Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Selvstændigt forum til rejser og rejsebeskrivelser

Recommended Posts

Jeg har oprettet et selvstændigt forum til rejser og rejsebeskrivelser. Det ligger under "Verden" i oversigten. Her vil jeg oprette underkategorier for forskellige destinationer, som foreslået. Indtil videre har jeg fået Danmark på - så langt så godt :P. Er lidt i tvivl hvor meget jeg vil dele op. Måske i forskellige kontinenter indtil videre.

 

Dermed er Højtider også et forum for sig nu (stadig under "Hjemme- og familieliv") og hedder "Højtider og traditioner".

 

Begge fora er fortsat for betalende medlemmer.

 

Jeg flytter rejseindlæggene over efterhånden på et tidspunkt, når jeg lige har fået oprettet flere destinationer, men ellers er hovedforummet Rejser direkte til at skrive i, man behøver ikke at vælge destination. Der er jo også mange generelle tråde om rejser og ferier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yahoo: Tusind tak :blowkiss:

 

:rørt:

 

Jeg vil straks gå igang med at skrive om min ferie..... en af dagene :whistle:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skønt! Det var godt Dykker fik ideen :ide: :P

 

Jeg tror jeg vil skrive lidt om.... Berlin :jubii: :peger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har oprettet et selvstændigt forum til rejser og rejsebeskrivelser. Det ligger under "Verden" i oversigten. Her vil jeg oprette underkategorier for forskellige destinationer, som foreslået. Indtil videre har jeg fået Danmark på - så langt så godt :P. Er lidt i tvivl hvor meget jeg vil dele op. Måske i forskellige kontinenter indtil videre.

 

Min oprindelige tanke var netop sådan noget med verden. Et forslag kunne være:

 

Danmark

Norden (Sverige, Norge, Finland, Island, Færøerne, Grønland)

Europa

Resten af verden (evt. splittet ud som kontinenter, men måske kan man til en start nøjes med resten af verden :) )

Rejsetips (eller bare "generelt" eller "Rejsefeber" :) )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skønt! Det var godt Dykker fik ideen :ide: :P

 

Jeg tror jeg vil skrive lidt om.... Berlin :jubii: :peger:

 

:fnis: :taktak:

 

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvordan er det tænkt? Altså at man kun skriver rejseoplevelser ind, eller at man også når nu man bor i Nordjylland, kan ligge en tråd derinde, der handler om oplevelser heroppe, oder? Nu er jeg ikke stærk i nordjyske seværdigheder, men kender da lidt, og det kunne være inspiration til folk der skal holde ferie heroppe. Mmen er det også sådan noget der tænkes eller? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvordan er det tænkt? Altså at man kun skriver rejseoplevelser ind, eller at man også når nu man bor i Nordjylland, kan ligge en tråd derinde, der handler om oplevelser heroppe, oder? Nu er jeg ikke stærk i nordjyske seværdigheder, men kender da lidt, og det kunne være inspiration til folk der skal holde ferie heroppe. Mmen er det også sådan noget der tænkes eller? :)

Ja, det tror jeg bestemt! Det ville jeg i hvert fald synes var fedt :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvordan er det tænkt? Altså at man kun skriver rejseoplevelser ind, eller at man også når nu man bor i Nordjylland, kan ligge en tråd derinde, der handler om oplevelser heroppe, oder? Nu er jeg ikke stærk i nordjyske seværdigheder, men kender da lidt, og det kunne være inspiration til folk der skal holde ferie heroppe. Mmen er det også sådan noget der tænkes eller? :)

 

 

Det synes jeg også klart ville være :thumbsup: fedt, hvis du (og andre lokalkendte rundt omkring) ville skrive tips, anbefalinger, og fraråd om egne egne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvordan er det tænkt? Altså at man kun skriver rejseoplevelser ind, eller at man også når nu man bor i Nordjylland, kan ligge en tråd derinde, der handler om oplevelser heroppe, oder? Nu er jeg ikke stærk i nordjyske seværdigheder, men kender da lidt, og det kunne være inspiration til folk der skal holde ferie heroppe. Mmen er det også sådan noget der tænkes eller? :)

Egentlig er det ikke så meget anderledes end det hidtidige forum, der dog var blandet med højtider (ferier og højtider) - men som Dykker foreslog, ville det være rart med underkategorier til de forskellige verdensdele, så det kunne være nemmere at finde mere specifikke mål og beskrivelser til bestemte rejsemål, som andre movinder har beskrevet.

 

Alt det der hidtil er blevet skrevet i Højtider og ferier der var ferierelevant kan så stadig skrives i hovedforummet Ferier og rejser, man behøver ikke at bruge det anderledes end hidtil, men det kan give flere muligheder (når jeg lige har oprettet destinationerne og der bliver skrevet i dem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg oprettet lidt flere kategorier (flere kommer) og flyttet enkelte tråde fra Højtider (efterladt et link ved flytningen, så de stadig kan findes der midlertidigt).

 

Alt hvad der generelt handler om ferier eller går på tværs af destinationer eller handler om ting der blot er ferie-agtige (beklager til dem der har aversion mod ordet -agtige - jeg er generelt temmelig agtig-agtig :P) kan bare smides direkte i hovedforummet "ferier og rejser".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyder super godt. God ide.

:blomst: Tak

 

Må straks ind og se om nogen har skrevet om Sønderjylland, for vi er snart på vej....:smutter:

 

Ved nu ikke om jeg tør ovenstående indlæg :fear:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidt underligt.. hvor meget spam det emne tiltrækker (spam bliver dog hurtigt slettet, men jeg abonnerer på tråden herinde...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fordi det er den første/øverste tråd der findes i åbent forum.

 

Jeg plejer at slette spam og kommentarer på spam også, fordi jeg ikke synes at det var nødvendigt at hive den op i nyeste indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×