Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Anette

Hvad er der tilbage at stræbe efter?

Recommended Posts

Dette er mit indlæg nr. 1000 :D Og så er det jeg gerne vil høre hvad jeg SÅ kan avancere til? :unsure: @@

 

Og et bispørgsmål; Kommer der snart et officielt Move-logo som jeg kan pryde mig bagrude i bilen med på en meterlang streamer..... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej altså hvor er du god :clap: :clap: :clap: :praise: Jeg mangler stadig et par stykker, førend jeg når helt derop.

 

Jeg har jo ikke nogen bil, så jeg kunne godt tænke mig et rygmærke med Move-logo istedet for, hvis det kan lade sig gøre ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ej altså hvor er du god :clap: :clap: :clap: :praise: Jeg mangler stadig et par stykker, førend jeg når helt derop.

 

Jeg har jo ikke nogen bil, så jeg kunne godt tænke mig et rygmærke med Move-logo istedet for, hvis det kan lade sig gøre ? :blink:

Rygmærker will do.... :thumbsup: Bare vi slipper for ulækre indvielsesritualer..... :shame:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dette er mit indlæg nr. 1000 :D  Og så er det jeg gerne vil høre hvad jeg SÅ kan avancere til?  :unsure:  @@

Når du kommer til indlæg 64.000 så er der jo to gratis timer i døgnet (godt at der er længe til, så jeg lige kan lære hvordan man gør.. har ikke set kurser i "virkeligheds-omprogramering" :matrix: udbudt endnu :whistle:)

 

Og et bispørgsmål; Kommer der snart et officielt Move-logo som jeg kan pryde mig bagrude i bilen med på en meterlang streamer..... ?

Mit problem er at jeg gerne vil have at det skal være rigtig godt.. sådan relativt simpelt, men samtidig unikt på en eller anden måde som lige rammer plet i stemningen herinde. Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu :P. Det må mpske også gerne være krydret lidt med humor? Arbejder på sagerne i ny og næ npr jeg har tid (:pisk: travl februar)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har jo ikke nogen bil, så jeg kunne godt tænke mig et rygmærke med Move-logo istedet for, hvis det kan lade sig gøre ? :blink:

Kan du nøjes med sådan et.. hvad er det de hedder på dansk.. "badger"? Dem kan jeg relativt simpelt kreere :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu

Pas nu på med de der M'er :shame: . Tænk på hvordan det gik rap-dronningens Missy Elliots Adidas-design!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Måske vi skal have lavet en t-shirt også? :D Lidt a la "far!" t-shirten!

Jamen altså, når først jeg har logo kan vi få: t-shirts, bamser, tasker (:sigrid:), body'er og t-shirts til børn, kopper.. ja og mere :jubii:

 

Og hvad med en t-shirt med teksten: "Hvor var du henne da onlinerekorden på morsverden.dk blev slået?" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mit problem er at jeg gerne vil have at det skal være rigtig godt.. sådan relativt simpelt, men samtidig unikt på en eller anden måde som lige rammer plet i stemningen herinde. Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu

 

Det lyder rigtig kreativt :thumbsup: Jeg glæder mig til at se resultatet og vil gerne medvirke til at bringe budskabet ud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu

Pas nu på med de der M'er :shame: . Tænk på hvordan det gik rap-dronningens Missy Elliots Adidas-design!

Hmm, det kender jeg ikke noget til! :spudwhat: Uddybelse?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu

Pas nu på med de der M'er :shame: . Tænk på hvordan det gik rap-dronningens Missy Elliots Adidas-design!

Hmm, det kender jeg ikke noget til! :spudwhat: Uddybelse?

Se her

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu

Pas nu på med de der M'er :shame: . Tænk på hvordan det gik rap-dronningens Missy Elliots Adidas-design!

Hmm, det kender jeg ikke noget til! :spudwhat: Uddybelse?

Det er vist dette logo der blev for meget for dronningen, fordi det ligner hendes monogram. Tøjet blev trukket tilbage fra butikkerne.

9_uuLnVGIsc3f5k_0_400x400.jpg

Her er dronnigens eget monogram til sammenligning:

org.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er vist dette logo der blev for meget for dronningen, fordi det ligner hendes monogram. Tøjet blev trukket tilbage fra butikkerne.

