![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Hærget Inventar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 7.159 Medlem siden: 15-May 05 Bopæl: Hovedstaden Member Nr: 857 ![]() |
Hvor sent skal man melde tilbage Lenkaj? Er vi ude i noget "Tux kan godt forsvare at gå tidligt fra skole og spise i Tivoli"? - jeg er jo ikke så stor ![]() Helt okay med noget sidste øjebliks, jeg regner bare med at bestille bord til rigeligt og der er masser af plads på wagamama (ved selvfølgelig ikke hvordan der er på en fredag i forb. med fredagsrock, men valgte stedet netop bl.a. pga. pladsen ![]() Kan man bestille bord på Wagamama? Det kunne man ikke tidligere... Jeg vil gerne på som måskeér, skal lige finde ud af mine weekender, har byttet lidt rundt med faderen ![]() |
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Hvor sent skal man melde tilbage Lenkaj? Er vi ude i noget "Tux kan godt forsvare at gå tidligt fra skole og spise i Tivoli"? - jeg er jo ikke så stor ![]() Helt okay med noget sidste øjebliks, jeg regner bare med at bestille bord til rigeligt og der er masser af plads på wagamama (ved selvfølgelig ikke hvordan der er på en fredag i forb. med fredagsrock, men valgte stedet netop bl.a. pga. pladsen ![]() Kan man bestille bord på Wagamama? Det kunne man ikke tidligere... Jeg vil gerne på som måskeér, skal lige finde ud af mine weekender, har byttet lidt rundt med faderen ![]() Ehm, det gik jeg vist bare ud fra ![]() Nå, men så satser jeg måske bare på at der er plads nok ... ringer lige til dem først - tak for tip! |
|
|
![]()
|
|
<3 <3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 44.429 Medlem siden: 2-November 04 Bopæl: Amager Member Nr: 456 ![]() |
De er begyndt at have bordbestilling på wagamama
![]() Jeg vil gerne på som måske, er nok mest til spisning, er ik sikker på at menneskemængden i Tivoli sådan en aften passer mig ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 10.229 Medlem siden: 23-September 04 Bopæl: Solrød Strand Member Nr: 386 ![]() |
jeg vil også rigtige gerne med - men forløbig som måske - muligvis til begge dele
![]() skal lige finde ud af om vi skal i sommerhus den weekend ![]() |
|
|
![]()
|
|
<3 <3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 44.429 Medlem siden: 2-November 04 Bopæl: Amager Member Nr: 456 ![]() |
Jeg kommer til spisning og er måske til tivoli
![]() |
|
|
![]()
|
|
The slutty one... Irina from Belarus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 21.762 Medlem siden: 29-December 03 Bopæl: Westegnen! Member Nr: 47 ![]() |
Kan desværre ikk
|
|
|
![]()
|
|
Project Director ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 25.253 Medlem siden: 21-December 03 Bopæl: Vallensbæk Member Nr: 31 ![]() |
Jeg vil gerne på som måske. Skal til London næste dag (sammen med min Mor
![]() Hvis jeg kommer er det kun til spisning. Er ikke lige til fredags rock JEg har aktionærkort til Tivoli og kan gratis tage en gæst med ind så hvis jeg kommer kan jeg lukke en af jer andre ind ![]() |
|
|
![]()
|
|
med lidt mere hår ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 11.722 Medlem siden: 3-May 10 Bopæl: Østerbro Member Nr: 4.341 ![]() |
Jeg kommer til spisningen - har lige lavet det om på FB
|
|
|
![]()
|
|
************** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 13.929 Medlem siden: 31-May 05 Bopæl: Hundige Member Nr: 912 ![]() |
Øv jeg kan ikke den dag.
|
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 19.448 Medlem siden: 29-June 07 Bopæl: Gelsted / Næstved Sjælland :-) Member Nr: 2.600 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Tænker at hvis jeg bestiller bord til 10 til spisning, så burde det vist være rigeligt? Vi er 5 på + 7 måske'er (nogle flere på fb) ... men tror godt at man vil kunen springe på. Flere evt.?
Hvis der ikke er voldsom interesse i koncert i tivoli er jeg også på bare at tage en øl (eller flere) et sted efter maden. |
|
|
![]()
|
|
Lidt brugt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 18.042 Medlem siden: 15-July 05 Bopæl: København Ø Member Nr: 1.064 ![]() |
Jeg kommer ikke denne gang, I må have en dejlig aften
![]() |
|
|
![]()
|
|
... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 14.057 Medlem siden: 26-June 04 Bopæl: Brønshøj Member Nr: 278 ![]() |
Jeg er altså umiddelbart nødt til at melde fra på fredag. Vi trænger til en fridag i ugen fra helvede, men jeg vil prøve at komme med næste gang.
|
|
|
![]()
|
|
Jeg er med på en øl eller noget bagefter
![]() |
|
|
![]()
|
|
Jeg er altså umiddelbart nødt til at melde fra på fredag. Vi trænger til en fridag i ugen fra helvede, men jeg vil prøve at komme med næste gang. Æv ... men fair nok ![]() Selvom det her jo netop gerne skulle være en total fridag fra alt stress og jag og hverdag ![]() -- Lader til at der ikke er nok interesse for fredagsrocken, så medmindre der er nogle indsigelser, så synes jeg at vi skal tage spisningen og derefter tage ngole stille og rolige øl/drinks hvad vi nu har lyst til, uden om tivoli. Lad os pakke hverdagen væk og lege fredag! :rullefald: ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Project Director ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 25.253 Medlem siden: 21-December 03 Bopæl: Vallensbæk Member Nr: 31 ![]() |
Jeg springer også fra. Har alt for meget jeg skal nå på jobbet inden min ferie i næste uge så fredagen kommer til at gå med at blive rejseklar til lørdag
|
|
|
![]()
|
|
Make today count ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 11.542 Medlem siden: 11-December 04 Bopæl: københavn Member Nr: 517 ![]() |
Jeg stemmer for at vi hygger bagefter uden Tivoli
![]() |
|
|
![]()
|
|
... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 14.057 Medlem siden: 26-June 04 Bopæl: Brønshøj Member Nr: 278 ![]() |
Jeg er altså umiddelbart nødt til at melde fra på fredag. Vi trænger til en fridag i ugen fra helvede, men jeg vil prøve at komme med næste gang. Æv ... men fair nok ![]() Selvom det her jo netop gerne skulle være en total fridag fra alt stress og jag og hverdag ![]() Det er bestemt også en god afslapningsting at spise god mad og drikke drinks med jer, men jeg tror faktisk det er den eneste dag hvor vi kan være hjemme samtidig alle fem. Totalt vild uge. |
|
|
![]()
|
|
Bare mig :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 17.444 Medlem siden: 15-September 07 Bopæl: Vanløse, Kbh Member Nr: 2.936 ![]() |
Umiddelbart har jeg meget stor lyst til at mødes med jer, men da jeg har rigtig meget om ørerne for tiden, kan det ske, at jeg går kold inden kl 18
![]() Skal til bryllup i Jydeland på lørdag, så der ligger også en lang dag foran. Og hængepartier og arbejde og, og, og... Men jeg er altså stadig en måske'er ![]() |
|
|
![]()
|
|
Hellere lille og vågen ... nej vent! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 31.082 Medlem siden: 19-September 07 Bopæl: Rødovre Member Nr: 2.961 ![]() |
Er det nu på fredag? Eller næste fredag? Og hvad dag er det egentlig idag?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 23. April 2018 - 18:03 |