skal flyttes ned til Vidensbanken, som jeg oprindelig syntes ... men denne her synes jeg også er fin i forhold til at det handler om personlig udvikling og ego)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

 

Det ville være rart, hvis det var mindre malende, det må jeg sige :syg:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love it :taktak:

 

Specielt, at vi nu har et helt område, der bare hedder EGO :trut:

 

MIG, MIG, DOBBELT MIG :hopper: :fjolledans: :cheer: :sød:

 

Og så kan jeg klappe områder sammen nu - det er jo fantastisk :rabler:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Specielt, at vi nu har et helt område, der bare hedder EGO :trut:

 

MIG, MIG, DOBBELT MIG :hopper: :fjolledans: :cheer: :sød:

Ja, ikk' :-D Den del bekommer også mig vel :-D - og tror også mange andre herinde. Som børnene er blevet ældre er det jo OS der er i centrum af vores eget liv igen. Også derfor jeg nok foretrækker den sådan umiddelbart, frem for at det skulle være et sundhed- og livsstilskategori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

 

Det ville være rart, hvis det var mindre malende, det må jeg sige :syg:

 

Hvorfor? :blomst:

 

Tak Lenka for omrokkeringen :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

 

Det ville være rart, hvis det var mindre malende, det må jeg sige :syg:

 

Hvorfor? :blomst:

 

Tak Lenka for omrokkeringen :thumbsup:

Jeg tror det var en :prik: til de, som f.eks. opretter tråde med meget maleriske overskrifter med beskrivelser af, hvad der foregår af mindre lækre ting i de nedre regioner ;)

 

Måske kunne folk godt give et hint om, hvad man kommer ind til, hvis man går ind i tråden - uden at beskrive det i detaljer i trådens overskrift ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

 

Det ville være rart, hvis det var mindre malende, det må jeg sige :syg:

 

Hvorfor? :blomst:

 

Tak Lenka for omrokkeringen :thumbsup:

Jeg tror det var en :prik: til de, som f.eks. opretter tråde med meget maleriske overskrifter med beskrivelser af, hvad der foregår af mindre lækre ting i de nedre regioner ;)

 

Måske kunne folk godt give et hint om, hvad man kommer ind til, hvis man går ind i tråden - uden at beskrive det i detaljer i trådens overskrift ;)

 

Nå jo :eek: Dem springer jeg over fordi jeg allerede har en livlig fantasi :fnis: Men jo, det ville være rart hvis man liiiige tænkte over det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det næste jeg kommer til at kigge på er alle børnerelaterede fora og kategorier - en del er overflødeige, nogle kan samles og nogle behøver ikke at være delt op under børn specifikt. Og mødregrupperne der er overflødige for de ældre børn. Dernæst tager jeg moderatorstrukturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen! OG synes også helbred skal være for betalende :ja: Iø. ville det i lige det forum være rart med MINDRE sigende overskrifter indimellem :eek:

enig, jeg har på det sidste mistet appetitten flere gang :syg:

 

Det ville være rart, hvis det var mindre malende, det må jeg sige :syg:

 

Hvorfor? :blomst:

 

Tak Lenka for omrokkeringen :thumbsup:

Jeg tror det var en :prik: til de, som f.eks. opretter tråde med meget maleriske overskrifter med beskrivelser af, hvad der foregår af mindre lækre ting i de nedre regioner ;)

 

Måske kunne folk godt give et hint om, hvad man kommer ind til, hvis man går ind i tråden - uden at beskrive det i detaljer i trådens overskrift ;)

nemlig, folk må hjertes gerne skrive og oprette tråde om det, og læser dem også gerne NÅR jeg har lyst, men tit siider man jo lige med en mad eller skal til at spise også kan nogle overskrifter virke lidt :syg:

 

 

man kunne skrive en mindre signe overskrift og så lige skrive at der er ulækre detaljer (så kan man selv vælge om man gider eller hvornår man har lyst til at læse tråden) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det næste jeg kommer til at kigge på er alle børnerelaterede fora og kategorier - en del er overflødeige, nogle kan samles og nogle behøver ikke at være delt op under børn specifikt. Og mødregrupperne der er overflødige for de ældre børn. Dernæst tager jeg moderatirstrukturen.

Du har faktisk insprirert mig til en tråd i dag om oprydning og hold orden :-D (altså i hjemmet) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideen er fin - men jeg vil naturligvis være ked af hvis jeg ikke kan poste indlæg om helbred mere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er rigtigt fint :thumbsup:

 

hvis opdelingen skal give mening synes jeg ikke at "helbred" skal gøres for betalende medlemmer alene - for ellers vil ikke-betalende medlemmer jo bare poste indlæg af den type i livsstil-foraet, som jo så er det, der bliver mest nærliggende. :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke komme ind på livstilsforummet, selvom jeg burde kunne som almindeligt medlem :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ideen er fin - men jeg vil naturligvis være ked af hvis jeg ikke kan poste indlæg om helbred mere...

Det kan jo stadig postes i det generelle livsstil og vaner ... den er tiltænkt sådan mere generelt. Og så tænker jeg at helbred tit er et personligt issue, derfor betalende. Men jeg ved også godt at det rigtig personlige selvfølgelig kommer i de mange fortrolige fora, men stadig ... hvis det nu skal give mening med en grænse. Og ja, jeg er jo godt klar over at det aldrig er populært at lukke mere af, i forhold til gratister :) - men jeg tænker lidt og tager en beslutning i løbet af den kommende tid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er rigtigt fint :thumbsup:

 

hvis opdelingen skal give mening synes jeg ikke at "helbred" skal gøres for betalende medlemmer alene - for ellers vil ikke-betalende medlemmer jo bare poste indlæg af den type i livsstil-foraet, som jo så er det, der bliver mest nærliggende. :dunno:

Kan selvfølgelig godt se din pointe :hmm: Men tror alligevel det er skrabet i forhold til de antal indlæg der blev blandet sammen nu.

 

I forvejen er motion og dulleforum jo også for betalende, og det er ikke noget der "fylder" af indlæg fra ikke-betalende i det generelle livsstil, synes jeg. Nok fordi andelen af ikke-betalende der bruger siden trods alt er væsentlig mindre end betalende.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke komme ind på livstilsforummet, selvom jeg burde kunne som almindeligt medlem :unsure:

Tak for det bug-fund :thumbsup: Du har fuldstændig ret, jeg havde ikke fået sat kryds i almindelige medlemmer til det forum, men nu er det fikset :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super med lidt oprydning Lenka

 

Når du nu er i gang så har jeg tit tænkt på om ikke foraet højtider og ferier bør deles op i to selvstændige fora. Især ved juletid bliver det noget rod sammen med juletråde og sommerferie drømme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fint med noget oprydning. Bare husk, at smide et par forums, der kan være appetitvækkere for ikke betalende medlemmer til at ville mere, men også nok til at de bliver hængende.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×