OK, så vil jeg i hvertfald holde mig fra den slags M'er! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt.. men jeg er ikke helt tilfreds endnu :P. Det må mpske også gerne være krydret lidt med humor? Arbejder på sagerne i ny og næ npr jeg har tid (:pisk: travl februar)

WAW! :jubii: :cheer: Det lyder da fedt og originalt! :clap: :clap: :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt..

:jubii: Hvornår får vi lov til at se det :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt..

:jubii: Hvornår får vi lov til at se det :jubii:

Arrrjjjj Sigrid, hvor er det et flot billede i din avatar :jubii: Hvordan har di lavet det??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt..

:jubii: Hvornår får vi lov til at se det :jubii:

Arrrjjjj Sigrid, hvor er det et flot billede i din avatar :jubii: Hvordan har di lavet det??

Jeg har bare leget lidt med et billedbehandlingsprogram :thumbsup: . Jeg har lavet en hel stribe manipulerede billeder til en kalender til bedsteforældrene. De skulle ha haft den i julegave, men jeg har kun fået lavet 8 billeder, så nu får de den om et par måneder istedet :whistle: :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kommer der snart et officielt Move-logo som jeg kan pryde mig bagrude i bilen med på en meterlang streamer..... ?

Vil du nu ikke hellere have broderet logoet på en sofapude du kan have liggende i bagruden :peger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og hvad med en t-shirt med teksten: "Hvor var du henne da onlinerekorden på morsverden.dk blev slået?" :lol:

Den vil jeg også ha' :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kommer der snart et officielt Move-logo som jeg kan pryde mig bagrude i bilen med på en meterlang streamer..... ?

Vil du nu ikke hellere have broderet logoet på en sofapude du kan have liggende i bagruden :peger:

Nu er min bil jo ikke så stor igen, så ved siden af en ekstra pose med wunderbaum og Falck-kittet er der dårlig plads..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har fornyligt lavet noget som jeg er ret glad for, fordi det lykkedes mig at kombinere M og Mors og V i verden til at ligne et slags hjerte tilsammen (Mors Verden er over/under hinanden), og det synes jeg både er unikt og simpelt..

:jubii: Hvornår får vi lov til at se det :jubii:

OK, det ser sådan ud indtil videre :unsure:

Men som sagt, så kan jeg godt lide at pille lidt i ny og næ, indtil jeg synes at det er helt perfekt (måske mangler der noget eller det alligevel skal være helt anderledes), så jeg ved ikke om det er færdigt endnu eller hvornår det bliver færdigt :P

MVlogo_hjerte2b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK, det ser sådan ud indtil videre :unsure:

Men som sagt, så kan jeg godt lide at pille lidt i ny og næ, indtil jeg synes at det er helt perfekt (måske mangler der noget eller det alligevel skal være helt anderledes), så jeg ved ikke om det er færdigt endnu eller hvornår det bliver færdigt :P

Det ser da flot ud! :clap: Jeg er ret vild med ideen om, at M'et og V'et danner et hjerte. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK, det ser sådan ud indtil videre :unsure:

Men som sagt, så kan jeg godt lide at pille lidt i ny og næ, indtil jeg synes at det er helt perfekt (måske mangler der noget eller det alligevel skal være helt anderledes), så jeg ved ikke om det er færdigt endnu eller hvornår det bliver færdigt :P

Det ser da flot ud! :clap: Jeg er ret vild med ideen om, at M'et og V'et danner et hjerte. :thumbsup:

Ja, hold da op!!! Det ser da rigtig fint ud. Meget prof :clap: Hvor er det den ikke rigtig fungerer endnu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, jeg bliver da helt glad for kommentarerne :). Jeg er aldrig helt sikker på om noget er godt eller ej, før jeg får andre øjne til at kigge på det! Men jeg synes i hvertfald også at idéen med M og V var ret god (nu har jeg jo også forsøgt at finde på noget kreativ i flere måneder :P)

 

Jeg skal stadig lige have konverteret det til vektor-grafik, så logo'et kan formindskes og forstørres uden at miste kvalitet, så kan det være at det bliver vores officielle logo :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×