Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Morsverden månedtlige officielle meetups for både nye og gamle

Recommended Posts

På morsverden har vi allerede et lukket træf-forum, hvor betalende medlemmer kan arrangere træf movinderne i mellem - det fungerer rigtig godt medlemmerne i mellem og giver gode muligheder for at lære hinanden bedre at kende ved forskellige intiativer når man først er "inde i varmen". Som nogen måske har bemærket er der kommet et nyt - endnu ubrugt - forum herinde ved navn "Morsverden events".

 

Her vil jeg (m.fl.) lægge officielle morsverden arrangementer ud. Vi vil bl.a. starte på noget nyt på forsøgsbasis: Morsverden månedtlige meetups. Til at starte med kommer det til at foregå i hhv. København og Århus med nyt arrangement hver måned. Vi starter i april med et søndags-café-besøg for movinder - med eller uden børn, men dog primært med vægt på voksenhygge og -snak - mere om dette kommer i en seperat tråd for hver by inde i det nye forum snarest.

 

Disse events kommer til at være åbne for alle - nye som gamle movinder - og formålet med dem er at vi skal kunne lære hinanden at kende på kryds og tværs af "ancinitet" og med åbent sind. Nye medlemmer - også medlemmer som endnu ikke har pippet så meget herinde eller som lige vil se om morsverden er noget - er derfor meget velkomne! Vi vil gerne nye medlemmer, som gerne vil os og er nysgerrige efter at lære os at kende og at lade os lære jer at kende :) Og faste medlemmer får en månedtlig chance for at mødes, prøve noget nyt og evt. møde nye movinder (hvadenten det er nye-nye eller gamle mødt for første gang).

 

Det vil være lidt forskelligt med typer af arrangementer fra måned til måned, med og uden børn, café, zoo, bytur, foredrag, kultur, sightseeing? Vi finder på noget fra gang til gang og som sagt vil det være på forsøgsbasis her i starten. Håber det bliver taget godt i mod!

 

Trådene om selve april-arrangementerne i hhv. København og Århus kommer snarest - Randi vil være event koordinator i Århus :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fedt, jeg er frisk.

Orker bare ikke lige at stå for noget på nuværende tidpunkt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fedt, jeg er frisk.

Orker bare ikke lige at stå for noget på nuværende tidpunkt.

Det behøver du heller ikke :nej:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en rigtig god idé :)

 

Jeg håber jeg kan finde tiden til at støtte op om det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
foreslår at der også indimellem sker noget for os i region syddanmark. Vi er alligevel i forvejen en del medlemmer :-D

Helt sikkert en god ide :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
foreslår at der også indimellem sker noget for os i region syddanmark. Vi er alligevel i forvejen en del medlemmer :-D

 

I second that :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
foreslår at der også indimellem sker noget for os i region syddanmark. Vi er alligevel i forvejen en del medlemmer :-D

Helt sikkert en god ide :thumbsup:

Og vi siger velkommen til Prinsessen som Syddanmarks Eventkoordinatordronning :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lyder spændende, omend jeg har et godt stykke til Århus ;)

 

 

:ditto: håber der også kan blive noget i andre dele af landet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×