Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Tilmelding til nisseleg 2011 er åben

Recommended Posts

Så er tilmeldingen til årets nisseleg åben :jul:

 

Jeg har åbnet et forum for nisseleg2011, under åbent forum. Alle kan læse og skrive i dette forum (dvs. man kan skrive anonymt hvis man fx gerne vil spørge den man nisser om noget eller lægge en anonym hilsen - brug dog dette med omtanke, der plejer at være op til 100 der leger med, og hvis bare halvdelen skriver en hilsen i ny og næ, løber det hurtigt op. Vær lidt kreativ og brug virkeligheden lidt med en hilsen gennem postDK eller noget :) - men alt med måde).

 

Regler og spørgsmål og svar kommer ind forummet (kopierer lidt fra hvad jeg i forvejen skrev for nyligt og muligvis hvis der var noget relevant for de forrige år).

 

Tilmeldingen foregår her: Nisseleg2011 og der er tilmeldingsfrist mandag d. 8. oktober tirsdag d. 8. november, MANDAG D. 7. NOVEMBER inden kl 21. Så vil jeg matche nisser der :) (den velkendte nisseparring :sådet:)

 

Sig lige til, hvis I finder en teknisk fejl i tilmeldingsfunktionen, jeg justerer lige løbende.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3639063[/url]']

Du skal nok ændre til d. 7 november? - Som er på mandag?

 

Men nu har jeg tilmeldt mig :lol:

 

Oz mig og so far ka vi nisse hinanden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaargh, mente faktisk tirsdag ... eller mandag .. ah, mon ikke det er nok med til mandag? :hmm:

 

Joooo, mandag d. 7. november it is så!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har jeg meldt mig til for første gang :lol: Nu er jeg på barsel, så er der da vist ingen undskyldninger :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har lige set listen over tilmeldte :jubii: Der er allerede en del af jer, jeg har RIGTIG gode idéer til nisserier :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×